חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים ואודת על המכונית המשפחתית פיאט בראבו

מאת: ibrahemרכב03/12/20101287 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיאט בראבו – מכונית משפחתית/קומפקטית מבית פיאט. הפיאט בראבו המקורי יותר בין השנים 1996-2001 ולא זכה להרבה מחמאות בארץ. הפיאט בראבו החדשה (2007) היא מכונית אחרת לגמרי. הוצגה לראשונה בעולם במסיבת עיתונאים ברומא בינואר 2007 ובאותה שנה החלה להימכר בארץ ובעולם. אלינו ה פיאט בראבו הגיעה מנוע בודד – 1.4 טורבו בנזין (120 כ"ס), משודך לתיבת הילוכים ידנית ותיבה רובוטית בעלת 6 יחסי העברה (לא נעימה לתפעול).

יחידות הכוח חזקות וזריזות ומשדרגות את ההנאה בנהיגה, איכות הנסיעה טובה ותא הנוסעים מאובזר בעושר יחסי, אך פלסטיקי מדי. הפיאט בראבו החדשה מנסה לסמן דרך חדשה לחברה בסגמנט המשפחתיות. לא בטוח שהיא תצליח ביחס למתחרות, בטח על רקע העובדה שבמבט ראשון היא דומה מידי ל פיאט גרנדה פונטופונטו.

עוד על פיאט בראבו:

פיאט בראבו. ושכחו מהבראבו של שנות ה-90. בראבו החדשה היא מכונית משפחתית מודרנית עם עיצוב איטלקי מרהיב. מנוע ה-1.4 טורבו מצויין ומציע ביצועים נאים, אך תיבת ההילוכים הרובוטית דורשת הסתגלות מסויימת. תא הנוסעים נעים ומודרני אך איכות הפלסטיקים לא מושלמת - גם לא מרווח הרגליים מאחור או בידוד הרעשים במהירויות גבוהות. בשורה התחתונה: פיאט בראבו היא בחירה מקורית ומרעננת, הגם שלא מושלמת בהתחשב במתחרות מיפן וגרמניה.

עיצוב הבראבו הנקי והאיכותי משדר יוקרה, זהו עיצוב איטלקי "חם" במיטבו. לבראבוהתנהגות כביש מהוקצעת, שליטה והעברת משקל טובה יותר מהצרפתיות מה שמשדר לנהג אתתחושת הביטחון היקרה. לסיכום "בראבו מנצחת בקלות בסעיף הביצועים".

 



תגיות המאמר: פיאט בראבו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ibrahem

מאת: ibrahemצילום20/09/111147 צפיות
בתחילת מהפכת הצילום הדיגיטלי, לפני כ – 10 שנים, כאשר צילום דיגיטלי הפך לנחלתו של הציבור הרחב ודחק במהרה את הצילום האנלוגי וסרטי הצילום רבים מיהרו להספיד את פיתוח התמונות וכפועל יוצא גם את אלבומי התמונות. הצפייה הייתה שנאמץ את השימוש באלבומים וירטואליים ואחסון תמונות ממוחשב. ואכן, מעבדות צילום רבות נסגרו באותה תקופה. אולם, מהר מאד התברר כי אלבומים וירטואליים אינם מחליפים את האלבום הפיסי

מאת: ibrahemחדר כושר01/03/111625 צפיות
בחיים לא מאוחר להתחיל להתאמן. למעשה, מחקר שנעשה לאחרונה על ידי "לייף פיטנס" מצא שיותר סביר שאנשים מעל גיל 65 יתאמנו על בסיס יומי מאשר כל קבוצת גיל אחרת. זה סביר הודות לעובדה שפעילות גופנית פותרת כאבי מפרקים, מועילה לאיזון וגמישות, וממזערת את הסיכוי ליפול. אם אתם בני 65 ומעלה ומחפשים להתחיל בפעילות...

מאת: ibrahemחוק ומשפט - כללי27/02/111885 צפיות
מסלול הקריירה של עו"ד רצוף בצמתי החלטה. למעשה, כל עו"ד נתקל בצומת החלטה משמעותי ביותר במסלול הקריירה כבר בתחילת דרכו - החיפוש אחר המשרה הראשונה בה תתחיל הקריירה. לצעד חשוב וראשוני זה נודעת השפעה רבה על המשך הדרך. וחשוב שתדע - יש הרבה תחרות בתחום. נקיטת המהלכים הנכונים כבר בהתחלה תהווה בסיס איתן להמשך

מאת: ibrahemחדר כושר16/12/101371 צפיות
אחד הנושאים הכי חשובים בבחירת מכון כושר הוא עניין המיקום. תמיד עדיף חדר כושר שקרוב לבית. כל מה שרחוק מכם למעלה מ-15 דקות נסיעה, לא יחזיק מעמד.מומלץ להירשם ל מכון כושר שקיים כבר כמה שנים טובות,וניכר שהושקעה בו מחשבה ולא נחסך בו כסף.

מאת: ibrahemרפואה סינית11/12/102150 צפיות
במהלך התקופה פיתח פורמולות בטכנולוגיות רפואיות המתבססות על מרכיבי הרפואה הטבעית האורגנית בתחומי המחלות השונות, כולל עשרות פיתוחים בתחומי רפואת העור, כאשר הדגש הינו על התמקצעות במחלות עור קשות כדוגמת הפסוריאזיס, ויטיליגו, אטופיק דרמטיטיס ומחלות עור רבות נוספות.

מאת: ibrahemקוסמטיקה07/12/101184 צפיות
איפור יומיומי במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאות. נשים הרבות הסובבות אותי בעבודה, נוהגות לשאול האם אני משכימה שעתיים לפני צאתי מהבית. בהתחשב בעובדה שאני מבזבזת כל בוקר כמעט שעתיים בדרכים על מנת להגיע לעבודה, השאלה מעבירה צמרמורת בגווי. לא, אחיותיי היקרות. אני משכימה קום פחות משעה טרם צאתי לדר

מאת: ibrahemחדר כושר07/12/102053 צפיות
הרעיון של ה- TRX הוא די פשוט בבסיסו, סה"כ 2 רצועות באורך 2.5 מטר והנה לכם חדר כושר מהלך השוקל פחות מקילו. רנדי הטריק, חייל מארינס לשעבר חיפש דרכים יצירתיות לשמור על הכושר בסביבה מוגבלת ללא משקולות או כל שאר מכשירי הכושר והצליח למצוא פתרון שבהמשך גם הפך ללהיט היסטרי בתעשיית הכושר העולמית. ככל שחלף הזמן התחילו יותר ויותר ספורטאים מקצועיים, חדר כושר ו מאמנים אישיים לאמץ את ה- TRX, מבחינתם החיים נעשו יותר קלים ונוחים עם אביזר כל כך שימושי.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213833 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213962 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214142 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204610 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195577 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196269 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193508 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica