חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לבר מצווה

מאת: BneiMitzvaבר ובת מצווה16/11/20101013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אטרקציות לבר מצווה במגזר החילוני שונות בתכלית השינוי מהאירועים החשובים שיציינו המגזר הדתי והחרדי. בעוד שבמגזר הדתי חרדי הדגש מושם על העולם הרוחני, במגזר החילוני הדגש הוא על העולם הגשמי צרכני.

מאחר ורוב אזרחי מדינת ישראל מגדירים עצמם חילוניים ובמקביל טוענים שהם שומרי מסורת, יוצא מכך שכל משפחה יהודית מתחילה את ההכנות לבר מצווה בהכנת הבן לטקס שיתקיים בבית הכנסת, כך שיגיע מוכן לטקס העלייה לתורה שבו יהיה חתן השמחה. כלומר, מדובר בחודשים שבהם הבן ילמד אצל רב את טעמי המקרא וידע לקרוא היטב ונכון את ההפטרה כשיעלה לתורה בבית הכנסת.

יש כמה נקודות חשובות אותן יש להדגיש ובהן צריך להתמקד לקראת אירוע הבר מצווה. החל מבחירת התאריך לבר מצווה, לימוד ההפטרה, הכנת המסיבה כוללאטרקציות לבר מצווה וכלה בבחירת עיצוב ההזמנות שישלחו למוזמנים לאותו אירוע. יום הבר מצווה נבחר לפי תאריך הלידה העברי של בן המצווה, תאריך שבו למעשה קוראים את פרשת השבוע ולאחריה את ההפטרה הנתונה כולה בידי נער הבר מצווה.

אם כן, מאחר והתאריך שבו תתקיים שבת הבר מצווה היא מצב נתון, המשפחה צריכה להחליט על התאריך שבו תתקיים המסיבה ועל מקומה.

העלייה לתורה תתקיים כמובן בבית הכנסת, אבל הארוחה החגיגית שלאחרי האירוע יכולה להתקיים בבית או באולם. והמסיבה רבת המשתתפים (שתכלול בודאי, בנוסף למשפחה הקרובה, גם את בני המשפחה הרחוקים יותר, את בני הכיתה, את החברים, הידידים וכדומה) תתקיים באחד מימי החול, בתאריך אחר ולרוב באולם אירועים שמיועד לקיום מסיבות.

כל אחד מהאירועים הקשורים לציון בר המצווה מהווים משימה לא קלה בפני עצמה, ודורשים תשומת לב מרבית, הכנה קפדנית ותכנון יסודי של כל פרט ופרט. ייתכן ויש משפחות שיבחרו להטיל את משימת ארגון האירוע על מארגן אירועים שהתמקצע בשטח זה. בעל מקצוע זה ידאג לכל אותן אטרקציות לבר מצווה שהמשפחה מבקשת, כדי לציין את בר המצווה של הבן. משפחות אחרות ייענו לאתגר הגדול שגם נותן סיפוק רב, ויתארגנו יחד כל בני המשפחה כדי להרים את האירוע בכוחותיהם מתחילתו ועד סופו.

 



תגיות המאמר: אטרקציות לבר מצווה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל "בני מצווה" מרכז את מגוון נותני השירותים לאירועים במטרה לתת מענה למשפחה העומדת לחגוג את אירוע בר מצווה או בת מצווה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת BneiMitzva

מאת: BneiMitzvaבר ובת מצווה16/11/102041 צפיות
כדי לעמוד בפני ציבור ולשאת דברים, האדם זקוק למידה רבה של בטחון עצמי, קל וחומר אם אותו אדם הוא נער מתבגר חסר ניסיון שחובה עליו לשאת דרשה לבר מצווה. זהו אתגר רציני מאד. כל מי שחונך נער בר מצווה טוב יעשה אם יקפיד על מספר כללים בזמן ההכנות לנשיאת הדרשה.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195843 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181626 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181330 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182066 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182704 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172311 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172666 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica