חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סעיפים כללים לזכאות להחזר מס

מאת: רייט קליקהחזרי מס27/12/20101306 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
סעיפים כללים לזכאות להחזר מס ישנם מספר מקרים כלליים, הקובעים הקלות במס, שבמידה וחלו על המעביד קיים סיכוי טוב שיקבל החזר מס מרשויות המיסים:
• עולה חדש מתחת לשלוש שנים.
• חייל משוחרר עד שנתיים מרגע שחרורו.
• שינוי במצב משפחתי או אישי במהלך שנת העבודה כגון לידה, חתונה, גירושין, מזונות)
• עבודה בחוץ לארץ במהלך השנה, בה עבד העובד גם בארץ.
• החלפת מעסיקים במהלך השנה.
• אבטלה חלקית במהלך השנה.
• בעיה רפואית של בן משפחה מדרגה ראשונה או של בן / בת הזוג של העובד.
כיצד אדע אם אני זכאי להחזר מס? ראשית, מלא את טופס בקשת שירות המופיע בצד ימין של עמוד זה, תמיד ניתן להיוועץ ביועץ מס, או ברואה חשבון שעורך עבור העובד את הדו"ח, ובנוסף, ניתן לערוך בירורים ישירות אל מול הרשויות. במידה והתגלו אי אלו חוסרים או פערים, יש לגשת אל רשויות המס בליווי מסמכים המעידים על סיכום הכנסות לשנים עבורן מתבצע החזר המס, מסמכים המעידים על מצב משפטי ומשפחתי, ומסמכים המעידים על מצב רפואי. כל מסמך שיכול להוסיף ולקבע בחוק את המקרים בהם זכאי העובד להחזר מס, יעזרו בעת הגשת הבקשה להחזר.
הטפסים הנדרשים ראשית יש למלא את הטופס המאגד "דין וחשבון על הכנסות" שניתן לקבל במשרדי מס ההכנסה או להוריד מאתר האינטרנט של רשות המיסים. עצמאיים מגישים את דו"ח הפירוט על הוצאות והכנסות בסוף השנה המפרט באופן מדויק את תזרים המזומנים בעסק.

טופס נוסף שיש להציג הוא טופס 106. טופס זה מפרט את הריכוז השנתי על המשכורת. כל מעביד חייב למסור עד סוף חודש מרץ טופס 106 עבור העובדים שלו. במידה והמעסיק הקודם או הנוכחי לא מסר לעובד את הטופס הדרוש, ניתן לבקש טופס זה רטרואקטיבית. במקרים מסויימים רשויות המס תסתפקנה בתלושי שכר אחרונים של העובד ממקום עבודה נוכחי.

יש צורך בהצגת אישורים מהמוסד לביטוח לאומי, המקיים קשר הדוק עם רשויות המיסים. אישורים בגין גמלאות, קצבאות, ותשלומים ששולמו מביטוח לאומי מהווים עילה להחזר מס במקרים מסוימים, ואישור תקין למצב משפטי של העובד.

במקרים חריגים יש להביא את האישורים המתאימים. למשל, במקרה של נכות או אובדן כושר רפואי, יש להביא מסמך רפואי המעיד על כך. במקרה של מגורים ביישובי פריפריה יש להביא טופס מהעירייה או מהמועצה המקומית המעיד על כך. במקרים של תשלום לקופות גמל יש צורך להביא אישור על תשלום מקופת הגמל, וכו'.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רייט קליק

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111262 צפיות
מאז ומתמיד חיפשו אנשים כיצד יוכלו להתעשר מהחזקה בנכסים פיזיים או פיננסיים. אחת ממטרות ההחזקה בנכסים מסוגים אלו, היא רווח כספי מהשבחתם או מעלייה בערכם.

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111290 צפיות
בשנים האחרונות תופעת פתיחת העסקים הפרטיים הופכת לפופולארית יותר, לא רק בגלל החופש מהבוס שאומר לנו מה לעשות, אלא גם בגלל חלומם של עצמאיים להיות בעלי עסק פרטי שיניב להם רווחים ויקרב אותם לעושר המובטח.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111240 צפיות
ציוד נלווה להשכרה באירועים כולל את הציוד שאינו נכלל בציוד הכללי, הכולל כלי הגשה, כלי אוכל אישיים, טקסטיל, במות, ריהוט להשכרה וכדומה. הציוד הנלווה כולל פלטות לחימום במרכז המזנונים, אלמנטים לעיצובים שונים, פלטות למזנונים עצמם, וכיוצא בזה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111276 צפיות
השכרת ציודים לאירועים עשוי להישמע כצעד מסובך מאוד הכולל אינספור חיפושים ותיאומים, איסוף והחזרה. אבל למעשה השכרת ציוד לאירועים הוא צעד פשוט ביותר ומיטב החברות מספקות שירות מלא של יעוץ, תכנון כמויות, תכנון לוגיסטי ועוד.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111196 צפיות
ציוד המוגדר "ריהוט" כולל בחובו שולחנות אוכל, כיסאות, שולחנות מזנונים ובופה, עמדות שונות למטרות שונות וכדומה. בכל פריט ריהוט להשכרה יש שימוש שמתבקש, היות ולאירועים רבים המופקים, הן באופן פרטי והן על ידי הפקות שונות, קטנות או חסרות ציוד משלהן, יש צורך בפריטי ריהוט להשכרה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111304 צפיות
במות לאירועים הן במות למטרות שונות, שבהן אפשר לעשות כל שימוש, שלעיתים מחויב באירועים שונים, ולא לכל חברות ההפקה או בכל גני האירועים והאולמות קיימות במות בגדלים ובסגנונות שונים.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111403 צפיות
מבלי להתכוון, מעבר לשמחה, למוסיקה, להופעות ולנאומים, חלק גדול מתוך חווית האירוע תופס האוכל. אחד הדברים הראשונים שמתכננים בהפקת אירוע הוא סוג האוכל, אופן הגשת המנות, בחירת קייטרינג או בישול ביתי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא החזרי מס

מאת: רוני הכהןהחזרי מס03/01/181498 צפיות
מה שצריכים להבין הוא כי ישנן סיבות רבות שמאפשרת גם לקבל מאותה רשות מס הכנסה החזר מס שמגיע בסדרי גודל די משמעותיים גם כן

מאת: נטלי הרוש החזרי מס29/01/172197 צפיות
המרכז להחזרי מס הכנסה מטרתו לסייע לציבור השכירים ולציבור העצמאיים בבירור שאלת השאלות האם גם לי מגיע החזרי מס??

מאת: נטלי הרוש החזרי מס01/01/172322 צפיות
המרכז להחזרי מס הוקם על מנת לעזור לכם להשיב כספי החזרים. קראו את המאמר שלפניכם.

מאת: נטלי הרוש החזרי מס02/11/162414 צפיות
החזרי מס הכנסה, למי יגיעו? למה יגיעו? כל זאת ועוד במאמר הבא!

מאת: נטלי הרוש החזרי מס31/08/162744 צפיות
החזרי מס לחיילים משוחררים ויוצאי שירות לאומי. לכאלה שמעסיקיהם לא דווח על שירותם במסמכים הרלוונטים וחויבו במס מיותר במהלך השנים. פרטים נוספים והכוונה במאמר הבא.

מאת: דוד בכרהחזרי מס01/05/162181 צפיות
מדוע ישנה זכאות להחזרי מס אצל השכירים? מה הסיבות לכך וכיצד לקבל החזרי מס אלה. במאמר זה נסביר על הסיבות להיווצרות החזרי מס, על אילו שנים ניתן להגיש בקשה להחזר מס וכיצד ניתן לקבל החזרי מס אלה חזרה.

מאת: רוני הכהןהחזרי מס12/01/152510 צפיות
חתירה לקראת איתור כספים אבודים השייכים לכם היא זכות בסיסית של כל אדם, זה הזמן לנצל את הכוח של האינטרנט להשלמת איתור הכספים להם אתם זכאים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica