חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רהיטים לחדר תינוקות

מאת: דן מוריסריהוט 17/11/2010795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב אתם בהריון והנה עוד מעט מגיע התינוק החדש ואיתו הצורך לרכוש רהיטים לחדר הילדים. כיצד בוחרים ריהוט לחדר ילדים? איך לוקחים בחשבון את עיצוב פנים החדר? מה חשוב לדעת לגבי רהיטים לחדרי ילדים? ננסה לענות על כמה מן השאלות.

עיצוב פנים בחדר הילדים

בראש ובראשונה כאשר אנו חושבים ומתככנים אילו רהיטים ואילו פריטים לרכוש עבור התינוק החדש יש לתת את הדעת גם על עיצוב פנים החדר. אין צורך להשקיע הון קטן על עיצוב פנים מקצועי אם אין אנו מעוניינים בכך, סך הכול יש לשים לב למספר פרטים חשובים שיעזרו לכם להחליט כיצד יראה החדר. חשוב למדוד את החדר לפני שקונים ריהוט ולהחליט היכן ימוקם כל פריט בדיוק מקסימאלי. חייבים לוודא שהמיטה לא ממוקמת תחת החלון והאם אנו מעוניינים לרכוש ארון או שמה שידת ההחתלה תשמש אותנו כארון לשנה הראשונה. יש להחליט על ערכת הצבעים לחדר, מומלץ לא להתמקד הורוד לבנות וכחול לבנים אלא לנסות לגוון עם צבעים מעניינים כגון ירוק או כתום.

מה חשוב לדעת?

רהיטים לתינוקות וילדים יש לבחור רק אם הם מגיעים תחת תו תקן. החשיבות בכך גדולה שכן תו תקן יבטיח לכם שאין חומרים רעילים כגון צבע על בסיס עופרת בריהוט. כמו כן, תו תקן יבטיח כי רהיטים שתרכשו אינם כוללים חלקים נעים שמתפרקים בקלות והינם יציבים מספיק לשימוש. כאשר אנו רוכשים רהיטים לחדר הילדים חשוב מאוד לוודא עם החנות האם המוצר אכן נושא בתו תקן.

פרטי חובה

רהיטים לחדר ילדים חדש כוללים שידת החתלה ומיטת תינוק לכול הפחות. כמו כן ארון במידה וישנו מקום וכורסת הנקה. כאשר בוחרים שידת החתלה מומלץ לבחור בשידה שניתן לעשות בה שימוש גם לאחר שאין תורך לחתל את התינוק יותר. כמו כן, יש לשים לב לגובה השידה ולבדוק האם היא מתאימה. מיטת תינוק ניצן לרכוש כמעט בכול חנות רהיטים אך כדאי לשים לב שישנן מיטות תינוק שהופכות על ידי הסרה של אחד הצדדים למיטת מעבר. ישנו חיסכון משמעותי בכך שכן ילד עד גיל 3 לכול הפחות יכול לישון על מיטת מעבר. כורסת הנקה היא פריט נפלא וניתן לרכוש כורסה עם הדום תואם כמעט בכול חנות רהיטים. אם ברצונכם להשקיע מעט יותר מומלץ לקנות כורסה נפתחת שתשמש את הילד בעתיד.

קניית רהיטים לילדים לרוב תהיה זולה יותר כחלק מחבילת לידה ברשתות השונות אך לא בהכרח. בדקו מחירים , צורות וצבעים לפני הרכישה, הדבר יכול לחסוך לכם לא מעט הוצאות על רהיטים לחדר התינוק.

 



תגיות המאמר: עיצוב פנים, רהיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מוריס

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/10998 צפיות
כאזר אנו עוסקים בעיצוב הבית יש להתייחס גם לתחום של ריצוף וחיפוי . להלן רשימת סוגי אבנים המיובאות לארץ לצורך זה, תכונותיהן ושימושיהן.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/101054 צפיות
וילונות הם פריט עיצובי נהדר המקדם אווירה ויכול לשמש כפלטפורמה עיצובית עקרית או משלימה לכול חלל.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים20/12/10964 צפיות
כשאנו ניגשים למלאכת עיצוב הבית שלנו נוכל בעזרת חפצים שונים להעניק לו תחושה ומראה מיוחדים.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים12/12/101520 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מדרגות ולא ידעתם איפה ואת מי לשאול

מאת: דן מוריסבניין ואחזקה - כללי08/12/101021 צפיות
כיום נהוג לרצף בכל מיני דרכים שונות ומגוונות והעניין הופך להיות יותר ויותר פופולארי ככל שהזמן עובר. במאמר זה תוכלו ללמוד על סוגי הריצופים השונים ואולי אף לעשות בהם שימוש בבית שלכם

מאת: דן מוריסריהוט 28/11/101058 צפיות
לתאורה נודעת חשיבות עליונה בעיצוב הבית ובאוירה אותה הוא משרה על באיו. במאמר זה נסקור בקצרה מספר היבטים של נושא התאורה וכיצד הם משפיעים על האוירה בבית.

מאת: דן מוריסאדריכלות24/11/101187 צפיות
אדריכלות היא מקצוע המשלב אומנות בצד כישורים טכניים, להלן הסבר קצר על התחום והדרישות שלו.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201710 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica