חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור ריהוט משרדי

מאת: דן מוריסריהוט 22/11/2010872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנו מחליטים להקים עסק, ישנם לא מעט דברים אשר עלינו להחליט עליהם וביניהם עיצוב פנים המשרד.כחלק מעיצוב העסק שלכם, כדאי להקדיש תשומת לב מיוחדת לאופן בו אנו מרהטים את המשרד. לכאורה ריהוט משרדי נדמה כהחלטה מאוד פשוט ה אך למעשה הוא תחום מאוד מורכב. ריהוט משרדי יכול לשקף את מידת המקצועיות שלכם והוא זה שיוצר את הרושם הראשוני אצל לקוחות הנכנסים אליכם לעסק.

כיום ישנם לא מעט עסקים אשר מוכרים ריהוט משרדי, כך שגם אם אתם בעלי טעם מאוד מיוחד וייחודי בעניין ריהוט, תוכלו בוודאות למצוא את אשר אתם מחפשים. חשוב מאוד לזכור, שרהיטים יקרים ומקוריים הם לאו דווקא אלה שישקפו מידת מקצועיות גבוהה ורצוי להתאים את ריהוט העסק לאופיו ולתחומו גם אם באופן אישי לא הייתם בוחרים רהיטים אלא למשרד היותר מצומצם שלכם בבית.

ריהוט משרדי מתחלק לכמה סוגים וביניהם ריהוט חדשני ומודרני אשר לרוב יהיה בצבעים אדום, לבן ואפור היי-טק, שיוסיפו נופך של יוקרה לעסק שלכם וריהוט אותנטי שלרוב ייראה כמו רהיטים ישנים שעברו שיפוץ אך ייתנו לעסק שלכם מראה של מקום המקבל בחמימות לקוחות.כאמור, רצוי שתתאימו את הריהוט והעיצוב לאופי העסק שלכם. ריהוט מודרני ועכשווי יתאים יותר למשרד עורכי דין או רואה חשבון. ריהוט אותנטי ו"חם", יתאים לעסק שלכם, אם אתם בעסקי רפואה אלטרנטיבית או מכוני ספא.

ריהוט חדר הקבלה הוא חשוב מאוד וכדאי מאוד לתת תשומת לב מיוחדת לאופן בו אתם מעצבים את החדר באופן כללי אך אין לשכוח כי לאחר הישיבה וההמתנה בחדר הקבלה, הלקוח נכנס אל המשרד שלכם וגם שם, הוא בודק בצורה אפילו לא מודעת את האופן בו החדר מעוצב שכן כך יידע לשפוט את האופן בו אתם תשרתו בתור בעלי העסק והידע המקצועי. אם לקוח יבחין בכיסאות, שולחנות או מדפים שבורים/תקולים, סביר להניח שאת הלקוח הזה לא תצליחו להחתים על העסקה.

במקרה ואתם לא בטוחים כיצד לעצב את העסק שלכם, כדאי מאוד שתפנו לאנשי מקצוע הבקיאים בתחום עיצוב משרדים שייעצו לכם כיצד לעצב את המשרד שלכם באופן שיתאים לכם, הן מבחינת המחיר והן מבחינת העיצוב עצמו. אז עשו לעצמכם טובה, אל תקלו ראש ואל תנסו לחסוך על אנשי מקצוע או רהיטים, כאשר אתם מעצבים את העסק שלכם, שכן בחירה כזאת או אחרת יכולה לקבוע את מידת ההצלחה של העסק כולו.

 



תגיות המאמר: עיצוב פנים, ריהוט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מוריס

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/10998 צפיות
כאזר אנו עוסקים בעיצוב הבית יש להתייחס גם לתחום של ריצוף וחיפוי . להלן רשימת סוגי אבנים המיובאות לארץ לצורך זה, תכונותיהן ושימושיהן.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/101055 צפיות
וילונות הם פריט עיצובי נהדר המקדם אווירה ויכול לשמש כפלטפורמה עיצובית עקרית או משלימה לכול חלל.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים20/12/10967 צפיות
כשאנו ניגשים למלאכת עיצוב הבית שלנו נוכל בעזרת חפצים שונים להעניק לו תחושה ומראה מיוחדים.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים12/12/101521 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מדרגות ולא ידעתם איפה ואת מי לשאול

מאת: דן מוריסבניין ואחזקה - כללי08/12/101022 צפיות
כיום נהוג לרצף בכל מיני דרכים שונות ומגוונות והעניין הופך להיות יותר ויותר פופולארי ככל שהזמן עובר. במאמר זה תוכלו ללמוד על סוגי הריצופים השונים ואולי אף לעשות בהם שימוש בבית שלכם

מאת: דן מוריסריהוט 28/11/101058 צפיות
לתאורה נודעת חשיבות עליונה בעיצוב הבית ובאוירה אותה הוא משרה על באיו. במאמר זה נסקור בקצרה מספר היבטים של נושא התאורה וכיצד הם משפיעים על האוירה בבית.

מאת: דן מוריסאדריכלות24/11/101187 צפיות
אדריכלות היא מקצוע המשלב אומנות בצד כישורים טכניים, להלן הסבר קצר על התחום והדרישות שלו.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica