חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית חכם

מאת: פורטל מפתחיםבית חכם18/05/20091140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית חכם כולל בתוכו מערכת בקרה ופיקוד אלקטרונים אשר שולטת על כל האלמנטים החשמליים בבית, כמו תאורה, מכשירי אודיו ווידאו, מזגנים, תריסים, מצלמות אבטחה , אזעקות ועוד.

בית חכם הוא הבית של העתיד- הוא עוזר ביצירת תחושת בטחון באמצעות מסכים ומצלמות המסיעים לכם לשלוט במי שנכנס לדירה, כמו כן הוא מסייע בחסכון משמעותי בחשמל, ועוד.

בית חכם הוא מערכת בקרה הכוללת חיישנים, מסכי נגיעה, מצלמות ומתגים מיוחדים.

לתוך מחשב, מוזנות כל הפקודות הרצויות לכם, וכל ההתניות. למעשה אתם הם אלו שמחליטים כיצד יעבוד הבית החכם, אתם מכניסים תרחישים אפשריים כמו למשל: "כשאני נכנס למטבח, נדלקים האורות מעל למשטח וקולט האדים מתחיל לפעול, או כשבחוץ יורד גשם נסגרים התריסים.

כל מכשיר חשמלי שנמצא בביתכם יכול להישלט על-ידי מערכת חישנים חכמה, ואילו אתם נהנים מסוג של שקט נפשי ואינכם דואגים עוד כי שכחתם לכבות את המזגן, או את התנור. הכל נעשה מעצמו. מכוון שלמערכת בית חכם יש להכניס את הפקודות הרצויות , יש להתמצא באנגלית, להכיר את המחשב השולט על פעולותיו השונות, וכמו כן יש לדעת כיצד להגדיר לו את הבקשות?

בית חכם הופך השנים האחרונות לסטנדרט בבניה החדשה. כיום זה שוק משגשג הפורש לפניכם שפע של אפשרויות, שפע של מערכות ותווכי מחירים שונים.

בית חכם הוא למעשה בית חשמלי, כלומר הוא יכול לשלוט רק על אביזרים חשמליים, ייתכן כי תאלצו להמיר מערכות ידניות ( כמו תריסים) למערכות חשמליות הניתנות לשליטה באמצעות המחשב, או שתאלצו לחווט מחדש את כל האלמנטים הדרושים.

בית חכם מתאים בעיקר לבתים פרטיים, בהם קיימים חדרים רבים, ונדרשת אבטחה משוכללת, לבעלי דירות גדולות במיוחד כמו פנטהאוסים המעוניינים בשליטה מלאה מטעמי נוחות, בעלי דירות ממוצעות המעוניינים להפוך את ביתם ליוקרתי ומשודרג, ובתים של אנשים בעלי מוגבלויות שאינם מסוגלים לבצע פעולות מסוימות, לשומרי שבת, וכמובן לכל מי שמעוניין להיות חוד החנית של הקדמה הטכנולוגית.

כמו לכל מערכת, גם במערכת בית חכם קיימות מספר מגבלות: לעיתים לאחר תקופה מסוימת אתם חשים כי אם רוצים להגדיל את מספר הפונקציות במערכת , ייתכן כי המערכת שרכשתם מוגבלת למספר מקסימאלי של פקודות.

בית חכם כולל מפסקים מיוחדים בקירות הבית. בחלק מהמערכת יהיה עליכם להוסיף חיישני אניפרא אדום וכמו כן תזדקקו לצגים אלחוטיים- כלו אלו עולים כסף ויש לקחת זאת בחשבון.

עליכם לברר אם ניתן יהיה לשדרג את המערכת יום אחד ובמה זה יהיה כרוך.

ספקים רבים בתחום הבית החכם דורשים כי תקנו את כל מרכיבי המערכת מהם, מה שהופך אתכן לתלויים בספק אחד.
מומלץ מאד כי טרם קניתם את המערכת, תבקשו הדגמה של אופני פעולתה השונים, כמו כן לאחר שלב הקנייה, בדקו כי אתם מצוידים בתעודת אחריות מקיפה לכל מרכיבי המערכת וכן אחריות על אופן התקנתה.

מחירי מערכת בית חכם עולה בהתאם לכמות האלמנטים הנשלטים, לסוגי האביזרים השולטים ( כמו חיישנים ומצלמות), ליכולות המחשוב ועוד.

בגדול נעים המחירים בין 5000 דולר לבתים קטנים יחסים ועד ל50000 דולר למבנים גדולים ומסועפים.

 



תגיות המאמר: אזעקות, תריסים, בית חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל מפתחים

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091626 צפיות
תריסים חשמליים אינן נחלתם של העמידים אלא הופכים להיות סטנדרטים בבנייה החדשה. תריסים חשמליים יעילים , נוחים לשימוש ומגיעים בפשע של דגמים שיכולים להתאים לגל סגנון עיצוב שתבחרו. בשל הטרנד של בניה בסגנון ישן, כזו שכוללת חלונות ארוכים וצרים,יש תורך בפתרונות הצללה נוחים לשימוש, וכאן נכנסים התריסים החשמליים לפעולה.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091681 צפיות
תריסים וחלונות הם אלמנטים שלא ניתן לחיות בלעדיהם. חלונות אמונים על הכנסת אור טבעי ואוויר, ואילו תריסים מספקים לנו פתרונות הצללה איכותיים. קיימים סוגים שונים של תריסים וחלונות, ויש להתאימם לעיצוב החלל, לפונקציות הנדרשות, ולדאוג שיהיו נוחים לתפעול והרכבה. תריסים וחלונות מגיעים עם תו תקן המעיד על תקינותם, ובטיחות השימוש בהם.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091145 צפיות
שערים נחלקים לסוגים שונים המתואמים לפונקציות שימוש שונות. שערים ניתן להשיג בעיצובים מגוונים ומחומרים רבים כמו עץ, מתכות וחומרים פלסטיים. שערים ניתן להתקין בבית הפרטי, בחניונים, בתי עסק וכל מקום הדורש פתרון סגירה לפתחים גדולים או קטנים.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091212 צפיות
שערים הם דלת הכניסה לבית הפרטי שלנו, או למקום העבודה. על השערים להיות ייצוגיים ועשויים בטוב טעם עם פרזול ראוי ברמה גבוה.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091309 צפיות
פרופיל בלגי הינו בעל מראה מרשים והוא אהוד על מעצבי פנים. פרופיל בלגי הוא מוצר אירופאי במקור ומסוגל לתת מענה טוב למבנים או מערכות העשויות מברזל, אלומיניום. פרופיל גלי מסייע בנושא איטום, פותר בעיות של חלודה, בעיות ניקוז ועוד. פרופיל בלגי הוא בעל חזות מעודנת ועם זאת כולל יתרונות רבים הקיימים בברזל.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091270 צפיות
סורגים הם כורח המציאות, הם מונעים פריצות, מונעים מילדים קטנים להסתכן בנפילה מחלונות, ומהווים שכבה נוספת לדלתות בבתים פרטיים למשל.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091421 צפיות
מחיצות גבס הן אלמנט בנייה רווח בהמון מבנים, הגבס הוא מינרל רך שמורכב מסידן וגופרית כאשר מחממים את הגבס מעל לטמפרטורה של cº150 הגבס רוכש תכונות אנהידריטיות (חסרי מי גבש).

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica