חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לצלוח ראיון עבודה

מאת: ibrahemחוק ומשפט - כללי27/02/20111885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסלול הקריירה של עו"ד רצוף בצמתי החלטה. למעשה, כל עו"ד נתקל בצומת החלטה משמעותי ביותר במסלול הקריירה כבר בתחילת דרכו - החיפוש אחר המשרה הראשונה בה תתחיל הקריירה. לצעד חשוב וראשוני זה נודעת השפעה רבה על המשך הדרך. וחשוב שתדע - יש הרבה תחרות בתחום. נקיטת המהלכים הנכונים כבר בהתחלה תהווה בסיס איתן להמשך. לרוע המזל, בשלב הראשוני של הקריירה שלך המראיין פוגש אותך ללא ניסיון בחיפוש עבודה ולא "משופשף" בצליחת ראיונות. אם מצאת את עצמך בצומת קריירה וכבר זומנת לראיונות עבודה, אז מגיע לך מזל טוב. תוכל להקטין את אי הוודאות - ולהתכונן לקראת הראיון.


מראיינים רבים יתקילו אותך בשאלה הלא פשוטה הבאה: מדוע בחרת להתראיין במשרד שלנו? במקרה כזה, כדאי לך להביע עניין מקצועי חברתי, או כל דבר אחר שאתה יכול לתמוך בו. מומלץ להכיר את תחומי העיסוק של המעסיק, עסקאות ותיקים בהם היה שותף לאחרונה. לקרוא בגוגל, באתרים משפטיים, ובעיתונות כלכלית (אם רלוונטי). הפגן ידע עדכני – עדיף שפורסם ולא רכילות – אודות לקוחות המשרד, עסקאות בהם היה מעורב לאחרונה, אופי המשרד וייחודיותו. לא מזמן הכנתי מועמדת לקראת ראיון עבודה במשרד בינוני בגודלו בו רצתה מאוד להשתלב, במסגרת ההכנה טרחה ולמדה על המשרד, על המראיין ובין השאר גם נתקלה בפסק דין מהעת האחרונה שהמראיין אוזכר בו. כשהזכירה את פסק הדין הזה בראיון, המראיין התרשם מהבקיאות והעניין שהיא מגלה בפסיקות עדכניות ומהידע שהפגינה לגבי המשרד, אותו פירש כמוטיבציה, בנוסף, חש מוחמא מהידע שהופגן לגבי הישגיו האישיים. היא התקבלה למשרה.


כאשר הנך נשאל אילו תכונות הופכות אותך לעו"ד מוצלח, כדאי לתת שתיים שלוש תכונות שמאפיינות אותך תוך מתן דוגמאות והסברים לגבי החלק השני של השאלה. התכונות המבוקשות תלויות בתחום העיסוק: למשל, בתחום המיסוי נדרשות יכולת ריאלית והבנה כלכלית. לעומת זאת, ליטיגטור טוב נדרש לסל אחר של תכונות ואין זה הכרחי שיהיה בעל אוריינטציה ריאלית דווקא.


כדאי גם לעו"ד צעיר וגם לעו"ד מנוסה להכין היטב תיק שטיפל בו (או שהיה שותף בטיפולו).חשוב לגלות בקיאות רבה בכל המהלכים והשלבים השונים בתיק, כדאי לזכור כי אין משמעות לתוצאות התיק אלא בעיקר לבקיאות בתהליך ולרמת המעורבות בו.

עורך דין צעיר עשוי להיתקל גם בשאלה הבאות בסבירות גבוהה:
מדוע בחרת ללמוד משפטים? עליך לתת תשובה אישית וממוקדת ולחבר לאירועי חיים ספציפיים שלך אם רלוונטי. אם אתה נשאל מדוע בחרת ללמוד במוסד אקדמאי בו אתה לומד, שאלות לגבי ציון מסוים (נמוך) – כדאי לתת תשובה קצרה וממוקדת, הגיונית ואמינה.


במידה וישנו, כדאי למועמד לנדב כל מידע שיאיר אותו באור החיובי ביותר, מידע כגון: ציון פסיכומטרי גבוה, מלגת הצטיינות שממנת את הלימודים, שיקולי עבודה שאינם מאפשרים גמישות במערכת הלימודים וכו. מניסיוני, מידע כזה משפיע לטובה על הרושם שמתקבל על המראיין ולעיתים אף יכול להטות את הכף.


ומה ישאל המועמד?לסיכום הראיון, מומלץ לשאול את המראיין על האווירה במשרד, האם עורך הדין עובד בצוות? האם השותפים ועורכי הדין זמינים לשאלות מקצועיות הנשאלות על ידי עורכי הדין הצעירים?
כדאי להימנע מלשאול על שכר, תנאים ושעות עבודה. כמו כן, לעולם אל תשאל לגבי תחומי העיסוק של המשרד. זו הפגנה בוטה של חוסר ידע וחוסר הכנה בסיסית לראיון אשר מטילה ספק במידת הרצינות, המקצועיות והמוטיבציה של המרואיין.

משרות עורכי דין

דרוש מתמחה

התמחות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ibrahem

מאת: ibrahemצילום20/09/111147 צפיות
בתחילת מהפכת הצילום הדיגיטלי, לפני כ – 10 שנים, כאשר צילום דיגיטלי הפך לנחלתו של הציבור הרחב ודחק במהרה את הצילום האנלוגי וסרטי הצילום רבים מיהרו להספיד את פיתוח התמונות וכפועל יוצא גם את אלבומי התמונות. הצפייה הייתה שנאמץ את השימוש באלבומים וירטואליים ואחסון תמונות ממוחשב. ואכן, מעבדות צילום רבות נסגרו באותה תקופה. אולם, מהר מאד התברר כי אלבומים וירטואליים אינם מחליפים את האלבום הפיסי

מאת: ibrahemחדר כושר01/03/111626 צפיות
בחיים לא מאוחר להתחיל להתאמן. למעשה, מחקר שנעשה לאחרונה על ידי "לייף פיטנס" מצא שיותר סביר שאנשים מעל גיל 65 יתאמנו על בסיס יומי מאשר כל קבוצת גיל אחרת. זה סביר הודות לעובדה שפעילות גופנית פותרת כאבי מפרקים, מועילה לאיזון וגמישות, וממזערת את הסיכוי ליפול. אם אתם בני 65 ומעלה ומחפשים להתחיל בפעילות...

מאת: ibrahemחדר כושר16/12/101371 צפיות
אחד הנושאים הכי חשובים בבחירת מכון כושר הוא עניין המיקום. תמיד עדיף חדר כושר שקרוב לבית. כל מה שרחוק מכם למעלה מ-15 דקות נסיעה, לא יחזיק מעמד.מומלץ להירשם ל מכון כושר שקיים כבר כמה שנים טובות,וניכר שהושקעה בו מחשבה ולא נחסך בו כסף.

מאת: ibrahemרפואה סינית11/12/102150 צפיות
במהלך התקופה פיתח פורמולות בטכנולוגיות רפואיות המתבססות על מרכיבי הרפואה הטבעית האורגנית בתחומי המחלות השונות, כולל עשרות פיתוחים בתחומי רפואת העור, כאשר הדגש הינו על התמקצעות במחלות עור קשות כדוגמת הפסוריאזיס, ויטיליגו, אטופיק דרמטיטיס ומחלות עור רבות נוספות.

מאת: ibrahemקוסמטיקה07/12/101184 צפיות
איפור יומיומי במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאות. נשים הרבות הסובבות אותי בעבודה, נוהגות לשאול האם אני משכימה שעתיים לפני צאתי מהבית. בהתחשב בעובדה שאני מבזבזת כל בוקר כמעט שעתיים בדרכים על מנת להגיע לעבודה, השאלה מעבירה צמרמורת בגווי. לא, אחיותיי היקרות. אני משכימה קום פחות משעה טרם צאתי לדר

מאת: ibrahemחדר כושר07/12/102053 צפיות
הרעיון של ה- TRX הוא די פשוט בבסיסו, סה"כ 2 רצועות באורך 2.5 מטר והנה לכם חדר כושר מהלך השוקל פחות מקילו. רנדי הטריק, חייל מארינס לשעבר חיפש דרכים יצירתיות לשמור על הכושר בסביבה מוגבלת ללא משקולות או כל שאר מכשירי הכושר והצליח למצוא פתרון שבהמשך גם הפך ללהיט היסטרי בתעשיית הכושר העולמית. ככל שחלף הזמן התחילו יותר ויותר ספורטאים מקצועיים, חדר כושר ו מאמנים אישיים לאמץ את ה- TRX, מבחינתם החיים נעשו יותר קלים ונוחים עם אביזר כל כך שימושי.

מאת: ibrahemרכב03/12/101288 צפיות
פיאט בראבו – מכונית משפחתית/קומפקטית מבית פיאט. הפיאט בראבו המקורי יותר בין השנים 1996-2001 ולא זכה להרבה מחמאות בארץ. הפיאט בראבו החדשה (2007) היא מכונית אחרת לגמרי. הוצגה לראשונה בעולם במסיבת עיתונאים ברומא בינואר 2007 ובאותה שנה החלה להימכר בארץ ובעולם

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231609 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212069 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211925 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211577 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211256 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201803 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201535 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica