חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות ל...למצא רעיונות במקום אחד

מה זה רעיונות ל..?

כישראלי גאה ,ודאי אתה מכיר את זה שיש לך רעיון או רעיונות מצויינים לכל תחום בחיים?

כולנו מכירים את זה שחברים או משפחה מבקשים רעיונות ,רעיונות למתנת יום הולדת,רעיונות לעסק,רעיונות להשקעה,רעיונות לדייטים,רעיונות לחופשה,רעיונות לארוחת ערב,
רעיונות לחגים ,רעיונות לשמות..
זה מצויין שיש לך או לחביריך רעיונות, אבל מה אתה עושה עם זה?
אז כן,יש מקום שבא לשתף ברעיונות ..

איך נולד הרעיון?

הרעיון לפרוייקט נולד על ידי בחורה בשם טל, מצורך לתעד ולשתף את כל מי שמעוניין ברעיונות שניתקלה או שמצאה.

הקוראים בבלוג מוזמנים לקרא ,להגיב,לבקש,לדפדף ,לשלוח מייל או כל דבר אחר שאחרים יכולים להפיק תועלת ממנו.

הנושאים  לרעיונות מגוונים ונכתבים ממהלך היומיום שהכותבת עוברת,חווה,מתכננת,מרגישה , במהלך היום והלילה,בקיץ,חורף ,סתיו ,אביב,בארץ ובחו"ל בכל מקום ובכל סיטואציה שניתן לחשוב או לתאר.

לדוגמה: רעיונות לשם של תינוקות,רעיונות ליום הולדת,רעיונות לעיצוב הבית,רעיונות לארוחת ערב,רעיונות לחג ,רעיונות לעסק,רעיונות למסיבת רווקות  ועוד...

הרעיונות פשוטים,יישימים ברורים וללא מלל מיתר, למעשה מעין פוסטים קצרים בדומה למה שקורה בטוויטר ,אך מורחב יותר שיאפשר לפרט בכדיי שהקורא יבין והעניין יהיה בהיר אך לא "להתפלסף"..

יש כל הזמן רשימה מעודכנת של רעיונות בקנה, הרשימה מתעדכנת תכופות, כבר כתבתי שטל כותבת על כל דבר שהועלה אצלה כרעיון למשהו..קצב הפוסטים הוא מהיר ולכן כדאי לעקוב ולבקר תכופות באתר.

למי האתר מתאים?

לאנשים שמחפשים תוכן,תשובות לשאלות ,אנשים סקרנים שרוצים להגיע לרעיונות בקלות ,הם האנשים

שאני חושבת שכדאי להם  להצטרף לקוראים של "רעיונות ל.."

האתר

לקבלת עידונים מהאתר לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"לא הביישן למד"..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ. יפה

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל20/10/131152 צפיות
טיפים מועילים לפריס

מאת: מ. יפהבתי מלון28/05/132042 צפיות
10 טיפים והמלצות לתייר בניו יורק NY אתה הולך להינות בענק,תרתי משמע...יש את ניו יורק ואחר כך שאר העולם.. ראשית אל תהיה מאוים על ידי הקהל הגדול והמבנים הגדולים יותר. ניו יורק יכולה להיות עיר ידידותית לניהול למבקרים אם תיישמו כמה עצות במבחן זמן זה.

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל06/03/131928 צפיות
המלצות וטיפים ללונדון לונדון הינה יעד פופלארי לנסיעה עבור ישראלים רבים,בכל גיל . לעיר המדהימה הזו יש מה להציע לכולם,מקטן ועד גדול.. במאמר זה אתן לך כמה טיפים חשובים כלונודוניקית לשעבר שאוהבת את העיר.

מאת: מ. יפהבר ובת מצווה19/02/132153 צפיות
שלח ברכה מהתנך לבר מצווה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. בר מצווה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאירועים וחתונות – כללי19/02/131816 צפיות
שלח ברכה מהתנך לחתונה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. חתונה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאימון למערכות יחסים10/12/121277 צפיות
איך להצליח עם בחורות? אימון להתחיל עם בחורות ,אי פעם ראית בחור בבר ניגש לבחורה שהוא לא מכיר ומרגיש חופשי איתה כמעט מייד, זה יכול להיות חוויה לחלוטין שהמוח לא קולט. זה אולי נראה כמו זה קסם שלא תוכל לעשותו בחיים.. - האם לבחור יכולת מיוחדת ? יתכן שמישהו נולד עם היכולת להצליח עם בחורות? .

מאת: מ. יפההריון ולידה09/12/121919 צפיות
רוצה בטן שטוחה לאחר לידה? מה אפשר לעשות להשיג בטן שטוחה אחרי לידה? יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר.. יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר..

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222538 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222485 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222637 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222320 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22596 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22594 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22579 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica