חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב לוגו

ל עיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג מפני שהלוגו הוא זה שיקבל את פני הלקוחות ויצירת התדמית שלו על החברה תיווצר עוד לפני שפגש אתכם. עיצוב לוגו נעשה לרוב במטרה להביא לידיי ביטוי קונספט, רעיון באמצעות אלמנט גרפי כך שערכי המותג אותם תרצה לשדר יהיו זהים לערכי המותג שעלו מנקודת המבט של המתבונן.

לא רק חברות גדולות זקוקות ללוגו. כל עסק או ארגון שמעוניין להגיע לתודעה של הלקוחות שלו זקוק ללוגו. 
גם לעסקים קטנים, לוגו טוב הוא נכס חשוב ביותר. מטרתו של הלוגו היא לבדל את העסק שלכם מעסקים מתחרים שלכם , ולבנות תדמית שתביא להכרה בעסק שלכם. הלוגו ממצה את ה "אישיות" של העסק לאלמנט אחד שמגדיר את מהות העסק. הלוגו הוא הרבה מעבר לטקסט שבו כתוב שם העסק שלכם, הוא אמור לשדר ללקוחות שלכם איכות, אמינות ואת הערכים של העסק שלכם .

מהו לוגו ? אז נסביר בקצרה, לוגו הוא סמל המייצג את החברה, ארגון או מוצר ומטרתו היא להעביר את תמצית ערכי החברה באמצעות אלמנט גרפי כך שרוב קהל היעד יזדהה עם אלו.

הצלחת עיצוב לוגו היא זיהוי מוחלט של הלקוח, המתבונן עם המותג אשר יבטא את הרעיון באופן בהיר, מיידי, מובן וזכיר. לוגו מורכב בדרך כלל מאיור/סמל ,טקסט או שילוב של שניהם ויכול לשרת את המטרה באותה המידה.לוגו המעוצב נכון יצור תדמית עסקית אמינה, מרשימה ומכובדת אשר תקל על החברה את הליך השיווק והמכירות ללקוח, התדמית הזו תגרום לאותו הלקוח להעדיף אותך על פני המתחרים שלך

בעיניי צוות הסטודיו לוגו הוא נקודת המפגש המדויקת בין השכל לרגש לכן, לפני שמתחילים חשוב לאסוף כמה שיותר מידע על סביבת העסק, חיצונית ופנימית, יעדים ומתחרים, איומים והזדמנויות, חוזקות וחולשות.מידע רב רק יועיל ויחדד את הרעיון, המידע גם יקל עליכם ועל המעצב בהתנהלות ובבחירת הזהות הנכונה וכך גם יגדלו סיכויי הצלחת עיצוב לוגו.
משרד: 072-23-666-23

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריין וורקס - סטודיו לעיצוב גרפי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בריין וורקס - סטודיו לעיצוב גרפי

סלוגן-דוגמאות

מאת: בריין וורקס - סטודיו לעיצוב גרפימיתוג05/01/145670 צפיות
במאמר הבא נסביר מהו לו גו ומה החשיבות בלוגו מעוצב נכון..

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213655 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162014 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162395 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161965 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

מאת: ליטל כץעיצוב גרפי22/03/152484 צפיות
קורסי תעודה בעיצוב גרפי נמשך לרוב מספר חודשים, כאשר תוכנית הלימודים הספציפית נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של מוסד הלימודים שעומד מאחוריה. יחד עם זאת, ניתן להזכיר מספר נושאים מרכזיים העומדים בבסיס העיצוב הגרפי, ואשר נכללים כמעט תמיד כחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בו. קורס עיצוב גרפי ברמה מקצועית חייב להכיל את התכנים הבאים :

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica