חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
תכשיטי כסף
   
 

תכשיטי כסף

מאת: אוריצרכנות וקניות16/11/20101107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכשיטי כסף

תכשיטי כסף קיימים מזה מאות שנים , השימוש  ביסוד כסף לשם יצירת תכשיטים החל באירופה במאה ה-12 וה-13 במהלך השנים חלו כמובן שנויים בשיטות העיבוד של הכסף ושיטות ייצור התכשיטים.

היום נהוג להשתמש בכסף 925 לשם ייצור תכשיטי כסף, משום שכסף טהור נחשב לחומר רך מדי לשם ייצור תכשיטי כסף, לכן כדי לייצר תכשיטי כסף לוקחים כסף ומוסיפים לו נחושת וכך יוצרים חומר שניתן לעצב אותו והוא נחשב לחומר עמיד שאינו רך מדי.

יש היום בסוג סוגים שונים של תכשיטי כסף, יש צמידים העשויים כסף, יש תליוני כסף, יש טבעות כסף, יש עגילים מכסף , יש שרשראות כסף ועוד. יש מי שתעדיף לרכוש תכשיטי כסף  יוקרתיים ויש מי שתרצה דווקא תכשיטי כסף אופנתיים, יש תכשיטי כסף המיועדים לנשים מהאלפיון העליון ויש תכשיטי כסף המיועדים לנערות צעירות, יש תכשיטי כסף בולטים וגדולים ויש תכשיטי כסף קטנים ועדינים, בקיצור, ניתן להשיג תכשיטי כסף לכל השכבות.

כמו כל תכשיט גם כאשר אישה בוחרת תכשיטי  כסף עליה להתחשב בנתונים שונים כמו מבנה גופה, אופייה וסגנון חייה. אישה צנועה וביישנית סביר שלא תלך פתאום עם עגילי כסף ענקיים ובולטים, ואילו אישה בעלת צוואר קצר מומלץ לה לבחור שרשרת כסף דקה וארוכה ולא שרשרת כסף שנצמדת לצוואר.

יש היום מקומות שונים שבהם ניתן לרכוש תכשיטי כסף, יש נערות שירכשו תכשיטי כסף בדוכן שנמצא בטיילת שליד הים,  ויש נשים שירכשו תכשיטי כסף רק בחנויות מוכרות ששייכות לרשת מוכרת בעלת מוניטין.

כמובן שחשוב לברר היטב כיצד יש לשמר ותחזק את תכשיטי הכסף, אלו הם תכשיטים שהתחזוקה שלהם והניקיון שלהם דורשים מהאישה לא מעט עבודה, לכן אישה שאין לה סבלנות וכוח לדברים הללו מומלץ לה לא לרכוש כלל תכשיטי כסף. ישנם מטליות מיוחדות המיועדות לניקוי של תכשיטים מסוג זה, מטליות אלו ניתן להשיג בכול חנות של תכשיטי כסף.

בכל מקרה תכשיט כסף הוא תמיד תכשיט מרשים בעל מראה מהודר לכן כדאי לך להשקיע לא מעט זמן ומחשבה ולבחור את תכשיט הכסף המתאים לך ביותר , הן מבחינת הטעם העיצובי שלך , והן מבחינת סגנון חייך והאופי שלך. כיום ניתן למצוא בכול מקום תכשיטי כסף מכל הסוגים, כל שנותר לכם הוא רק לבחור את מה שיתאים לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161774 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161654 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161367 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161908 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231891 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20843 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201125 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184430 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164610 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154331 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica