חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ זוגי- משפרים את חיי הזוגיות שלכם

פעמים רבות אני נפגשת עם זוגות שרק לפני שנתיים היו לזוג המושלם וקנאת כל חבריהם. (קנאה חיובית כמובן לצד פרגון). כיום הם נמצאים במערבולת רגשות שלא נגמרת,הזוגיות שלהם עשירה בריבים ותסכולים והכי גרוע הם כבר לא מצליחים ליישב את הדברים בעזרת דיבורים, וויתורים ובליבם שוכן כעס ומצד שני בלבול.

מערכת יחסים היא דבר מורכב ואין כלל אחד אותו אפשר להכיל על כל המערכות יחסים וודאי שלא אלו אשר קיימות כבר שנים רבות ולהן היסטוריה בין זוגית, חוויות, עליות ומורדות. אני עוסקת במתן שירותי ייעוץ זוגי לזוגות וגם לבודדים במקרים בהם בן הזוג לא רוצה להגיע אל ייעוץ זוגי כדילהחזיר את הקסם אל הזוגיות במקרה האידיאלי ולפתוח ערוץ תקשורת כדי להתקדם ממנו במקרה ואין ברירה.

טיפול זוגי נתפס אצל רבים כצעד אחרון לפני גירושין אך אין הדבר נכון. עצם העובדה שזוג בוחר לגשת אל ייעוץ זוגי מלמדת רבות על ערכי המשפחה שלהם ועל העובדה כיחשוב לשמור על הקשר בו כנראה יש להם עדיין רגש כלפי הצד השני בין אם זאת אהבה נטו או רצון להחזיר את האהבה.

בכל אינטראקציה מתמשכת בין זוג אנשים ולא משנה אם הם זוג או חברים יש תמיד עליות ומורדות, נקודות של איהסכמה ושעמום אחד מהשני. אנו יצורים מורכבים שרוצים ריגוש עד שיש לנו אותוומחפשים את הרוגע כשיש לנו אפילו קצת יותר מידי ריגוש.

כל אדם ואופיו לפעמים צריך הערכה ולפעמים ידרוך על נותן ההערכה ובמשחק הבלתי נגמר של התקשרות עם אדם אחר צריך לזכור את הכלל הקבוע שהוא שהמצב רוח של היוםוהדרמה של הלילה עשויים להראות לנו טיפשיים וחסרי משקל בעוד מספר ימים.

כאשר ניגשים לטיפול זוגי אנו מתמקדים בבעיה, בגורם לבעיה ואיך לפתור אותה.יוצרים דרך הרגש והסערה הפנימית דרך ברורה לשמוע את הצד השני וגם מתרגלים צורה בריאה של התייחסות לצד השני מתוך מקום של הבנה.

מערכת יחסיםמשפיעה על ההוויה של כל אחד מאיתנו ומשחקת תפקיד עיקרי! ברמת האושר שלנוואפילו ברמת הבריאות ואריכות ימים שלנו ולכן זה חשוב לנהל מערכת יחסים בריאה.

אם אתם חשים כי טיפול זוגי עשוי לעזור לנישואים או למערכת יחסים שלכם אני ממליצה בחום שלא לחשוש מלנסות. בכל מקרה תרוויחו את עצמכם בחזרה כשתדברו על מה שמפריע לכם וישמע ואתכם.

המון אהבה.
מטפלת זוגית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122143 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121412 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121552 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119977 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111935 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111398 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111896 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215203 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204706 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201177 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201468 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173106 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica