חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול הומאופתי בדלקות עיניים

מאת: A.Rרפואה משלימה19/12/20101379 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אמא מכירה את הסצינה הבאה: היא מגיעה לאסוף את הפעוט המתוק הפרטי שלה מהגן, והוא רץ אליה, כשעיניו מודלקות ונפוחות.

"הוא בכה? קרה משהו?" היא שואלת בחשדנות את הגננת.

"יש לו דלקת עיניים", מבשרת לה הגננת ביבושת, ומוסיפה בטון שמעיד בדיוק מה היא חושבת "שוב".

נו, חושבת האם המותשת, נלך שוב לרופא. או שנשתמש בטיפות עיניים שנשארו במקרר מהפעם הקודמת שלפשוש היתה דלקת עיניים. כמה זמן עבר מאז? לא יותר משלושה שבועות.

בשלב הזה היתה אמורה להידלק לאמא נורה אדומה מעל הראש. שתי דלקות עיניים בחודש אחד? אולי טיפות העיניים האנטיביוטיות, כימיות ולא בריאות האלה - לא באמת עובדות? אולי הגיע הזמן לעבור למשהו אחר לגמרי?

אוקיי. אבל למה???

ד"ר אסתר יוגב, רופאה הומיאופתית בכירה, משלבת בקליניקה שלה שיטות ריפוי טבעיות המאפשרות לה להבין מה בדיוק קורה בתוך הגוף הקטן והמתוק של הפשוש שלך. דלקות עיניים? לא אצל ד"ר יוגב. אצלה גם לא תמצאו תרופות וטיפות אנטיביוטיות או משחות המכילות מרכיבים כימיים. כדי להבין מהי הבעיה האמיתית ממנה סובל הפעוט, ד"ר יוגב נעזרת בכלי טכנלוגי רב עוצמה: סורק חדשני, הבודק את הגוף ברמה התאית, ומאפשר לה לזהות  גורמי מחלה רבים שאינם מתגלים בשום בדיקה קונבנציונאלית אחרת. החשיבות של הבדיקה הזו היא גבוהה במיוחד אצל פעוטות, כי גם אם הילד שלך עדיין איננו יודע לדבר, אלא רק לבכות ולרטון, הבדיקה הזו תאפשר לך ולד"ר יוגב להבין מה מציק לו - ולטפל בו בהתאם.

אם הילד שלך סובל מדלקות עיניים חוזרות, ד"ר יוגב תטפל בו בתרופה הומיאופתית המותאמת לו באופן אישי, תרופות המשתלבות עם המערכת החיסונית הטבעית של הגוף ועוזרות לו להתגבר על דלקות עיניים גם בעתיד.

אז למה בעצם תינוקות סובלים מדלקות עיניים חוזרות, האם זה בגלל ליכלוך או הגיינה לקויה שאם נשפר אותה, התינוק לא יחלה יותר?

התשובה היא לא. לא ניתן לשפר את התנאים החיצוניים או הסביבה הקרובה של הילד, ובכך למנוע ממנו ללקות בדלקת עיניים. זאת, מהסיבה שדלקות עיניים נגרמות מסיבות פנימיות:

אצל תינוקות מתעוררים סיבוכים בעיניים בגלל תעלת הדמע הזעירה שנסתמת לעיתים קרובות, ואז נוצרת דלקת. כל סביבת העין מתנפחת וכואבת. כאמור - תרופה הומאפתית נכונה פותרת את הבעיה בזמן קצר וללא משחות אנטיביוטיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

A.R

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת A.R

מאת: A.Rאימון אישי26/12/10888 צפיות
בלנדמרק קיבלתי יותר ביטחון עצמי וזה ליווה אותי בכל דבר בחיים. הודות לנדמרק אני יכול להעז ולעשות דברים שלא חשבתי בחיים לעשות.

מאת: A.Rאימון אישי - כללי26/12/101974 צפיות
זהו מאמר על הפורום של לנדמרק, תוכנית התפתחות אישית המוצעת על ידי לנדמרק אדיוקישיין ,שנוסדה בשנת 1991. הקורס בישראל מתקיים במשך שלושה ימים מלאים, יום חמישי,שישי ושבת , ומפגש ערב ביום שני. הקורס בו השתתף הכותב שלנו כלל קצת יותר ממאה אנשים.

מאת: A.Rתוכנה19/12/101076 צפיות
בדיקות תוכנה

מאת: A.Rריהוט 22/07/101625 צפיות
חשבתם פעם מהיכן באים רהיטי העץ שאתם קונים? מה נחשב לסוג עץ טוב ולמה הוא משמש?

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213911 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201545 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201458 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201347 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191638 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181644 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica