חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים לבית

מאת: אלכסאבטחת הבית06/12/20101063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים לבית הם אמצעי בטיחות ואמצעי אבטחה מאוד יעיל אשר משפחות רבות ואנשים רבים משתמשים בו כדי להיות יותר מוגנים ולחוות את עצם הידיעה כי הם והרכוש שלהם, וכמובן הילדים ובני בית מוגנים יותר.  סורגים לבית יכולים למעשה להבטיח לנו כי איש לא יוכל לחדור מבעדם כדי להיכנס לתוך המבנה שבבעלותנו או כל מבנה שהוא כמו קניון, בתי עסק שונים, חנויות ושאר בתי עסק ומבנים. אותם סורגים לבית עשויים מברזל חזק שלא ניתן בשום צורה ובשום אפשרות לכופף, לעקוף, להזיז או לעבור בעדו ולכן לא רק שאותם סורגים משמשים כאמצעי בטיחות מבחינה פיזית אלא מלכתחילה סורגים משמשים כאמצעי הרתעה מצוין לאנשים אשר מעוניינים לחדור לאותו בית או מבנה. הם רואים את אותם סורגים שיושבים על גבי החלונות ומבינים כבר כי הבית מאובטח ושיש מודעות באותו מבנה לרמת האבטחה והם לא מעוניינים להיקלע לסיטואציה שבה הם עלולים להתגלות ולהיחשף ולהגיע למצב של עצירה על ידי המשטרה.

סורגים הם אמצעי שחברות אבטחה רבות משתמשות בו וכדאי מאוד לכל בית ולכל משפחה להיכנס לאתרי אינטרנט שונים ולבדוק חברות אבטחה ומהם אמצעי הבטיחות בהם היא משתמשת. כל חברה משתמשת בסוגים שונים של סורגים ושל אמצעי בטיחות אך אין ספק כי כל משפחה עלייה לשקול התקנת סורגים על גבי החלונות שבביתה.

אנשים מתקינים סורגים לא רק על גבי החלונות שבביתם אלא גם מתקינים סורגים על גבי בתי עסק וחנויות שבבעלותם במיוחד לאור העובדה כי כאשר הם סוגרים את בית העסק הם הולכים לביתם ואינם יכולים לדעת או אפילו לשמוע מה מתרחש בבית העסק לכן חשוב מאוד להם לדעת כי בית העסק מוגן ולכן הם מתקינים סורגים על גבי החלונות ועל גבי הדלת כדי שלא תהיה שום אפשרות למישהו להיכנס ולחדור לבית העסק כדי לגנוב פריטים חשובים ויקרי ערך , כמו כן אותם עסקים בדרך כלל נוקטים באמצעי מיגון נוספים כגון מצלמות אבטחה ואזעקות , שערים חשמליים עם תריס גלילה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנייה וקידום מקצועי של אתרים של נטסטייל - חברה לבניית אתרים . פרסם את העסק שלך באינדקס עסקים הטוב בישראל http://www.bizindex.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכס

מאת: אלכסשיער11/07/131032 צפיות
נמאס לכם מהשיער הקצר? זה הזמן לפנות אל חברת הייר סיטי. החברה המובילה בארץ להארכת שיער קצר. שיער קצר זה לא סוף פסוק. לא חייבים לחכות יותר לשיער שיארך – אם בכלל, פשוט מגיעים להייר סיטי ודואגים להארכת שיער.

מאת: אלכסשיער01/07/131395 צפיות
גילית לאחרונה שאת בהריון! בתוך כל השמחה, החששות וההתרגשות מדבר כל כך מופלא ובלתי מוסבר, פלא הבריאה, פרי אהבתך. את עוברת כעת שינויים רבים מבחינה הורמונאלית ומבחינה פיזיקאלית. חלק מהשינויים הללו יגרמו לך לעתים להרגיש מסורבלת, כבדה ולא נאה במיוחד, אולי בתקופה זו, יותר מתמיד תרצי לטפח מעט יותר את מראך החיצוני בשביל זה אנחנו כאן בהייר סיטי מוכנים תמיד לשירותך.

מאת: אלכסשיער09/04/13951 צפיות
מילוי שיער דליל בהייר סיטי הינו השירות המקצועי והטוב ביותר שתוכלו לקבל, בין אם במחיר, ביחס ובמוצרים האיכותיים ביותר בשוק. היכנסו כבר לאתר לברר על מילוי שיער דליל.

מאת: אלכסהפקות אירועים19/11/12948 צפיות
טיפים לעיצוב אירועים מוצאים כאן! טיפים לעיצוב אירועים, חתונות, בר מצווה או בת מצווה, ימי הולדת בריתות ועוד שמחות אחרות

מאת: אלכסבריאות ילדים31/07/121145 צפיות
מאמר המסביר מהו גיל ההתבגרות , אילו קשיים ומשברים יוכלים להיות , כיצד מתבטא פיזית ונפשית תהליך של ההתבגרות.

מאת: אלכסעיצוב פנים31/07/12984 צפיות
מדריך שימושי לגולשים המעוניינים להחליף דלת כניסה ישנה או להתקין דלת כניסה לבית חדש . במאמר תקבלו את כל הטיפים והדגשים לבחירה

מאת: אלכסלימודים אקדמאיים17/06/12990 צפיות
אנשים רבים חולמים על לימודי עריכה. בעזרת לימודי עריכה במסגרת המכללה הטכנולוגית תל חי חלומות אלה מתגשמים, אך יש להתכונן גם לעבודה מאומצת.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201616 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201311 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201183 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191533 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191960 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181790 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181440 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica