חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוש עבודה לבעלי מוגבלויות

מאת: שגיאעובד-מעביד30/11/20102830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוש עבודה לבעלי מוגבלויות


ביננו חיים בעלי מוגבלויות רבים, אך אל לכם לטעות, אילו אנשים שרוצים לעבוד כמו כולם. חברות רבות מפלות אוכלוסייה זאת כאשר הם מבצעים חיפוש עבודה וחבל שכך. הם יכולים להיות עובדים מצוינים ואפילו טובים מהרבה אנשים רגילים. כיום ישנם חברות השמה המתמחות גם בהשמת בעלי מוגבלויות לעבודות.

חיפוש עבודה לבעלי מוגבלויות דרך חברת השמה
כיום כמעט כל חברת השמה מאפשרת גם לבעלי מוגבלויות להגיע ולהירשם בשורותיה כדי לייעל חיפוש עבודה. חברות אילו מעסיקות בדרך כלל רכז השמה מיוחד המתמחה בעיקר עם אוכלוסייה זאת, הכול על מנת לגרום לתהליך חיפוש עבודה של כל בעל מוגבלויות כלשהן להיות קל ונעים. כיום חיפוש עבודה בכל חברת השמה יציע משרות רבות ומגוונות, פשוטות ככל שיהיו לכל בעל מוגבלויות. חברה השמה כזאת נמצאת בדרך כלל בקשר רציף עם חברות בכירות במשק השומרות תמיד כמה תקנים במיוחד לבעלי מוגבלויות, בהחלט מגמה ברוכה וראויה לשבח. בין המשרות שיכולים בעלי מוגבלויות למצוא דרך חברת השמה יש משרות אדמיניסטרציה רבות, תיוקים, צילומים סריקות וגריסות וכל דבר קטן שיכול לתרום.

חלקם אף ניתנות לעבודה מהבית בצורה נוחה ונעימה. ניתן למצוא גם משרות רבות בתחום הלוגיסטיקה, כגון אריזה, הרכבות, מיונים ואפילו לתפוס חלק פעיל בסחיבה ופריקה. גם בתחום זה חלק מהמשרות ניתנות לעשייה מהבית וישנם מעסיקים שבהחלט הולכים לקראת בעלי מוגבלויות בכך. כיום ישנם גם מקלטים מוגנים רבים המאפשרים חיפוש עבודה אצלם.

מקלטים אלה מאפשרות לבעלי מוגבלויות לעבוד אצלם כמו כל אחד ונמצאות בקשרים רציפים בדרך כלל עם כל חברת השמה.
בכל רחבי הארץ יש מחסור במסגרות תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות אך בהחלט חל שיפור ניכר במצב, במיוחד בעזרת חיפוש עבודה דרך חברת השמה המיועדת לכך. חשוב לזכור שגם הם חלק בלתי נפרד מהאוכלוסייה ולעזור להם להשתלב כמה שרק אפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121468 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112021 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115275 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119252 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162840 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153436 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151618 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148246 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148191 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138544 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica