חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך הכנה לבגרות?

מאת: שחףבגרויות01/12/20101180 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכלה אקדמית מהווה כיום תנאי קבלה בסיסי אל מקומות תעסוקה רבים, אולם הדרך אל ההשכלה רצופה בקשיים. דרישות הסף של רוב מסלולי הלימוד כוללות ציון פסיכומטרי ותעודת בגרות, דבר המציב בעיה בפני רבים. לימודי הכנה לבגרויות מאפשרים גם למי שלא השקיע את הזמן הדרוש בזמן בית הספר וגיל ההתבגרות לשפר את הציונים, ופותחים את הדלת בפני רכישת השכלה אקדמית במוסדות הלימוד המובילים.

למרות פתיחתן של מכללות רבות בשנים האחרונות, אשר הקלו מעט על הביקוש ללימודים אקדמיים, במסלולים יוקרתיים תנאי הקבלה עדיין גבוהים. לימודי הנדסה, לימודי משפטים או לימודי רפואה מציבים דרישות סף גבוהות במיוחד, המצריכות הכנה ולימודים ייעודיים בכדי לעמוד בהם. באמצעות קורס הכנה לבגרות ניתן להעלות את ממוצע הסכם, שהוא שקלול של ממוצע הבגרות עם מבחן הפסיכומטרי, ולהרחיב את מסלולי הלימודים אליהם ניתן להתקבל.

בשל הביקוש הרב אל לימודי השלמת בגרויות, בשנים האחרונות נפתחו מכללות שיפור בגרות רבות. בעת חיפוש לימודים ובחירת מכללות הכנה לבגרות המתאימה ביותר, ישנם גורמים רבים שכדאי לבדוק. הראשון והעיקרי הוא כמובן איכות המורים, ומידת הניסיון שלהם בהכנה לבגרות. גורם חשוב לא פחות הוא כמות התלמידים בכיתה, וכמובן שככל שהכיתה קטנה יותר, איכות הלימודים תהיה גבוהה יותר ותבטיח שכל תלמיד יוכל למצות את יכולותיו ולהשיג את הציון הגבוה ביותר.

החלטה חשובה לא פחות בעת לימודי הכנה לבגרות היא הבגרות הספציפית אותה רוצה לשפר. כמעט כל מסלולי הלימוד לתואר ראשון דורשים בגרות מלאה, אולם חלק מהמסלולים, דוגמת לימודי ביולוגיה או לימודי פיזיקה, דורשים ידע במדעים ברמה גבוהה. משום כך, למי שמתעתד ללמוד מדעים מדויקים או הנדסה, כדאי להתמקד בהשלמת ושיפור בגרויות בתחומים אלו. ישנם מסלולים נוספים של לימודי תואר ראשון המציבים דרישות ספציפיות, דוגמת לימודי ספרות אנגלית אשר דורשים בגרות באנגלית ברמה של 5 יח"ל ובציון מינימאלי.

גורם נוסף אשר משפיע על ההחלטה אילו בגרויות לשפר, הוא הבונוס אשר ניתן לבגרות בהיקף של 4 יח"ל או 5 יח"ל. תעודת הבגרות מורכבת ממספר בחינות בגרות במקצועות שונים, וככל שהיקף הלימודים במקצוע מסוים גדול יותר, כך גם הבונוס הניתן ואיתו הסיכוי להעלות את הממוצע. לעתים אף עדיף ללמוד מקצוע חדש לגמרי, דוגמת גיאוגרפיה או היסטוריה, על מנת לקבל את הבונוס, מאשר לשפר בגרות במקצוע שכבד נלמד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מעודכן ואובייקטיבי על מסלולי הלימוד בארץ, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם כל מוסדות הלימוד בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףפיננסים וכספים - כללי 24/02/111894 צפיות
ראיית חשבון וכלכלה הם תחומים מבוקשים במיוחד בעידן המודרני. לימודי כלכלה לתואר ראשון יחד עם לימודים להסמכת רואה חשבון מעניקים מקצוע מבוקש, ופותחים מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה מרתקות.

מאת: שחףרפואה סינית15/02/111643 צפיות
שיאצו הינה שיטת טיפול אשר פותחה ביפן לפני אלפי שנים, ומאז נמצאת בשימוש נרחב על ידי מיליארדים של בני אדם. על פי הפילוסופיה הסינית, בגוף האדם עוברים ערוצי אנרגיה הקרויים מרדיאנים, ובאמצעות לחיצות ניתן לתעל את זרימת האנרגיה ולשחרר חסימות.

מאת: שחףלימודי תעודה ומקצוע06/02/111582 צפיות
אנגלית הינה שפת התקשורת הבין לאומית, וישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחום הוראת אנגלית. לימודי אנגלית להוראה במסגרת תואר ראשון בחינוך מעניקים תעודה יוקרתית, ומאפשרים להשתלב בקשת רחבה של מקומות תעסוקה.

מאת: שחףרוחניות - כללי26/01/112624 צפיות
רבים מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי, ובפילוסופיה העומדת מאחוריו. מאמר זה מספק את כל המידע על לימודי חינוך ולדורף, ההיגיון העומד בבסיס השיטה, ומסלול ההכשרה הנדרש על מנת לעסוק בחינוך בבתי ספר בשיטה האנתרופוסופית.

מאת: שחףעיצוב גרפי06/01/111610 צפיות
כל מי שאי פעם תהה מי בחר את הצבעים של הכותרת הראשית בעיתון, למה השתמשו בפונט מסוים לכרזה שמפרסמת את הסרט החדש בקולנוע, או איך החליטו באיזה גודל לכתוב את שם הספר על הכריכה, ימצא עניין רב בלימודי עיצוב גרפי, או בכינוי הנוסף תקשורת חזותית.

מאת: שחףרפואה משלימה26/12/101836 צפיות
ביו פידבק הינה שיטת טיפול חדשה ומרתקת, המשלבת עקרונות מתחום המדע עם הרפואה המשלימה, המסייעת לטפל במגוון רחב של בעיות ומצוקות. שיטת הביו פידבק, בדומה לשיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות, יוצאת מתוך נקודת הנחה כי ישנו קשר הדוק בין הגוף לנפש, ובאמצעות עריכת מניפולציה מחושבת על צד אחד של המשוואה, גם הצד השני מושפע.

מאת: שחףעבודה וקריירה - כללי19/12/101298 צפיות
אם בעבר תפקידה המסורתי של המזכירה התמצה בהכנת קפה, הרי שכיום תחומי האחריות שלה התרחבו במידה ניכרת. בעקבות התפתחות האינטרנט, וכניסת טכנולוגיות ממוחשבות למשרד, המזכירה נדרשת לשלוט במגוון רחב של מיומנויות.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214098 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214044 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173115 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149560 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132236 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131921 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131878 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica