חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס והגנה

מאת: avi nimniאימון לאיכות חיים13/12/20101404 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש מספר רב של קונדומים , איזה מהם הוא בגודל המתאים לך? בחירת הקונדום כי הוא בגודל תקין היא הדרך הטובה ביותר כדי למקסם את ההנאה גם ומין הגנה במהלך. לגברים  יש בעיה להתמודד עם זה אופטומטריסט ביותר להאמין שכל ה קונדומים נבראו שווים. אני הולך לספר לך סוד קטן - הם לא.

איתור הבעיה בזמן סקס

אם אתם חווים כל אלה 3 מצבים, אתה משתמש בקונדום גודל שגוי.

1. הקונדום מחליק מעל בזמן המשגל
2. הקונדום הפסקות במהלך יחסי מין
3. סקס במהלך בתחושה שלך היה קונדומים אינה מהנה כפי שהיא יכולה להיות

למה רוחב קונדום הוא החשוב ביותר

הקונדום הממוצע הוא 7.5 סנטימטרים. יש הרבה דברים לא קונדום וראייטי אורך, אבל זה שבו רוב תשומת הלב להתמקד הנפשית שלהם. מחקרים מראים כי למתוח קונדומים היטב לאורך אורכם, המטרה לא למתוח היטב לרוחב שלהם. אתה יכול אפילו לבדוק את זה בבית עם אחד קונדומים שלך.

קונדומים האם צרה מדי יש נטייה לפרוץ ולהגביל את ההנאה שלך. קונדומים זה יותר מדי רחב יש לך נטייה להחליק מעל.

קונדומים החמים הם פחות מאלו 2 אינץ 'מידה רחב כאשר לחצה שטוח. קונדומים רגילים 2 אינץ 'רחב, קונדומים גדולים יותר מ 2 אינץ' רחב ו קונדומים עם חדר ראש מיותרים הם יותר מ -2.5 אינץ 'רחב על הראש.

"אם אתה פחות מ 5 ס"מ היקפו, תקבל את העונג ואת רוב הגנה אמינה על ידי בחירת הקונדום צמוד, פחות מ 2 אינץ 'רחב.

"אם אתה צודק בערך 5 ס"מ היקפו, אתה צריך" לבחור קונדום בגודל רגיל זה הוא 2 אינץ 'רחב כדי להפיק את המרב Out Of סקס.

"אם אתה יותר מ 5 ס"מ היקפו, שקול או קונדום גדול זהב אחד עם חדר ראש מיותרים כדי לוודא שיש לך להתאים פרופר.

קונדום משנה העובי

להוציא כסף עוד קצת קונדום התעשיינים הם שיווק גימיקים ו מ פיתוח משוכלל ונדיר ואח לנו. האם אתה משתמש בקונדומים מבוססת שמראה הכי הרבה מודעות זהב למי יש את רוב שטח המדף בחנות המקומית שלך?

למרבההמזל, לבחור כמה "חברות עשו אנשי שירות נהדר הבנתי איך מהנדס חוד החניתUltra Thin קונדומים מציעות הנאה יותר וגם יותר כוח הקונדום הממוצע.

אתה מחמיץ את הטוב מכל העולמות האפשריים אם אתה משתמש בקונדום זה עבה מדי. זה יפחית ההנאה שלך ולגרום לך לא רוצה להשתמש בקונדום. במקום זאת, אתה צריך לחפש ממש רזה קונדומים לקבל דירוגים גבוהים של אמינות זה והנאה.

חותכים את הבלבול לקחת את הטוב ביותר בשבילך גודל קונדום
רוצים לדעת אילו מותגים הקונדום כל אחד בקטגוריה גודל? בדוק את זה קונדום קונדום תרשים בגדלים המציג את מקום מותגים ספציפיים שיתאימו ואלו עשויים להתאים לך.

 



תגיות המאמר: סקס, הגנה, קונדום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi nimni

מאת: avi nimniאימון אישי13/12/101488 צפיות
שימוש בקונדום הוא הדרך הטובה ביותר כדי להימנע עם HIV (נגיף האיידס) ומחלות מין אחרות (מחלות מין). הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על מחלות מין ועל קונדומים.

מאת: avi nimniאינטרנט - כללי13/12/101946 צפיות
ימים אלה, ישנם אתרי היכרויות רבים אשר תכונה הודעות מיידיות (IM). מסרים מיידיים (IM) הוא סוג של גרסה בזמן אמת של דואר אלקטרוני.

מאת: avi nimniאינטרנט - כללי13/12/101082 צפיות
רובנו יצאו כנראה דרך הפרידה ולדעת מה ההשפעה ..........

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213828 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193182 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173584 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162775 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162631 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163532 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica