חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת בעל מקצוע לביצוע עבודת אדריכלות

מאת: דן מוריסאדריכלות17/11/2010888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלומו של כל ישראלי הוא לבנות ביום מן הימים בית, התרבות שלנו מעודדת קנייה משכן קבע כשהפסגה היא בניית בית צמוד קרקע לפי רצוננו. על מנת לממש את החלום הישראלי תזדקקו בין השאר לשרותי אדריכלות. להלן הסבר קצר על בחירת משרד אדריכלות ואדריכל שיוכל ללוות אתכם בשלב עיצוב ובניית הבית.

מיהו אדריכל?

בראש ובראשונה כאשר בוחרים בעל מקצוע חשוב לדעת מה מעשיו בפועל ומה הגדרת תפקידו. החשיבות גדולה עוד יותר כשמדובר בבעל מקצוע העוסק בתחום של אדריכלות שכן ישנו חוסר הבנה בסיסי לגבי תפקידו של אדריכל. ראשית, אדריכל הוא אדם אשר סיים לימודי אדריכלות באחד המוסדות המורשים ומחזיק ברשותו רישיון לתכנון מבנים לכול הפחות עד גובה של שלוש קומות. שנית, אדריכלות היא מקצוע המתחלק לשלושה, אדריכלות מבנים, אדריכלות נוף ואדריכלות פנים או עיצוב פנים. עבור צרכנו נזדקק לאדריכל מבנים ותיתכן שגם לאדריכל נוף. אדריכל מעצב פנים אינו חובה.

אדריכל בודד או משרד אדריכלות?

כשאר אנו מחפשים אדריכל נוכל לפנות לאדריכל שפועל באופן עצמאי או למשרד אדריכלות המעסיק כמה אדריכלים בתחומים שונים. אם הפרויקט שלכם אינו גדול ואינו מורכב, תוכלו להסתפק באדריכל עצמאי, יתכן שגם תצטרכו להוציא פחות על שכרו. מצד שני אם אתם רואים בחזונכם בית מורכב, עם אלמנטים לא שגרתיים או במיקום לא רגיל מומלץ לפנות למשרד אדריכלות. הסיבה לכך היא פשוטה, כשמדובר במורכבות ניסיון וחשיבה יצירתית טובה יותר מגיעה מתוך שיתוף פעולה. משרד אדריכלות מקצועי יוכל לספק לכם פתרונות עיצובים והנדסיים מורכבים בקלות רבה יותר מאשר אדריכל בודד.

היכן מוצאים משרד אדריכלות וכיצד בוחרים?

כמו כל מקצוע טכני-יצירתי כדאי לבדוק על פי המלצות. שאלו חברים ומכרים אם הם מכירים אדריכל מקצועי ואם עבדו איתו בעבר. המלצה טובה שווה זהב כשמדובר בתחום של אדריכלות. אם אינכם מוצאים המלצות ניתן למצוא משרד אדריכלות דרך האינטרנט, כאשר אנו ניגשים אל הרשת כדאי לבקר באתרים של בעלי מקצוע או אתרי עיצוב פנים שכוללים גם ביקורת גולשים. כך תוכלו להתרשם מניסיונם של אחרים. כאשר צמצמתם את הרשימה לכ שניים או שלושה משרדי אדריכלות פוטנציאלים היפגשו עמם ובדקו עבודות קודמות. חושב להרגיש בנוח עם האדריכלים שבחרתם וחשוב לוודא שאתם רואים את הדברים באותה צורה. יש לזכור כי אדריכלות היא מקצוע המשלב אומנות ויצירתיות עם יכולות טכניות גבוהות ורצוי לוודא שהאדריכל הנבחר ניחן בכול אלו במנות גדושות.

 



תגיות המאמר: עיצוב פנים, אדריכלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מוריס

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/101000 צפיות
כאזר אנו עוסקים בעיצוב הבית יש להתייחס גם לתחום של ריצוף וחיפוי . להלן רשימת סוגי אבנים המיובאות לארץ לצורך זה, תכונותיהן ושימושיהן.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/101061 צפיות
וילונות הם פריט עיצובי נהדר המקדם אווירה ויכול לשמש כפלטפורמה עיצובית עקרית או משלימה לכול חלל.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים20/12/10970 צפיות
כשאנו ניגשים למלאכת עיצוב הבית שלנו נוכל בעזרת חפצים שונים להעניק לו תחושה ומראה מיוחדים.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים12/12/101526 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מדרגות ולא ידעתם איפה ואת מי לשאול

מאת: דן מוריסבניין ואחזקה - כללי08/12/101025 צפיות
כיום נהוג לרצף בכל מיני דרכים שונות ומגוונות והעניין הופך להיות יותר ויותר פופולארי ככל שהזמן עובר. במאמר זה תוכלו ללמוד על סוגי הריצופים השונים ואולי אף לעשות בהם שימוש בבית שלכם

מאת: דן מוריסריהוט 28/11/101061 צפיות
לתאורה נודעת חשיבות עליונה בעיצוב הבית ובאוירה אותה הוא משרה על באיו. במאמר זה נסקור בקצרה מספר היבטים של נושא התאורה וכיצד הם משפיעים על האוירה בבית.

מאת: דן מוריסאדריכלות24/11/101192 צפיות
אדריכלות היא מקצוע המשלב אומנות בצד כישורים טכניים, להלן הסבר קצר על התחום והדרישות שלו.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222242 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222749 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222722 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222846 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213617 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213865 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica