חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים ומידע על פיאט פנדה ופיאט פונטו Evo

מאת: ibrahemרכב01/12/2010934 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיאט פנדה – מכונית מיקרו מבית פיאט. ה פיאט פנדה הושקה לראשונה ב – 1980 ויוצרה ברציפות עד 2003, שבדרך עבר שני מתיחות פנים. הפנדה הנוכחית, היא דור שני למכונית המיקרו, החלה להימכר בעולם בשנת 2003 ומיד זכתה להצלחה גדולה ברחבי אירופה, דבר שהעניק לה את תואר מכונית השנה לשנת 2004.

אלינו הגיעה הפיאט פנדה ב – 2004 בגרסת מנוע בנזין בנפח 1.25 ל' (60 כ"ס) ולתקופה קצרה מנוע 1.2 דיזל (70 כ"ס). בשנים 2007-2008 הפיאט פנדה נמכרה בגרסה כפולת הנעה AWD, אך היא לא זכתה להצלחה ויבואה הופסק. הפיאט פנדה זכתה להצלחה הודות לכמה תכונות שבאירופה ייחוסו אליהם חשיבות. ראשית, היכולת להכניס כ"כ הרבה שימושיות ברכב כ"כ קטן.

שנית, העיצוב המיוחד. שלישית, החיסכון בדלק ובפליטת המזהמים ולבסוף, מחירה האטרקטיבי, אפילו אצלנו. עם זאת, אסור לשכוח כי ה פיאט פונטו הוא רכב בינוני מאוד ברוב הפרמטרים שלו. יחידות הכוח לא חזקות מספיק, תא הנוסעים פשוט ודל ונוחות הנסיעה לוקה בחסר בשל מתלים רכים. סה"כ, מדובר בעסקה מצוינת למי שרוב הנסיעה שלו בשטח עירוני.

המימדים הקטנים, תצרוכת הדלק הנמוכה והמחיר הנמוך, עושה את הפיאט פנדה לאחד מהרכבים העירונים הטובים שיש.

פיאט פונטו evo – מתיחת הפנים של הפיאט גרנדה פונטו. הוצגה לראשונה בתערוכת ג'נבה 2009 ואלינו הגיע ב – 2010. בנוסף לדגם שמודכך למנוע 1.4 ל' (77 כ"ס), הפיאט פונטו איבו מציגה שתי גרסאות מנוע נוספות. האחת, מצוידת במנוע 1.4 ל' (105 כ"ס) והגרסה השניה במנוע 1.4 טורבו בנזין (135 כ"ס).

שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית בעלת 5 יחסי העברה. שני המנועים מהווים קפיצת מדרגה בהשוואה למנוע היוצא, בעיקר גרסת הטורבו בנזין שמספקת לרכב אלמנט כמעט ספורטיבי. מעבר לכך, מדובר במנועים בעלי נצילות גבוהה, חסכוניים ופולטים מעט מאוד מזהמים באופן יחסי.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ibrahem

מאת: ibrahemצילום20/09/111150 צפיות
בתחילת מהפכת הצילום הדיגיטלי, לפני כ – 10 שנים, כאשר צילום דיגיטלי הפך לנחלתו של הציבור הרחב ודחק במהרה את הצילום האנלוגי וסרטי הצילום רבים מיהרו להספיד את פיתוח התמונות וכפועל יוצא גם את אלבומי התמונות. הצפייה הייתה שנאמץ את השימוש באלבומים וירטואליים ואחסון תמונות ממוחשב. ואכן, מעבדות צילום רבות נסגרו באותה תקופה. אולם, מהר מאד התברר כי אלבומים וירטואליים אינם מחליפים את האלבום הפיסי

מאת: ibrahemחדר כושר01/03/111632 צפיות
בחיים לא מאוחר להתחיל להתאמן. למעשה, מחקר שנעשה לאחרונה על ידי "לייף פיטנס" מצא שיותר סביר שאנשים מעל גיל 65 יתאמנו על בסיס יומי מאשר כל קבוצת גיל אחרת. זה סביר הודות לעובדה שפעילות גופנית פותרת כאבי מפרקים, מועילה לאיזון וגמישות, וממזערת את הסיכוי ליפול. אם אתם בני 65 ומעלה ומחפשים להתחיל בפעילות...

מאת: ibrahemחוק ומשפט - כללי27/02/111890 צפיות
מסלול הקריירה של עו"ד רצוף בצמתי החלטה. למעשה, כל עו"ד נתקל בצומת החלטה משמעותי ביותר במסלול הקריירה כבר בתחילת דרכו - החיפוש אחר המשרה הראשונה בה תתחיל הקריירה. לצעד חשוב וראשוני זה נודעת השפעה רבה על המשך הדרך. וחשוב שתדע - יש הרבה תחרות בתחום. נקיטת המהלכים הנכונים כבר בהתחלה תהווה בסיס איתן להמשך

מאת: ibrahemחדר כושר16/12/101375 צפיות
אחד הנושאים הכי חשובים בבחירת מכון כושר הוא עניין המיקום. תמיד עדיף חדר כושר שקרוב לבית. כל מה שרחוק מכם למעלה מ-15 דקות נסיעה, לא יחזיק מעמד.מומלץ להירשם ל מכון כושר שקיים כבר כמה שנים טובות,וניכר שהושקעה בו מחשבה ולא נחסך בו כסף.

מאת: ibrahemרפואה סינית11/12/102153 צפיות
במהלך התקופה פיתח פורמולות בטכנולוגיות רפואיות המתבססות על מרכיבי הרפואה הטבעית האורגנית בתחומי המחלות השונות, כולל עשרות פיתוחים בתחומי רפואת העור, כאשר הדגש הינו על התמקצעות במחלות עור קשות כדוגמת הפסוריאזיס, ויטיליגו, אטופיק דרמטיטיס ומחלות עור רבות נוספות.

מאת: ibrahemקוסמטיקה07/12/101189 צפיות
איפור יומיומי במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאות. נשים הרבות הסובבות אותי בעבודה, נוהגות לשאול האם אני משכימה שעתיים לפני צאתי מהבית. בהתחשב בעובדה שאני מבזבזת כל בוקר כמעט שעתיים בדרכים על מנת להגיע לעבודה, השאלה מעבירה צמרמורת בגווי. לא, אחיותיי היקרות. אני משכימה קום פחות משעה טרם צאתי לדר

מאת: ibrahemחדר כושר07/12/102057 צפיות
הרעיון של ה- TRX הוא די פשוט בבסיסו, סה"כ 2 רצועות באורך 2.5 מטר והנה לכם חדר כושר מהלך השוקל פחות מקילו. רנדי הטריק, חייל מארינס לשעבר חיפש דרכים יצירתיות לשמור על הכושר בסביבה מוגבלת ללא משקולות או כל שאר מכשירי הכושר והצליח למצוא פתרון שבהמשך גם הפך ללהיט היסטרי בתעשיית הכושר העולמית. ככל שחלף הזמן התחילו יותר ויותר ספורטאים מקצועיים, חדר כושר ו מאמנים אישיים לאמץ את ה- TRX, מבחינתם החיים נעשו יותר קלים ונוחים עם אביזר כל כך שימושי.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213873 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/214000 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214183 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204653 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195618 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196310 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193517 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica