חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד פרסום

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/20162395 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
איך נראה משרד פרסום?

כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק. לפני שאתם בוחרים משרד ויוצאים לדרך חשוב להבין בדיוק לקראת מה אתם הולכים, מה השירותים שאתם צפויים לקבל במסגרת העבודה המשותפת עם משרד הפרסום ועוד לפני הכל – איך הוא בעצם עובד. באופן כללי אפשר להצביע על מספר מחלקות קבועות שפועלות במרבית המשרדים, בהן מחלקת הלקוחות שנציגיה מנהלים את תיקי הלקוחות ואת הקשרים בין המחלקות השונות, מחלקת הקריאייטיב היא שאחראית למסרים המילוליים ולעיצוב, מחלקת המדיה אחראי לרכישת שטחי פרסום, ואילו מחלקת ההפקה היא שמפיקה את הפרסומות עצמן. תקשורת נכונה וטובה בין המחלקות היא שתבטיח שירות אידאלי ללקוח.

השירותים שתקבלו ממשרד הפרסום שלכם

כדי שמהלכים כאלה ואחרים יהיו נכונים ומוצלחים, יידרש משרד הפרסום לביצוע פעולות שונות, ולרוב הפעולה הראשונה תהיה סקר שוק או מחקר שוק. מחקרים מקדימים אלה יסייעו ליצירת קמפיינים פרסומיים שונים, בהם נדרש קופירייטינג טוב לבחירת מסרים פרסומיים, עיצוב גרפי איכותי לתכנון מודעות ושלטי חוצות באופן מרשים ובולט לעין, ולבסוף נדרשת כמובן הפקה של הקמפיין עצמו, כמו גם הפצת הקמפיין בערוצים הנדרשים. אם כן, כשאתם מחפשים משרד פרסום – ודאו שהוא מסוגל להציע לכם את כל השירותים הללו, ולעשות את זה מצוין.

מה המדיה שלכם?

חלק בלתי נפרד מהפרסום שלכם הוא הבחירה במדיה הנכונה. שימו לב שאתם בוחרים במשרד פרסום שיש לו את הידע והמומחיות לניהול קמפיינים במדיה הרלוונטית שלכם. משרד פרסום שניסיונו בטלוויזיה עשוי להתאים פחות למי שמתמקד בפרסום ברדיו או באינטרנט, ולהיפך. אל תתפתו גם אחר משרדים גדולים ויקרים, שכן מעבר לתקציב הרב שתידרשו להשקיע בהם, סביר להניח שהמשרד הגדול יתקשה יותר לתת לכם יחס אישי וליווי צמוד יותר. משרד קטן ידאג לכם יותר ומנהלי התיקים בוודאי יהיו מחויבים לכם מאוד.

לפרטים נוספים

 



תגיות המאמר: משרד פרסום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205127 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205015 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195475 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196423 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192502 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191287 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181276 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213656 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162015 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161965 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

מאת: ליטל כץעיצוב גרפי22/03/152484 צפיות
קורסי תעודה בעיצוב גרפי נמשך לרוב מספר חודשים, כאשר תוכנית הלימודים הספציפית נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של מוסד הלימודים שעומד מאחוריה. יחד עם זאת, ניתן להזכיר מספר נושאים מרכזיים העומדים בבסיס העיצוב הגרפי, ואשר נכללים כמעט תמיד כחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בו. קורס עיצוב גרפי ברמה מקצועית חייב להכיל את התכנים הבאים :

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica