חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו עיצוב גרפי- לירון חן מעצבת גרפית, ירושלים.

מאת: לירון חןעיצוב גרפי17/12/20101317 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גרפי

מהו העיצוב הגרפי?-לירון חן עיצוב גרפי ירושלים

העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות. העיצוב הגרפי נקרא היום גם תקשורת חזותית- לתקשר עם הציבור או הלקוחות באמצעים חזותיים של צבע, צורה, אות וכדומה.

תחום העיצוב הגרפי הולך ומתחזק ותופס תאוצה כיום בעולם המחשבים- עיצוב אתרי אינטרנט ומשחקים.תחום העיצוב הגרפי בא לידי ביטוי בעיצוב מוצרים שונים ומגוונים, כגון: ספרים ועיתונים, עיצוב אריזות ומוצרי צריכה , אריזות למזון, כרזות, פרסום, שלטים, עיצוב אתרים, עיצוב ממשקים לטלוויזיה, עיצובי משחקים ברשת, איור,עיצוב פונטים ועוד.

מעצבים גרפיים שונים יכולים להתעסק בתחומים שונים ומגוונים.
אם תרצו ללמוד את תחום העיצוב הגרפי תוכלו ללמוד אותו לתעודה, לתואר ראשון או להנדסאי. כאשר תסיימו את הלימודים, תוכלו להיכנס לעבודה בבתי דפוס, בסטודיו, במשרדי פרסום, בעסקים שקשורים לצילום, בהוצאות לאור, בעיצוב אתרים ועוד.

לסיכום, הדגש בעיצוב הגרפי הוא ההתמקדות בהעברת המסר ובתוצר הסופי שיתאים לצרכי הלקוח. למרות שחשוב שהתוצר הסופי יהייה אסטטי ויפה, ההתמקדות היא בהעברת מסר ולא בגרפיקה לבדה, כמו כן רצוי שהמוצר יתאים ללקוח וימצא חן בעיניו כך שכולם יהיו מרוצים.

אם תרצו להיות מעצבים גרפיים אז כדאי שתבדקו מספר אופציות של מקומות לימוד בארץ. ניתן ללמוד עיצוב גרפי לתעודה או להנדסאי או לתואר במספר מוסדות לימוד.

ואם תרצו להשיג מעצב גרפי על מנת שיעצב לכם את העבודות, תוכלו לעשות סקר שוק ולבדות באינטרנט מיהו המעצב המתאים לכם ביותר על ידי בדיקה והסתכלות על תיק העבודות של המעצב.

בתיק העבודות המעצב יראה לכם מגוון עבודות גרפיות שלו מכל מיני תחומים ואתם תוכלו להתרשם ולראות אם הוא מתאים לכם.

כותבת המאמר היא לירון חן מעצבת גרפית מירושלים-מעצבת גרפית מירושלים ומורה פרטית לתוכנות גרפיקה, בעלת נסיון רב שעובדת עם לקוחות פרטיים מכל הארץ.

www.wix.com/lirichen/lirichen

נייד: 0526654781
מייל:lirichen@walla.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לירון חן מעצבת גרפית ומאיירת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון חן

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213639 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162007 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162394 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161964 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica