חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור קבוע הוא טרנד לוהט בעולם הקוסמטיקה

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/20091177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


איפור קבוע הוא טרנד לוהט בעולם הקוסמטיקה
נטע לי בר אור פורסם: 16/03/09 01:25

מבחר אינסופי של מכוני יופי מציעים לנו את "היופי המושלם" בעזרת איפור קבוע. איפור שאינו נמרח, לא נעלם ומדגיש אתקווי המתאר הטבעיים. איפור קבוע גם נותן מענה לטשטוש פגמים ולהדגשת תווי פנים, במיוחד עבור הגיל המבוגר.

האיפור הקבוע החל להיכנס לשוק בארץלפני כ--18 שנה, ורקמס'' קוסמטיקאיות העזו להשתמש בו. אך כיום רוב מכוני היופי מציעים איפור קבוע, כחלק מתהליך הטיפוח.

התהליך

הטכניקה היא פשוטה. החדרה שלפיגמנטים צבע המופקים ממינרלים.
תהליך טיפול איפור קבוע מתחיל במשיחת חומר מרדים במקום המיועד בעור. לאחר מכן תעבור הקוסמטיקאית בעזרת מכשיר מיוחד הנראה כמו עט, אך בנוי ממחט בעלת צבע. משך הטיפול קצר יחסית, כמובן בהתאם לכמות האיפור הנדרש בתיאום עם הלקוחה. לאחר סיום העבודה נותר האזור המטופל אדמומי ורגיש ובתוך זמן קצר מתפתח שם גלד. לאחר שבוע העור מתחיל להתקלף ומתחילים לראות את התוצאה. רק כעבור חודש הצבע מתייצב וניתן לתקן או לחזק את הגוון.

כמה זמן זה מחזיק?

איפור קבוע מחזיק מעמד עד שלוש שנים. במידה והתחרטתם, ניתן למחוק את האיפור באמצעות לייזר או בצביעה חוזרת בגוונים טבעיים,אך חשוב לציין שזה לא טיפול מושלם וקרוב לוודאי שיישאר באזור המטופל סימן.

קשת הגוונים

איפור הקבוע מציע אין ספור של גוונים. הגוונים מתקבלים מצבעי הבסיס שבאמצעותם ניתן לייצר וריאציות שונות. למעשה הסוד טמוןבערבוב נכון של הצבעים עד לקבלת הגוון הקרוב ביותר לגון העור. לתשומת ליבכם, חשוב לבחור במאפרת מקצועית שבאמתחתה צבעים איכותיים שאינם דוהים ומשנים את הגוון במשך הזמן.

איפור קבוע- ההיצע

במידה ובחרת בטכניקה של איפור קבוע חשוב שתדעי מהו האופציות עבורך.
האופציה הפופולארית ביותר היא תיחום גבות. האיפור הקבוע עוזר להדגיש את קוו המתאר של הגבה, לשמש גם כמילוי לגבה דלילה מטבעה ולהעניק צבע דומיננטי.


תיחום עיניים
- במידה ואת רוצה שעינייך יראו תמיד פתוחות ורעננות את יכולה להשתמש באיפור קבוע בדמוי אייליינר. את יכולה לבחור בין קו דק מעל העין או מתחת לעין, מאופר בכבדות או באופן טבעי.

איפור שפתיים- כולל שתי אופציות: שרטוט קו מתאר סביב השפתיים, או מילוי בצבע למראה מלא יותר.

טשטוש צלקות- בעיקר מיועד עבור צלקות קטנות שנשארות אחרי ניתוח פלסטי. המטרה היא לטשטש ככל האפשר את הצלקת וזאת בעזרת צביעה של הצלקת בגוון הטבעי של הגוף.

מילוי לשיער- אידיאלי עבור נשים או גברים שסובלים מהתקרחות. האיפור הקבוע מאפשר הסוואה של אזורים דלילים ויצירת מראה שופע.

גיוון לפטמות- מיועד עבור נשים שיש להן פגם אסתטי מולד, נשים שעברו ניתוח פלסטי בשדיים כגון: שחזור והקטנה. הצביעה מבוססת עלהגוון הטבעי של הפטמה.

מקצועיות

תחום איפור הקבוע בארץ אינו מעוגן בחוק. לרוב ההכשרה נעשית ע"י החברות המייבאות. ההכשרה היא קצרה ואין פיקוח על התחום. לכן, חשוב לבחור במאפרת מקצועית בעלת ניסיון והכשרה מתאימה. הרי אינך רוצה למצוא את עצמך באיפור קבוע זול למשך שלוש שנים, לכן חשוב לבחור במישהי אמינה ומקצועית. שיהיה בהצלחה.




 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הקוסמטיקה

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091291 צפיות
כן, איפור מאפשר לנו להדגיש יופי טבעי, ליצור יופי שונה, לרענן מראה עייף ואף להסתיר פגמים או סתם לרענן את המצב רוח . האיפור קיים עוד משחר ההיסטוריה. יש עדויות לשימוש באיפור במצרים העתיקה, יוון העתיקה ואף במצרים העתיקה. מרבית תכשירי האיפור הופקו מחומרים טבעיים .

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091172 צפיות
אך מה לגבי האיפור? איך ניתן לבחור איפור שהכי יחמיא לקווי מתארייך? כן, אין לזלזל בסוגיית האיפור, ניתן לומר כי הוא אולי המרכיב החשוב ביותר. השאלה הנשאלת היא: האם כדאי לבחור באיפור מהודר או באיפור טבעי? שהרי חתונה זה אירוע מרגש, וביום מיוחל זה הכול יתועד. הרי לא תרצי להיראות חיוורת או מאופרת בכבדות. אז מה עושים? ובכן יש כמה פרמטרים חשובים בבחירה נכונה של האיפור לאותו ערב קסום.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091176 צפיות
כן, כולן רוצות עור מושלם, בוהק וצעיר. אך מה לעשות שרוב הנשים לא התברכו בגנטיקה ברוכה וגם אם נפל בחלקן הזכות, הרי שמזג האוויר בישראל נותן אותותיו לכל עור באשר הוא. הקוסמטיקה נותנת מענה לכל בעיות העור, אומנם איננו יכולים להילחם בתנאים אקוטיים כמו גיל ותורשה אך בהחלט ניתן לשפר את מרקם העור ולהשיג תוצאה אופטימאלית. בגיל צעיר הבעיות השכיחות הן בעיקר אקנה ובגיל מבוגר נתמודד עם עור עייף, אקנה והזדקנות העור.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091281 צפיות
האקנה אף "זכתה" ברבות השנים לאין ספור מונחים כגון: חצ''קונים, פצעים, פצעי גיל ההתבגרות ועוד. כן, הבעיה מוכרת ועם זאת כאשר האקנה "מלבב" אנחנו מרגישים חסרי אונים ומעט כעורים. אז מה עושים? ראשית כדאי להבין מה זה בעצם אקנה ומהם הגורמים לכך. אקנה למעשה מבטאת חוסר איזון הורמונאלי בגוף, לכן מייחסים זאת בעיקר לגיל ההתבגרות, גיל בו חלים שינויים הורמונאליים.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091150 צפיות
מאז שהלייזר פרץ לחיינו חלו המון שינויים. ניתן להצעיר עור, להסיר שיער ולהסיר משקפיים לתמידות. אם פעם אנשים שחבשו משקפיים זכו ללעג מהסביבה ולגינויי כנא י{בתקופה שכל משקף היה מיקרוסקופ} כיום, אפשר לנוח על זרי דפנה ולראות ללא צורך בעדשות.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091164 צפיות
השתלות שיער כיום נעשות בקליניקות הנבחרות לאנשים הסובלים משיער דליל או מבעיית התקרחות קשה ביותר. השיער הוא מרכז עולמנו אצל הגבר הוא מסמל צעירות ואצל האישה חיוניות ובריאות. השתלות השיער נעשות כיום בטכניקות רבות אצל הקליניקות הנבחרות. יש מספר סוגים להשתלות השיער כאשר הקרחות הם על כל הראש כאן מתבצעת השתלה כוללת אולם כאשר הקרחת מתחילה בצעדיים או בפדחת שם לוקח הרופא מספ

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091098 צפיות
אם פעם גבר שעיר היה סימן לגבריות שהרי כיום גם הגברים נרתמים למלאכת הסרת שיער. כן, מסתבר שכיום אף אחד לא רוצה להיות שעיר. כולם, נשים וגברים כאחד רוצים להיפטר משיער עודף. בעבר תחום הסרת השיער היה שייך לנשים בלבד,

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195920 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162266 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162048 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161885 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161857 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152195 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica