חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאלו מאיתנו שצריכים קצת סדר בחיים...

מאת: צבי סתיושיווק05/05/2009873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא כולנו נולדנו מסודרים ולכל אחד יש את צורת הארגון הנוחה לו ביותר. אמנם כבר מגיל קטן מתחילה המדינה במדיניות של השלטת סדר ומשמעת הבאים בעיקר לידיי ביטוי בגן הילדים, בבית הספר או בזמן השירות הצבאי, אך עדיין רובנו עושים לפי צוו ליבנו, עד אשר...

חוסר סדר או אי יכולת לנהל נכון את אורך החיים ובעיקר בעבודה עלול להיות מכשלה לרבים מאיתנו וגם המסודרים ביותר בעולם זקוקים לעיתים לעזרים מסוימים שילכו איתם ויהוו עבורם משענת ברגעים קריטיים. אחת השיטות הנוחות ביותר שיוצרו ע"י האדם על מנת לתת מענה לבעיות חוסר סדר היא ארגוניות. ארגונית היא מעין קלסר קטן המכיל בתוכו מיני יומנים שונים משולבים במספר לוחות שנה.

למה זה טוב?

עוד לפני המצאת המחשב הביתי או הלפטופ, רבים חשו כי עליהם לארגן ולנהל את חייהם באופן כזה שיסדר עבורם לוחות זמנים יומיים או יכולת לשלוף תאריכים מתוך לוח השנה בקלות ותוך שניות. עבור אותם אנשים הומצאו לוחות שנה, לוח שנה היווה בעצם ריכוז של כלל התאריכים בשנה באופן מסודר. אך למרות זאת הייתה מגבלה באמצעי זה, לוחות שנה היוו רק פתרון חלקי ואף גדול מידי בשביל חלק מהאנשים. בכדי לספק פתרון מיטבי הומצאו יומנים, אלו נתנו מענה לדרישה לכווץ את לוחות השנה וכן סיפקו מקום עשיר יותר לכתיבת תזכורות ואף זיכרונות. עם השנים הלכו והתרבו סוגי יומנים על מדפי החנויות עד אשר קרה הבלתי נמנע – היומנים הפכו למגוון ארגוניות. ארגוניות הן כל מה שאדם צריך על מת לסדר את שגרת יומו או את חודש העבודה הבא. הן מכילות לוחות שנה, יומנים לכתיבת זיכרונות וכן אמצעי עזר נוספים לניהול השגרה והחירום בעסקים ובבית.

עם כניסת המחשב...

אם למישהו היתה הרגשה שכניסת המחשב על כל צורותיו תצמצם את השימוש באחד מאביזרים אלו, טעות הייתה בידו. זאת מכיוון שכמו בחיים, יומנים, לוחות שנה וכן ארגוניות הן אמצעי זול יחסית לעומת המחשבים ועל כן נעשה בהם שימוש רב יותר מאשר השלטת סדר בחיי הארגון. חברות רבות החלו מגלות את סוד קסמן האמיתי של היומנים ודומיהם – האפשרות להעניקן כמתנה איכותית אך זולה יחסית ללקוחות. מכיוון שהשימוש במתנות עסקיות היה נהוג בכל העולם כבר שנים ולרוב היה השימוש במוצרים זולים יחסית אשר לא היה בהם כמעט ערך לציבור הלקוחות, דווקא כניסת אופציית היומנים והארגוניות לסל המתנות ללקוחות שינו את המצב. הריי זוהי מתנה שיש בה טעם ושימוש רב והיא מסוגלת לשאת הדפס של לוגו החברה על כל דף מדפיה ובכך לספק ללקוח תזכורת תמידית לחברה ממנה קיבלו את המתנה הנפלאה והשימושית הזאת...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים

עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום,  אצלנו מילה היא מילה! וזמן זה זמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאת: צבי סתיומכירות09/01/131249 צפיות
עסקים רבים טועים ומנסים לגעת בכמה שיותר תחומים מתוך מחשבה שכך יותר אנשים יגיעו לרכוש את המוצר שהם או לקבל את השירות שהם מציעים. באופן הזה עסקים רבים קורסים תחת העיקרון "תפסת מרובה לא תפסת" ומפספסים קהל איכותי ונאמן. ישנה דרך יעילה ביותר שנקראת שיווק בעזרת מוצרי פרסום ושיווק.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121071 צפיות
ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121143 צפיות
כובעים הינם פריט אופנתי שמהווה השראה גדולה למעצבים רבים, אך גם לאנשים בחיי היומיום שלהם. לפיכך, כאשר אתם מחפשים כובעים שונים, אתם מניחים שהם ישמשו אתכם גם מבחינה פרקטית, וגם אסתטית.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121026 צפיות
יש פריטי לבוש רבים שמשמשים אותנו בחיי היומיום שלנו, ויכולים להיות פשוטים, אפורים ומשעממים, או להיפך – מיוחדים, בולטים ובעלי אופי. הדבר נכון בעיקר לגבי כובעים.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121181 צפיות
למרות שכולנו שונים, כל אדם שואף לפעמים להדגיש את היותו שונה מכולם ומיוחד בפני עצמו. אחת הדברים הטובות ביותר לעשות זאת, הינה על ידי יצירת פריטי לבוש ייחודיים.

מאת: צבי סתיופרסום06/06/121426 צפיות
היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121498 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים המהירים שלנו זה לעמוד בלוחות זמנים. קצב החיים המודרני נעשה יותר ויותר מהיר, ולעיתים קשב לשמור על הקצב, ולהימנע מלפגר מאחור.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222363 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213600 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213772 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175462 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162619 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162956 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162068 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica