חפש מאמרים:
שלום אורח
22.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סלוגן

סיסמת פרסום (בלעז סלוגן) היא משפט קצר וקליט שבא להעביר מוטו או מסר שיווקי בצורה שתיזכר היטב אצל הצרכנים. סיסמת הפרסום בדומה ללוגו, היא מרכיב חשוב במיתוגו של שירות, מוצר או ארגון.

הסיסמה מופיעה באמצעי הפרסומת השונים: תשדיר פרסומת בטלוויזיה או ברדיו, מודעת פרסומת בעיתון, פרסום באתר אינטרנט וכדומה, וכן על אריזות המוצר, על נייר מכתבים של הארגון, במסרי דואר אלקטרוני היוצאים ממנו וכדומה. לעתים נכתב לסיסמה לחן, והיא הופכת לזמריר.

בעת יצירת סיסמה חדשה יש להביא בחשבון שיקולים שונים לבנייתה הנכונה. קיימים שיקולים מצד המפרסם וקיימים שיקולים מצד הלקוחות.

דוגנאות לסלוגנים

מסרים אופייניים לסיסמאות:

הדגשת מאפיין חשוב של המותג

"העיתון הנפוץ ביותר במדינה" (מעריב)

"העיתון של המדינה" (ידיעות אחרונות)

העברת מסר שמבדל את המותג ממתחריו

"עיתון אחד טוב מול כל הצהוב" (הארץ)

"איכות זאת לא מילה גסה" (הטלוויזיה החינוכית)

"הכי בבית בעולם" (אל על)

תדמית חיובית למוצר, ללא קשר מהותי לתכונותיו

"לאהוב את החיים" (קוקה-קולה)‏[1]

"ככה זה כשאוהבים" (סלקום)

ביטוי קצר וקליט, אשר הופך בחלוף הזמן למטבע לשון:

"החום בוטל – שותים קריסטל" (קריסטל (משקה))

"מה יהיה? יהיה טוטו!" (המועצה להסדר ההימורים בספורט)

"זה טוב, זה אֹסם" (אסם)

"בטירוף שלנו" (פאנטה)

טכניקות המופיעות בסיסמאות:

משחק מילים של כפל משמעות

"הציצי בטריומף" (חזיות טריומף)

"אם לא קשה לך - תתקשר" (קליניקה און)

"אתה עושק מורשה?" (האגודה לזכויות האזרח בקמפיין נגד ניצול עובדי קבלן)

"תעסה אותך בריא יותר" (מיטת רפאל)

חרוז

"קיווי עסיסי עם ויטמין סי" (מועצת הפירות והירקות)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריין וורקס - סטודיו לעיצוב גרפי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בריין וורקס - סטודיו לעיצוב גרפי

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

מאת: בריין וורקס - סטודיו לעיצוב גרפימיתוג05/01/145160 צפיות
במאמר הבא נסביר מהו לו גו ומה החשיבות בלוגו מעוצב נכון..

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/161227 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/161027 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/161339 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161039 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

מאת: ליטל כץעיצוב גרפי22/03/151254 צפיות
קורסי תעודה בעיצוב גרפי נמשך לרוב מספר חודשים, כאשר תוכנית הלימודים הספציפית נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של מוסד הלימודים שעומד מאחוריה. יחד עם זאת, ניתן להזכיר מספר נושאים מרכזיים העומדים בבסיס העיצוב הגרפי, ואשר נכללים כמעט תמיד כחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בו. קורס עיצוב גרפי ברמה מקצועית חייב להכיל את התכנים הבאים :

מאת: הדס שנבלעיצוב גרפי27/02/15917 צפיות
המאמר עוסק בדרך שבה לוגו נבנה החלג מחשיבה על הרעיון והמסר שאותו רותה להעביר המוצר ו/או החברה ועד לאיסוף החומרים (טקסט,אימאג',צבע וכו') ובניית הלוגו בפועל. במאמר מובאות דוגמאות אחדות להמחשה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica