חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת חנות וירטואלית לעומת קניית חנות באינטרנט

מאת: משה ברכהמסחר אלקטרוני19/11/20101711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חנות וירטואלית - השכרה או קנייה

בדיוק כמו במציאות כאשר אנו נגשים לפתוח עסק אנו מחשבים את עלויות ההקמה. גם באינטרנט נחשב כמה כסף יעלה לנו להקים עסק פשוט ביותר של חנות וירטואלית למכירת מוצרים מסויימים.
כיום כאשר אנו פונים לחברת בניית אתרים אנו משלמים סכומים עצומים עבור בניית חנות וירטואלית כאשר אנו כלל לא יודעים אם נצליח למכור. כמו שאנו בטח כבר יודעים עלויות ההקמה לא נגמרות בזה, עלויות הפרסום והשיווק עולות בהרבה על הסכומים ששילמנו להקמת חנות וירטואלית.

כעת בואו נדבר קצת במספרים, חנות וירטואלית מקצועית כיום עולה בין 5000-10000 ולעיתים אף יותר. תלוי במורכבות הבנייה. בנוסף יש לשלם עוד מפתח SSL להצפנת החנות ולאבטחה כ200 דולר לשנה, איחסון החנות בחוות שרתים בין 50-100 ש"ח בחודש (תלוי בתעבורה יכול להגיע לסכומים יותר גבוהים) כל זה ועוד לא מכרתם אפילו מוצר אחד.

לעומת הדרך של קניית חנות באינטרנט ישנה דרך נוספת של השכרת חנות, ממש כמו במציאות, במקום לקנות את שטח החנות נשכיר אותו ונראה איך נתגלגל.
השכרת חנות וירטואלית מצמצמת לנו את הוצאות ההקמה באלפי שקלים שכן אנו יכולים להתחיל למכור מוצרים במחיר חודשי של בין 200-400 שקלים לחודש, נשמע לא הגיוני?
חברות רבות מנהלות השכרת רישיון שימוש חודשי לחנות וירטואלית באינטרנט, הייתרון הגדול כאן הוא שאנו יכולים להתחיל למכיר בהשקעה נמוכה ואף לנווט יותר משאבים וכסף לשיווק החנות. חברות רבות דורשות עלות הקמה מינימלית בעבודה החנות (כמה מאות שקלים) וזהו. אנו יכולים לצאת לדרך.
כך נוכל לראות כאשר נמכור ונגדיל את מחזור המכירות שלנו נחליט אם אנו מעוניינים ברכישת החנות.

למרות שזה נשמע מפתה וזול יחסית לקניית חנות באינטרנט, עדיין מסלול זה לא מתאים לכל אחד. אז נכון אם אתם לא מנוסים ורק בתחילת הדרך של ניהול חנות באינטרנט השכרת חנות זו הדרך המשתלמת עבורכם. אך אם יש לכם כבר חנות פיזית למשל או אפילו עוד חנות וירטואלית ואתם רוצים לגדול ולפתוח עוד אחת, במקרים אילו לעיתים קרובות עדיף לקנות חנות באינטרנט ולא להשכיר אחת.

לפני שנוציא את כרטיס האשראי ונשלם את הסכום החודשי להשכרת החנות יש לשים לב למספר דברים:

1. תקופת התחייבות, יש לשים לב לתקופת ההתחייבות שאליה אתם מחוייבים. לדעתי תקופת התחייבות של חצי שנה עד שנה זה בגדר הסביר מעבר לכך זה זמן רב מידי. בכל זאת עסק שנפתח צריך לרוץ תקופה מסויימת כדי לראות האם יצליח ולא ניתן לפסול אותו על הסף לאחר חודש. לכן עד שנה זה נשמע סביר.

2. אבטחת SSL, במסלול שכירות חנות באינטרנט רכישת כרטיס אבטחת SLL הוא בעלות מינימלית של עד 50 שקלים לחודש או שישי חברות שלא גובות על כך תשלום. חשוב לבדוק שהחנות שאתם מקבלים אכן מאובטחת.

3. ניסוי, לפני רכישה או השכרת המערכת כנסו למספר חנויות שהחברה בנתה ונסו "להסתובב" בחנות בתור לקוחות על מנת לראות האם חוויית הגלישה מתאימה לכם.

4. עיצוב, לעיצוב החנות תפקיד מכריעה בהצלחת החנות לכן נסו להתאים את עיצוב החנות כמה שיותר לנושא המוצרים בה.

5. מערכת ניהול, אז יש לנו חנות וירטואלית יפה ונוצצת, אנו חייבים מאחורי הקלעים מערכת ניהול ידידותית שתאפשר לנו לנהל את החנות בייתר קלות, הן מבחינת ניהול מלאי והעלאת מוצרים ועד להוצאת גרפים סטטיסטיים להתנהגות הלקוחות בחנות.

לסיכום, לא משנה באיזה מסלול תבחרו שמרו על חשיבה בצרכי העסק הן בהווה והן בעתיד, כמו שאמרנו קניית חנות וירטואלית מתאימה יותר לאנשים מנוסים בתחום ואילו השכרת חנות באינטרנט מדברת יותר לאילו מכם שחדשים בתחום.

PGN מספקת הן השכרת חנות וירטואלית והן קניית חנות באינטרנט, רוצים חנות מקצועית ומוכרת כנסו עוד היום וקבלו הצעת מחיר - חנות באינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PGN חברת בניית אתרים וקידום בגוגל www.pgn.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה ברכה

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183262 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172826 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172711 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172130 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162439 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153713 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152743 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica