חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרטין בוקסדורף- משכנתאות למסורבי משכנתא/ רק בבנקים

הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

זה חשוב מאוד להבהיר, אני לא רוצה להגיד שאני מצליח במאה אחוז מהמקרים להשיג משכנתא- כי זה לא נכון. אבל בהרבה מאוד מקרים, אני מביא תוצאות ומצליח להביא משכנת במקרים מורכבים מאוד, שאף אחד לא האמין בכלל שזה אפשרי.

אילו מקרים הם רלוונטיים:

בואו נדבר על כמה מקרים מורכבים בהם אני עוסק בצורה יום יומית, אני מדגיש שאלו המקרים של היום יום. אז הנה כמה דברים:

משכנתא לפושטי רגל לשעבר:

אחד הדברים המורכבים ביותר שיכולים להיות בעולם המשכנתאות, זה המקרים של פשיטת רגל. פשיטת רגל היא למעשה הכתם הכי גדול שיכול להיות מבחינה פיננסית. להשיג משכנתא אחרי פשיטת רגל זה מאוד מורכב ודורש הרבה מאוד ידע וניסיון.

בדרך כלל, כאשר עברו כבר מעל שנה לאחר שהתקבל הפטר, אני כבר מצליח להשיג אישורי משכנתאות. כמובן שכל מקרה הוא לגופו, אבל עדיין, אני מצליח הרבה מאוד פעמים להשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטות רגל ועדיין מצליחים לחזור לחיים.

איך הדברים עובדים בשטח?

המציאות היא כזו שאני אמור לשכנע את הבנקים בכך שמומלץ להביא לכם משכנתא. הבנקים לכשעצמם לא מעוניינים בכלל לתת משכנתאות לאנשים שעברו פשיטות רגל ואין להם בזה שום עניין. בשביל שאני אצליח לשכנע אותם שעדיין כדאי להביא לכם משכנתא – אני צריך לבנות תיק של יתרונות וחיסרונות ועם החומר הזה אני יוצא לעבוד.

כל הרעיון בעבודה עם מסורבי משכנתא ועבודה עם אנשים שעברו פשיטת רגל, זה להגיע עם טיעונים מוכנים שהם לטובת האנשים. כלומר, אני מגיע למנהל הבנק ואני צריך להגיד לו ש: האנשים האלו עברו פשיטת רגל, אבל היום הם כלל לא מועמדים יותר לפשיטת רגל. היום הם שכירים, הם יציבים מבחינת התעסוקה שלהם, הם מרוויחים משכורות מכובדות והם רוצים לחזור לחיים תקינים והגונים.

בשביל שזה יקרה אני צריך להגיע מוכן עם טיעונים. לכן, אנחנו צריכים לשבת ביחד בערך חצי שעה, כדי שיחד נוכל לבנות טיעונים ולהכין הסברים בנוגע למה שקרה שהוביל לפשיטת הרגל. ברגע שאני מגיע מוכן עם הסברים והכול נגיש אצלי מבחינת אסמכתאות, הרבה יותר קל בשבילי להשיג אישורי משכנתא לאנשים שעברו פשיטת רגל.

העבודה שלי היא בכלל לא קלה, אני אוהב משימות קשות ואתגרים מורכבים. אני כאן כדי להביא לכם משכנתא. אני לעולם לא מוותר לבנקים ותמיד נלחם עד הרגע האחרון ובהרבה מאוד מקרים מצליח להשיג משכנתאות עבור אנשים עם המקרים הכי מורכבים שיכולים להיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193033 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193168 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213812 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173576 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163527 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

איך למכור ללקוחות, דימויים של הלקוח, באיזה מילים למכור, איך לשכנע לקוחות, שיקוף של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, ייעוץ אישי, קואצ'ר מומלץ: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica