חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת אריחי קרמיקה

מאת: רחלי פרישיפוצים13/12/20101420 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקנת אריחי קרמיקה

אם אתם עוברים לדירה חדשה, לא בהכרח צריך להחליף מרצפות. אך אם המרצפות הן ישנות, משופשפות, ואפילו קצת סדוקות כנראה שלא יהיה מנוס מלהחליף את הריצוף הישן בריצוף חדש ישנן כמה אפשרויות ריצוף הבית, אנחנו נדבר על ריצוף קרמיקה גרניט פורצלן. אם החלטתם שאתם רוצים להתקין רצפות קרמיקה גרניט פורצלן אתם צריכים תחילה ללמוד כיצד עושים זאת, רצפות קרמיקה אינן כה פשוטות להתקנה כמו שזה נראה, יש להתכונן לפני כן ולהכין את עצמכם ואת הרצפה עוד לפני שאתם עוקרים את אריחי הקרמיקה הישנים ממקומם.

הבסיס להתקנת אריחי הקרמיקה

לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה. ישנם שלושה סוגים של בסיסים לרצפה:

רצפת בטון – רצפת בטון היא מצוינת עבור ריצוף קרמיקה גרניט פורצלן, אך לפני התקנת אריחי קרמיקה או גרניט פורצלן חדשים חשוב לנקות את רצפת הבטון מכל פסולת או לכלוך הדבוקים אליה. כמו כן, יש לתקן כל סדק או חור הנפער בבטון. אם ישנם סדקים גדולים יהיה חכם יותר להחליף את רצפת הבטון במקום למלא את כל החורים והסדקים הגדולים. אם הסדקים ממשיכים גם במעלה הקיר יש להתייעץ עם קבלן שיפוצים לפני תחילת התקנת האריחים. אין בשום אופן להתקין קרמיקה על בטון סדוק מאחר וזה יכול להשפיע על רצפת הקרמיקה בעצמה.

רצפת עץ – במקומות מסוימים בארץ ובעולם ישנם חדרים עם בסיס דיקט. ומאחר שדיקט הוא עץ צריכה להיות תמיכה טובה ותבנית טובה להתקנת אריחי קרמיקה על אותה רצפה. אריחי קרמיקה הם כבדים והם יזדקקו לבסיס שיוכל לתמוך במשקל שלהם.

רצפת קרמיקה - לא תמיד חייבים להסיר את אריחי הקרמיקה הישנים אלא אפשר פשוט להוסיף עליהם שכבה חדשה של אריחי קרמיקה גרניט פורצלן חדשים. כמובן שגם אפשר ואולי לפעמים אף מומלץ להסיר את הקודמים. את הסרת האריחים הישנים יש לעשות בזהירות מרובה שכן בעת הסרת האריחים הם עלולים להישבר ולפגוע חלילה במישהו, על כן יש לעשות זאת בצורה זהירה ומבוקרת.

אומדן של עלות הריצוף

על מנת לקבל את האומדן של עלות כל הריצוף יש למדוד את האורך והרוחב של כל השטח הזקוק לריצוף. כאשר הולכים לרכוש את אריחי הקרמיקה גרניט פורצלן יש להביא עמכם אם המידות ולהראות אותם למוכר. מדידות אלו יעזרו לכם בהערכה כמה אריחי קרמיקה צריך לרכוש, זה גם יעזור לדעת כמה מלט צריך לקנות ולאילו כלים תזדקקו בהתקנת הקרמיקה.


 



תגיות המאמר: קרמיקה, גרניט פורצלן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111280 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112137 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111552 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232632 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica