חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים

מאת: נעמה פלגפרסום באינטרנט06/12/2010659 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בלתי ניתן כיום לדבר על אינטרנט וניהול אתרים מבלי להעלות לדיון את הנושא של קידום אתרים. אנשים מקימים אתרים מתוך אינטרס אידיאולוג ובעיקר מתוך אינטרס כלכלי והוא שהגולשים יגיעו לאתרי הבית של חברות מסחריות ויחשפו את החברה בפני קהל יעד חדש או שאנשים יגיעו לאתרים בכדי לקרוא מידע חדשותי או מידע רלוונטי בתחומים מסויים ותוך כדי הקריאה יחשפו גם לפרסום באתר וכך הנהלת האתר תהנה מכספי המפרסמים. כל מודל הקיים כיום באינטרנט נשען על הצורך של האתר בתנועה ערה של גולשים. תנועה ערה של גולשים אפשרית רק כאשר האתרים נהנים ממנגנון קידום אתרים ועבור מי שעדיין לא הבין מה זה כולל או מה בדיוק הקשר בין הצלחת האתר לבין קידום אתרים - מוזמן לקרוא את המאמר הבא בנושא קידום אתרים.

קידום אתרים - רקע:

קידום אתרים הוא שם כללי למגמות שונות הפועלות באינטרנט בכדי לשפר ביצועים של אתרים על פני המתחרים. מאחר וגולשי האינטרנט אינם מכירים את כל האתרים הקיימים וגם כשהם מכירים הם אינם זוכרים או שהם מתעצלים להקיש את הצירוף המלא של האתר - הגולשים נעזרים במנועי חיפוש בכדי לחפש אתרים או ישירות חומר רלונטי. אנשים מחפשים נושאים שונים ומגוונים כגון שמות של סלבריטאים, חברות תעופה, מעצבי פנים, חברות הדברה ועוד ועוד. מנוע החיפוש מבצע מיידית את השכלול ומאתר את כל האתרים הרלוונטיים לנושא החיפוש. מאחר ויש כיום אלפי אתרים כמעט בכל תחום - יש תחרות בין האתרים מאחר ומנוע החיפוש מגיש רשימה המסודרת בצורה כרונולוגית מהרלוונטיים ביותר ועד הכי פחות (על פי החישוב של מנוע החיפוש). קידום אתרים נועד להגביר את הסיכוי של אתרים מסויימים לעלות בראש רשימת התוצאות אחרת - איש לא יגיע אליהם.


קידום אתרים - פיתרונות:

קידום אתרים הוא תחום עיסוק חדש אשר תפש תאוצה בעשור האחרון וככל שיש יותר אתרים באינטרנט (אתרים חדשים נבנים ומועלים לרשת על בסיס יומי) כך יש תחרות גדולה יותר בין האתר ולכן הביקוש לפיתרונות קידום אתרים נמצא במגמת עליה תמידית. בין השיטות האפקטיביות ביותר אשר קיימות בתחום של קידום אתרים ניתן למנות את שתי השיטות הבאות: קידום אתרים באמצעות קמפיינים ממונים במנועי החיפוש וכן קידום אתרים בצורה אורגנית, היינו באמצעות תוכן האתר.


קידום אתרים - האופציות העומדות לרשותכם:

יש כיום חברות רבות המציעות שירותי קידום אתרים בתשלום ובעיקר על בסיס אחוזים מהצלחת האתר לאחר הקידום וכמו כן, חברות בניית אתרים אשר עוסקות בבניית אתרים, אחזקת אתרים, עיצוב אתרים וגם, בין היתר, קידומם ברשת. כמו כן, יש כיום מקדמי אתרים מנוסים אליהם אפשר לפנות ישירות לקבלת סיוע חיצוני וכן ניתן להעסיק עובד במשרה חלקית או מלאה בתפקיד של מקדם אתרים. פיתרון קידום אתרים הוא תלוי היעדים והמטרות של כל חברה בנפרד וכן תוצאה ישירה של התקציב שהוקצה לפרויקט.

 ומה עוד צריכים לדעת לפני שיוצאים לדרך? עיצוב אתרים הנו מרכיב משמעותי בהצלחה של האתר שלכם. אתר שלא זוכה לעיצוב נקי ומוקפד - עלול לאבד מכמות הכניסות היומיות שלו. מאידך, כל מי שדואג לאתר שלו בתכני כתיבה שיווקית מגדיל את הסיכוי של הגולשים שלו להישאר ולשוב ולבקר באתר. לכן יש לדאוג לאיזון מסוים בין השיווק והעיצוב, על מנת לנהל נכונה את תקציב הקמפיין שלכם - פרסום באינטרנט זה לא דבר קל אך בהחלט אפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133199 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133047 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133078 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133296 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313401 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132968 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132697 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213453 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162737 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica