חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים מכירת כלבים?

מאת: maya807אימוץ בעלי חיים16/12/20101326 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים כלב? מאמצים גור כלבים ועכשיו אתם רוצים לגלות כיצד לטפל בו ולחנכו? הרצון או הבחירה לרכוש או לאמץ כלב היא לא פשוטה ואסור להסתמך אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. מחפשים פרטים על כלב זאב? רוצים למצוא רועה גרמני? להלן הרבה עצות מצויינות מעולם הכלבים:

חשוב לוודא שאתם מוכנים לחלוטין להכניס כלב לחייכם, מבחינת השינוי שהדבר יגרור בחייכם ובסדר היום שלכם, והן מבחינה כלכלית. רווחת הכלב משמעותה טיולים שלוש פעמים ביום, מזון איכותי, ולתת לו חיבה ותשומת לב.

בנוסף, כלב גורר הוצאות רציניות, סדירות וארעיות, על חיסונים, מזון, חפצי משחק ואף טיפולים רפואיים במקרים כמו מחלה ותאונה. אם אתם לא חושבים שאתם מוכנים לכל העניין, מומלץ ביותר שתחסכו מכלבכם ומעצמכם את הסבל והאכזבה ותוותרו על הבאת כלב לתקופה הקרובה.

תמיד עדיף כלב מכלבייה ע"פ כלב ממגדל פרטי – בעל חיים ממגדל כלבים פרטי תמיד מקבל בית, בעוד שכלביות בארצנו גדושות בהמוני כלבים נטושים מקסימים. לא מעט כלביות מרדימות את הכלבים אשר נשארים אצלן למשך זמן רב, וגם העמותות שלא מוכנות ללכת בדרך זו לא תמיד מסוגלות לתת לכלב טיפולים צמודים מפאת העומס. בצורה זו תוכלו לקחת הביתה כלב מדהים מתוך מבחר ענק וכן, כלב שהוצאתם מכלביה יעטוף אתכם עם אהבה בלתי נגמרת ויהיה מלא תודה על שהענקתם לו חיים חדשים.

להביא גזעי או מעורב? בעת שכלבים גזעיים נותנים לכם יוקרה וסמל סטטוס, חבריהם המעורבים הם בד"כ נבונים בהרבה, הם בעלי תוחלת חיים יותר ארוכה ופחות סובלים ממחלות תורשתיות.

כאשר תביאו את הכלב, לא להזניח את האילוף. כלב שעבר אילוף נכון הוא כלב מרוצה, ואם הוא שליו ומאוזן, גם לבעלים כיף יותר לחלוק סביבת מחייה.

מחפשים מכירת כלבים?
הכנסו עכשיו לאתר http://www.liberation.org.il/, שם תוכלו לקרוא כמויות אדירות של מידע בנושא כלבים וסוגיהם, טכניקות אילוף, המון טיפים שימושיים, ומידע בנושא ווטרינרים, מאלפים מומחים, מזון וציוד.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת maya807

מאת: maya807משפחה וזוגיות - כללי02/11/111273 צפיות
למי יש זמן לארוז? באפשרותכם למצוא מס' חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף להובלה. צוות עבודה יבוא לעסק מס' ימים לפני יום המעבר בכדי לארוז רכושכם.

מאת: maya807בית חכם02/11/111064 צפיות
כל אדם מכיר סיפור על שכן שנשדד בזמן מסויים. לאור ההתפתחות הטכנולוגית, יש המון גילויים ופתרונות אבטחה שלא יצריכו מכם מאמצים גדולים מדי פיסית וגם מבחינה פיננסית.

מאת: maya807בניין ואחזקה - כללי02/11/111295 צפיות
יש כל הזמן הפסקות חשמל? אינכם חשמלאים מוסמכים? חשוב לזכור לא לנסות לתקן באופן עצמי את בעיית החשמל

מאת: maya807לימודים אקדמאיים02/11/111211 צפיות
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על מה שלומדים. יש לעניין סיבה ברורה מאוד, שכן החלטה זו בהחלט תשפיע על חייכם. קיים סיכוי רציני, שסוג התואר שאתם תבחרו

מאת: maya807שיפוצים02/11/111210 צפיות
בזמן שקונים שיש, וודאו שהעלות כוללת גם הובלה, התקנה ואחר

מאת: maya807שיפוצים02/11/111236 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר שסיימתם תיכון - ככה יותר קשה להשלים את הבגרויות. לכן , אנו ממליצים שתתחילו בתהליך הכי מוקדם שאפשר.

מאת: maya807שיפוצים02/11/111879 צפיות
יש קונצונזוס! זכוכית היא חומר מקסים, המלא בתכונות שהופכות אותו לפרקטי ודקורטיבי – חומרי הגלם נמצאים במצבו הטבעי בשפ

מאמרים נוספים בנושא אימוץ בעלי חיים

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/205249 צפיות
לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות: האם אני מחפש עלבים למכירה? האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה? שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים???? אם האתשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

מאת: ליאת מנדלסוןאימוץ בעלי חיים09/04/132559 צפיות
רבים נוטים לחשוב על בחירת בעל חיים, מבחינת תהליך הבחירה בעקבות מגוון הסוגים והעדפותיהם, לבחירה של טבעות אירוסין. כלומר, ניתן למצוא שפע של טבעות למטרת אירוסין, כמו לדוגמא: טבעת אירוסין וינטאג', טבעת אירוסין עם יהלומי צד, טבעת למטרת אירוסין סוליטר וכן הלאה, בסופו של דבר אנשים בוחרים את הסוג המועדף עליהם על פי מה שהם הכי מתחברים ובדיוק כמו בעלי חיים – אנשים בוחרים את החיה אליה הם הכי מתחברים.

מאת: משה יוניאימוץ בעלי חיים26/02/131738 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- אחרי לחץ מהילדים קניתם כלב? אתם ודאי רוצים לתת לו תשומת לב רבה אבל אחרי כמה חודשים מבינים זאת מטלה: צריכים לקנות אוכל מתאים,

מאת: ירון וקניןאימוץ בעלי חיים29/01/131716 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- קניתם כלב חמוד לבית? אתם רוצים לבטח לפנק אותו ככל שאפשר אבל אחרי התרגשות הראשונה מגלים שזה לא פשוט כלל:

מאת: הילה שביטאימוץ בעלי חיים06/11/128934 צפיות
החלטתם לאמץ כלב? יישר כוח! האם תבחרו בכלב בוגר או שמא בגור כלבים? לכל אחת מההחלטות הללו משמעות שונה לחלוטין מבחינת אופי החיים הנלווים אליה, ומבחינת הדרישות, ההשקעה והזמן שהיא תדרוש מכם;

מאת: אייל קלייןאימוץ בעלי חיים29/08/129063 צפיות
אימוץ כלבים הוא אפוא מעשה אנושי יפה. עם הזמן כלב מאומץ חש עצמו אהוב ומקובל ככל כלב, בדיוק כמו ילד מאומץ אשר עבור הוריו הוא ילד לכל דבר ועניין והקשר הרגשי עמו הוא קשר אנושי חזק וחם בדיוק בעצמה רגשית שחשים הורים כלפי ילדיהם הביולוגיים.

מאת: נטלי הרוש אימוץ בעלי חיים18/07/128624 צפיות
אין ספק כי אימוץ של כלב הוא שמחה גדולה עבור המשפחה כולה! אך רגע לפני שעושים את הצעד ומאמצים כלב לחיק המשפחה, הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב גם... רק כדי לראות את "התמונה הגדולה".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica