חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית כריות, המדריך לצרכן

מאת: ד"ר גבריהוט 31/12/2010890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכריות שלכם צריכות להיות החברה הכי טובה שלך במקום האויבת המושבעת,כדאי שתשקיעו בזה קצת מחשבה. אתם מבלים כשליש מהחיים שלכם על הכרית, כמובןשהיא זו שיודעת הכי טוב אם ישנתם טוב או רע הלילה. ביצוע ההחלטה הנכונהבבחירת הכרית שלכם יכולה להביא נוחות, פינוק ושינה טובה יותר לחלק הגדולהזה בחייכם. רוב האנשים לא משקיעים בכרית שלהם יותר ממחשבה חולפת, אולם אתםחייב את זה לעצמכם לבחור את הכריות שלכם בקפידה. נכון, בכל חנות שמכבדת אתעצמה מבחר סוגי כריות יכול להיות לפעמים אפילו גדול מידי, אבל להשקיע את הזמן והכסף שלכם במוצר שיביא לכם הרבה שעות שינה איכותית זו כנראה הבחירה הנכונה.

ניתן למתוח קו ברור בין "כריות שינה" לבין "כריות תצוגה".בכל הנוגע לכריות תצוגה, אולי כדאי להניח אותן על המיטה ליופי אבל מומלץמאוד לא לישון איתן, שכן בחרתם אותן למטרה אחת – להראות טוב. שמרו על הצורהשלהן ודאגו שהן יהיו בגודל המתאים למיטה, לא צריך יותר מזה. מהצד השני, גםלכריות שינה יש רק מטרה אחת – להבטיח לכם את השינה הכי טובה שאפשר.

ישנם מספר פרמטרים שכדאי לשקול:

  • · מוצקות: תנוחת השינה שלכם היא זו שתקבע כמה מוצקה הכרית שלכם צריכה להיות. כריות צריכותתמיד לתמוך בראש ובעמוד השדרה בצורה נכונה, לכן ההבדל הכי גדול הוא ביןאנשים שישנים על הצד לבין אנשים שישנים על הגב או על הבטן. אנשים שישנים עלהצד צריכים כרית מוצקה וגבוהה יותר על מנת לתמוך טוב בראש, לעומת זאת אנשים הישנים על הגב צריכים כרית רכה ונמוכה יותר, ואנשים הישנים על הבטן צריכים את הכרית הכי רכה מכולם.
  • · גודל: בבחירת הגודל האופציות דימצומצמות, ישנו הגודל הסטנדרטי, קווין סייז וקינג סייז. לרוב הגודלהסטנדרטי הוא המועדף אך ישנם אנשים שמעדיפים כרית באורך גוף מלא. בחירת גודל הכרית שלכם נתון לשיקולכם והעדפתכם.
  • · מילוי: סוג המילוי שתבחרו לכריתשלכם יקבע את נוחותכם, אורך חיי הכרית ואפילו את איכות האוויר שתינשמובלילה. ישנם סוגי מילוי רבים, בניהם: כותנה, נוצות, פוליאסטר ועוד. ישנן גםכריות לטקס וכן כריות מחומר ויסקו אלסטי. לכל מילוי היתרונות והחסרונות שלו.

דבר אחד בטוח, לא משנה מה תבחרו, לילה אחד עם כרית שינה המתאימה לכם ישכנע אתכם שזה היה שווה את המאמץ והעלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111276 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111089 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111367 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111181 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111050 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/111041 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111161 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica