חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמפו טבעי

מאת: דקלהשיער13/12/20103770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


שמפו טבעי אינו מכיל חומרים סינטטיים ותעשייתיים וחומרים משמרים וכימיקלים כמו SLS, פארבנים, וזלין ו-SLES, אלא אך ורק חומרים שמקורם מהטבע. כיוון שחומרי טבע אלה הם זמינים, ניתן לייצר שמפו טבעי גם באמצעים ביתיים.
יש סוגי שמפו טבעי שמורכבים משילוב של סבון צמחי, תמציות תה צמחים, מלח וחומרי ריח (לדוגמא, לבנדר). סוגים אחרים מורכבים משילוב של סודה לשתיה וחומץ תפוחי עץ.

תפיסת ה-NoPoo תומכת בטיפול ללא סבון ומתנגדת לשמפו הסינטטי. התומכים בשיטה זו טוענים שהשימוש בחומרים סינטטיים גורם להמסת השומן המיוצר באופן טבעי על ידי זקיקי השיער, מה שגורם לגוף לייצר כמות שומן מוגזמת. אלה מציעים שמפו טבעי המורכב מסודה לשתיה (כף בכוס) ואחר כך בחומץ תפוחי עץ (כף בכוס). הוראות השימוש הן: עיסוי הראש עם המים עם סודה לשתיה, ושטיפה עם הכוס שבה חומץ תפוחי עץ. המשתמשים בשמפו טבעי זה טוענים שהגוף עובר תקופת הסתגלות של עד חודשיים עד שמשתנה משטר בלוטות השומן.

מתכון אחר לשמפו טבעי כולל את המרכיבים הבאים: מים מזוקקים, מש טחון, בירה לבנה, שמן צמחי בכבישה קרה, בורקס ושמנים אתריים לפי סוג השיער. יש להרתיח במשך 5 דקות 40 גרם מש טחון עם חצי ליטר מים מזוקקים. לסנן ולהוסיף לחומר המסונן את כל החומרים האחרים, מלבד השמנים האתריים. יש לערבב ולצקת לבקבוק. כעת להוסיף את השמנים האתריים ולנער היטב. יש לשמור את השמפו במקרר (הוא נשמר עד כ-10 ימים).

יש שמן טבעי המבוסס על שמן זית בניחוחות שונים כמו גיווי אגס, תות שמפניה, או וניל לבנדר. ישנם סוגי שמפו טבעי המכילים חוחובה אורגנית, שמן גזר אורגני, שמנים אתריים אורגניים וסבון מתוק אורגני. וקיימים מוצרי שמפו טבעי מיוחדים לתינוקות ולילדים. שמפו זה מבוסס על פרחי קמומיל, אכילאה, קלנדולה, לבנדר ועוד, ובדרך כלל מכיל 70% תמציות צמחים ואינו צורב את העור. יש גם סוגי שמפו טבעי שמסייעים לרכות השיער ובכך חוסכים את השימוש במרכך שיער.
לשיער שומני מאד מומלץ לא להשתמש בשמפו טבעי המכיל חומרים שומניים ולהפך, לשיער יבש במיוחד מומלץ לא להשתמש בחומרים שהם סופחי שומן או מפרקי שומן.

 



תגיות המאמר: שמפו טבעי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה

מאת: דקלהטיולים בחו"ל30/03/111387 צפיות
בעולם המודרני חופשה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מאורח החיים. המילה חופשה מגלמת בתוכה את המילה חופש. חופש מכל המתחים ומהעול של חיי היום יום כמו עבודה, ילדים, שרות צבאי, לימודים ועוד. אבל, עצם תכנון החופשה יכול להפוך למעין חזרה למצוקות היום יום. מדוע? בגלל שהצורך לתכנן את הטיול מציב בפני המתכנן מטלות רבות שעיקרן מתח. כמו: מציאת הטיסה הזולה ביותר, מלון האיכותי אבל גם הזול, תכנון המסלול והארוחות, שכירת רכב ועוד כהנה וכהנה נושאים.

מאת: דקלהליסינג והשכרת רכב17/03/112081 צפיות
בשוק הרכב הישראלי קיים מגוון רב של אפשרויות לרכישת רכב בתשלומים, בין אם מדובר ברכב חדש ובין אם ברכב משומש. יש אופציה למימון רכישת רכב על ידי הלוואה מהיבואן או סוחר הרכב, ועל ידי הלוואה מהבנקים ומחברות מימון. המבינים בנושא ממליצים לבדוק היטב את נושא המימון, זאת לאור מספר אירועים לא סימפטיים שבהם לקוחות שרכשו רכב באמצעות מימון חוץ בנקאי, איבדו את רכבם משום שלא טרחו להעביר את הרכב על שמם, והחברה שעל שמה היה רשום הרכב פסקה מלפעול ופשטה רגל.שיטת אשראי כזו היא חלק משיטת המכירה של חברות ליסינג פרטי...

מאת: דקלהליסינג והשכרת רכב17/03/111724 צפיות
מטיילים מנוסים יודעים עד כמה קשה ואפילו כמעט בלתי אפשרי, לנוע ממקום למקום ולבקר באתרים נידחים בלי רכב שכור בחו"ל. רכב צמוד מאפשר נוחיות מרבית, גמישות בבחירת מסלול הטיול ובכלל, טיול ממונע נותן למטייל הרגשת חופש אמיתי. השכרת רכב באוסטריה כמו בכל מדינה אירופאית אחרת, היא משימה קלה. יבשת אירופה וארצות הברית הן שני אזורים רחבי ידיים, שקל לשכור בהם רכב. אירופה בזכות גוש היורו שהוא המטבע האירופי האחיד וארצות הברית שבה הדולר הוא המטבע היחיד.

מאת: דקלהביטוח רכב26/12/101353 צפיות
תחום ביטוח אוטובוסים ומוניות כוללת גם ביטוח של אוטובוסים זעירים ומיניבוסים, כשלכלי רכב אלה יש צרכים מיוחדים גם בגלל שהם עוסקים בהובלה של נוסעים וגם בגלל שהם סובלים מבלאי גבוה ומשיעור גבוה של גניבות. ביטוח אוטובוסים כמו גם ביטוח מוניות כולל שלושה סוגים שונים של ביטוחים. הראשון הוא ביטוח חובה לרכב, הביטוח השני הוא ביטוח רכב מקיף והביטוח השלישי לרכב נקרא ביטוח צד ג' לרכב.

מאת: דקלהקורסים וסדנאות13/12/102051 צפיות
מכונאי רכב מטפל בכל תקלות הרכב, בין אם כתוצאה מתאונות דרכים, ובין אם כטיפול שוטף ברכב. לימוד מכונאות רכב כרוך בשלושה שלבים כאשר כל שלב מעלה את רמתו של המכונאי. הטכנאי, במהלך עבודתו אמור לאבחן את מצב הרכב להבין היכן תפקודיו לקויים ולהעניק את הטיפול המתאים ביותר למצב. מכונאי רכב אמור לדעת לעבוד עם כל סוגי הרכבים וגם להכיר את כל המערכות המתוחכמות במכוניות, כמו מערכות אלקטרוניקה, מכניקה, הידראוליות ועוד. כל אלה מצריכים מקצועיות, ידע, והבנה מעמיקה בתחום מכונאות הרכב.

מאת: דקלהלימודי תעודה ומקצוע13/12/101182 צפיות
מכללות ומוסדות חינוך שונים מציעים לימודי תעודה במגוון תחומים, כמו: רפואה משלימה ובריאות, הנהלת חשבונות כספים ומזכירות, מקצועות המחשב, ענפי התקשורת והבמה, מקצועות הטיפוח והיופי, תחומי העיצוב אומנות ויצירה, לימודי שפות, ניהול משאבי אנוש ושוק ההון ועוד ועוד.

מאת: דקלהלימודים אקדמאיים13/12/101319 צפיות
מתי נתקלתי בפעם הראשונה בתרגום רפואי? כאשר ראיתי את חברתי שלמדה רפואה מתמודדת עם מאמרים בתחום הרפואה בשפה האנגלית. היא לא הזדקקה לעזרה בתחום זה של תרגום רפואי, אלא התמודדה לבד. בסך הכל אנגלית היא יודעת, והמחלות הן בלטינית, וגם כל אברי הגוף הם בלטינית, אז אולי באמת חשוב לדעת איך אומרים עמוד שידרה באנגלית, אבל מי שלומדת רפואה, יש לשער שלא תהיה לה בעיה להתמודד עם שמות האברים בגוף האדם בעברית ובאנגלית.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197710 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172155 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172064 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163501 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161964 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162151 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica