חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות של אלבום תמונות דיגיטלי

מאת: ibrahemצילום20/09/20111146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחילת מהפכת הצילום הדיגיטלי, לפני כ – 10 שנים, כאשר צילום דיגיטלי הפך לנחלתו של הציבור הרחב ודחק במהרה את הצילום האנלוגי וסרטי הצילום רבים מיהרו להספיד את פיתוח התמונות וכפועל יוצא גם את אלבומי התמונות. הצפייה הייתה שנאמץ את השימוש באלבומים וירטואליים ואחסון תמונות ממוחשב. ואכן, מעבדות צילום רבות נסגרו באותה תקופה. אולם, מהר מאד התברר כי אלבומים וירטואליים אינם מחליפים את האלבום הפיסי. אנשים עדיין רוצים לאחוז באלבום פיסי ולעיין בתמונות.

 

היתרונות של אלבום תמונות דיגיטלי

אלבום דיגיטלי הוא אלבום אשר עובר את תהליך העיצוב כולו על גבי המחשב. בניגוד לעיצוב של אלבום תמונות שגרתי, ולצורך העניין כאשר מדובר בעיצוב של אלבום חתונות, שם יש צורך בביצוע של גזירת תמונות, שילוב של אלמנטים שונים מהטבע כמו עלים יבשים ופרחים, אשר בפירוש עשויים לפגוע בתמונות המוטמעות אל האלבום ובמידה ויהיה צורך בתמונות לצרכים אחרים, יהיה צורך בהדפסתן המחודשת, עיצוב של אלבום דיגיטלי המתבצע על גבי המחשב, אינו דורש שימוש בכל חומר פיזי כזה או אחר, שכן את האלמנטים המעצבים את האלבום, משיגים הגרפיקאים מרשת האינטרנט.

 

תוכנות ל עיצוב אלבומים דיגיטליים מוצעות להורדה ללא תשלום ברשת האינטרנט, באתרי האינטרנט של בתי הדפוס. הסיבה לכך היא כמובן העובדה כי בתי הדפוס מעוניינים להדפיס את האלבומים, ואף לחסוך את הטרדה שבביצוע העיצוב ללקוחותיהם, ומאפשרים ללקוחות להוריד את התוכנות ולבצע את העיצוב בעצמם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ibrahem

מאת: ibrahemחדר כושר01/03/111624 צפיות
בחיים לא מאוחר להתחיל להתאמן. למעשה, מחקר שנעשה לאחרונה על ידי "לייף פיטנס" מצא שיותר סביר שאנשים מעל גיל 65 יתאמנו על בסיס יומי מאשר כל קבוצת גיל אחרת. זה סביר הודות לעובדה שפעילות גופנית פותרת כאבי מפרקים, מועילה לאיזון וגמישות, וממזערת את הסיכוי ליפול. אם אתם בני 65 ומעלה ומחפשים להתחיל בפעילות...

מאת: ibrahemחוק ומשפט - כללי27/02/111885 צפיות
מסלול הקריירה של עו"ד רצוף בצמתי החלטה. למעשה, כל עו"ד נתקל בצומת החלטה משמעותי ביותר במסלול הקריירה כבר בתחילת דרכו - החיפוש אחר המשרה הראשונה בה תתחיל הקריירה. לצעד חשוב וראשוני זה נודעת השפעה רבה על המשך הדרך. וחשוב שתדע - יש הרבה תחרות בתחום. נקיטת המהלכים הנכונים כבר בהתחלה תהווה בסיס איתן להמשך

מאת: ibrahemחדר כושר16/12/101371 צפיות
אחד הנושאים הכי חשובים בבחירת מכון כושר הוא עניין המיקום. תמיד עדיף חדר כושר שקרוב לבית. כל מה שרחוק מכם למעלה מ-15 דקות נסיעה, לא יחזיק מעמד.מומלץ להירשם ל מכון כושר שקיים כבר כמה שנים טובות,וניכר שהושקעה בו מחשבה ולא נחסך בו כסף.

מאת: ibrahemרפואה סינית11/12/102150 צפיות
במהלך התקופה פיתח פורמולות בטכנולוגיות רפואיות המתבססות על מרכיבי הרפואה הטבעית האורגנית בתחומי המחלות השונות, כולל עשרות פיתוחים בתחומי רפואת העור, כאשר הדגש הינו על התמקצעות במחלות עור קשות כדוגמת הפסוריאזיס, ויטיליגו, אטופיק דרמטיטיס ומחלות עור רבות נוספות.

מאת: ibrahemקוסמטיקה07/12/101184 צפיות
איפור יומיומי במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאות. נשים הרבות הסובבות אותי בעבודה, נוהגות לשאול האם אני משכימה שעתיים לפני צאתי מהבית. בהתחשב בעובדה שאני מבזבזת כל בוקר כמעט שעתיים בדרכים על מנת להגיע לעבודה, השאלה מעבירה צמרמורת בגווי. לא, אחיותיי היקרות. אני משכימה קום פחות משעה טרם צאתי לדר

מאת: ibrahemחדר כושר07/12/102053 צפיות
הרעיון של ה- TRX הוא די פשוט בבסיסו, סה"כ 2 רצועות באורך 2.5 מטר והנה לכם חדר כושר מהלך השוקל פחות מקילו. רנדי הטריק, חייל מארינס לשעבר חיפש דרכים יצירתיות לשמור על הכושר בסביבה מוגבלת ללא משקולות או כל שאר מכשירי הכושר והצליח למצוא פתרון שבהמשך גם הפך ללהיט היסטרי בתעשיית הכושר העולמית. ככל שחלף הזמן התחילו יותר ויותר ספורטאים מקצועיים, חדר כושר ו מאמנים אישיים לאמץ את ה- TRX, מבחינתם החיים נעשו יותר קלים ונוחים עם אביזר כל כך שימושי.

מאת: ibrahemרכב03/12/101287 צפיות
פיאט בראבו – מכונית משפחתית/קומפקטית מבית פיאט. הפיאט בראבו המקורי יותר בין השנים 1996-2001 ולא זכה להרבה מחמאות בארץ. הפיאט בראבו החדשה (2007) היא מכונית אחרת לגמרי. הוצגה לראשונה בעולם במסיבת עיתונאים ברומא בינואר 2007 ובאותה שנה החלה להימכר בארץ ובעולם

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182957 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172913 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172214 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172079 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173795 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174048 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171777 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica