חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות בעץ

מאת: penglריהוט 12/12/2010801 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודות בעץ

הבנייה בעץ התפתחה מאוד בשנים האחרונות וכיום ניתן ליצור פריטים רבים בעץ לרווחת הצרכן. מאז ומתמיד נחשבה הבנייה בעץ ליצירתית ופרטי עץ רבים היו מוצגים גם בתערוכות שונות. להבדיל מחומרים אחרים הבנייה בעץ נחשבת למהירה מאוד ויכולה להתאים לכל מבנה. בתים רבים בישראל מעוצבים בפריטי עץ לצורך שדרוג פנים הבית.

בית מעץ

מעטים הבתים בעולם המערבי הבנויים כולם מעץ כיוון שבניית בית מגורים העשוי מעץ כרוכה בסיכונים רבים. הסיכון הגדול מתרחש במצב של שריפה. במצב של שריפה כל בית המגורים עלול לעלות באש כיוון שהעץ נחשב גם לחומר בארה. דיירים רבים נמנעים מלקחת את הסיכון הזה ומעדיפים להתגורר בבית מאבן. בקתות רבות וצימרים בעץ ניתן למצוא בצפון הארץ.

תפקיד הפרגולות

אנשים רבים מגיעים לטייל בצפון הארץ במיוחד במטרה להתגורר בבקתות עץ לשם החוויה.ישנו ביקוש רב לדקים ופרגולות כיוון שהם תורמים בשתי דרכים. דרך ראשונה היא על ידי נתינת גוון עיצובי לחזותו של הבית פרגולות ודקים משתלבים באופן מצויין ויוצרים גוון ייחודי לכל מבנה. מעבר לכך תפקיד הפרגולות הוא לבצע הצללה בצורה הטובהביותר עבור דיירי הבית.

עומס החום

בארצינו הפרגולות חיוניות מאוד דווקא בשל העובדה שיש ריבוי של קרני שמש בצורה משמעותית. תפקיד הדקים מלבד תפקידם הדקורטיבי הוא לספק גישה מהירה למערכת ההשקיה ובנוסף קלים מאוד לניקוי. מלבד פרגולות ודקים המצויים בשפע אצל דיירים רבים ניתן להוסיף פרטי עץ נוספים לחזות הבית כמו שערי עץ וגדרות עץ.הבנייה בעץ משתלבת גם בריהוט גן לילדים.

בטיחות

השימוש בעץ מתבצע מטעמי בטיחות. בגני משחקים חשוב מאוד למזער את הנזק של הילדים המשחקים בגנים. בנייה בעץ למעשה מבטיחה שבמידה וחלילה ילד יפול או יחבל תוך כדי משחק יגרם לו נזק מינימלי כיוון שהעץ נחשב משטח בטוח וקל יותר מרוב המשטחים האחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131178 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131193 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131263 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131420 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131352 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131256 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131345 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica