חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם לשדרג או לקנות מחשב חדש

מאת: יוסימחשבים נייחים02/01/20117948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רוכשים מחשבים בעלות של אלפי שקלים, וכעבור שנים מעטות המחשבים מתיישנים ולא עונים על הדרישות מהם. כאן נוצרת השאלה האם לשדרג חלקים בודדים או לרכוש מחשב חדש? טכנאי מחשבים מקצועי ידע לייעץ לכם האם כדאי להשקיע – תיקון מחשבים או לא – לקנות מחשב חדש.

זה קורה לכולנו אפילו טכנאי מחשבים. המחשב שלנו שהיה חדש עד לא מזמן, כבר לא עונה על הצרכים שלנו. פתאום תוכנה חדשה שאנו רוצים להתקין מודיעה לנו שאין מספיק זיכרון וכדומה. עכשיו ניצבת בפנינו השאלה מה לעשות? האם להשקיע שוב כמה אלפי שקלים במחשב חדש או לשדרג את המחשב הקיים? האם לפנות לעצת טכנאי מחשבים או לבדוק לבד?

ישנם חסרונות ויתרונות גם לשדרוג, וגם לרכישה של מחשב חדש. מחשב חדש זו השקעה כספית גבוהה. בנוסף לכך חלק מהרכיבים במחשב הישן שלנו הוא יכולים להמשיך לעבוד. דיסק קשיח, ספר כוח, כרטיס גרפי, וכדומה היו יכולים להמשיך ולעבוד. היתרון במחשב חדש הוא חוסר כאב ראש קודם כל. מחליפים את הכל בחדש, מקבלים אחריות, וממשיכים לחיות בשקט. בנוסף לכך מחשב חדש מותאם לתקנים וטכנולוגיות עכשוויות, ותואם לרכיבים המיוצרים בטכנולוגיות חדשות.

שדרוג של מחשב ישן הוא בעייתי לרוב, תיקון מחשבים ישנים גם הוא בעייתי. הסיבה נעוצה בכך שהטכנולוגיה התקדמה, והמחשב הישן אינו תואם לרכיבים המיוצרים בטכנולוגיות חדש. רכיבי זיכרון פנימי מסוג DDR3 למשל, לא יכולים להיות מותקנים במקום רכיבי זיכרון פנימי מסוג DDR1 .  לכן נוצר מעין כדור שלג. שדרוג של רכיב מסוים מצריך גם שדרוג של רכיב אחר וכך הלאה. בעיה נוספת היא שמחשב עדיין ישן, ורכיבים שלא שודרגו יכולים להתקלקל. אז נדרש לחפש רכיבים חילופיים לתקולים, ולרוב למשל מחירים גבוהים עבורם, כיוון שהם נדירים במעבדות תיקון מחשבים. היתרון בשדרוג, לעומת זאת, הוא שניתן לבצע שדרוג מבוקר יחסית של מה שצריך, ולהשאיר את שאר הרכיבים ללא שינוי.

ניתן לסכם ולהגיד שלרוב עדיף לרכוש חדש מאשר לשדרג. אולם, מכל כלל ישנו יוצא מהכלל. אם המחשב חדש יחסית ונדרש שירוג לא משמעותי על מנת להתאים את המחשב לתוכנה חדשה שדורשת משאבים מסוימים למשל, אז כמובן שמומלץ לשדרג. על מנת לקבל החלטה נבונה ניתן להתייעץ עם טכנאי מחשבים, ולהסביר מה סיבת השדרוג, ולקבל ממנו המלצה מקצועית האם כדאי לשדרג או לרכוש חדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קורס קידום אתרים
קורס ברמנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי

מאת: יוסייין ואלכוהול02/01/11968 צפיות
לא מעט אנשים אוהבים את חיי הלילה הסוערים, התוססים והמלאי הפתעות וחושבים איך אפשר ליהנות משתי העולמות של הנאה ועשיית כסף במקביל ואחת הפתרונות לכך היא עבודה בקדמת הבמה של חיי הלילה, קרי ברמן. על כן קורס ברמנים הינו בין הקורסים הנחשקים הפונים לקהל היעד המבקש לשלב בין העולמות.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים נייחים

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185302 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: אשר אלבזמחשבים נייחים07/02/152339 צפיות
ישנם סוגים רבים של כרטיסי זיכרון , יש כאלה בעלי נפח אחסון רב ויש כאלה המכילי פחות מקום , כרטיסים אלו מאחסנים לרוב תמונות מסמכים ואו כל דבר אחר החשוב ללבנו , תקלה בכרטיס הזיכרון תגרום למידע החשוב

מאת: גילמחשבים נייחים26/05/144509 צפיות
כמה שהמחשב שלכם טוב, את זה נראה על המסך. הרצת המספר תוכנות במקביל, היכולת להדליק ולכבות בכמה שניות את המחשב, הרצת הסרט שוטפת- כל אלו באים לידי ביטוי על מסך המחשב שלכם.מסך שאינו ברזולוציה גבוהה ובחדות סבירה לא יעביר טוב את הנתונים, לא משנה כמה מהיר יהיה מעבד במחשב שבחרתכם.

מאת: Y4PCמחשבים נייחים10/11/138093 צפיות
התקלה הנפוצה ביותר במחשב נגרמת על ידי אבק שנדבק לחלקי המחשב ויוצר קורוזיה או אבק שנתקע במאווררים של המחשב וגורם לעבודה לא תקינה של המאווררים ובכך הם אינם מוציאים את האוויר החם מחלקי המחשב. כתוצאה מכך חלקי המחשב מתחממים והבלאי שלהם עולה.

מאת: ספיר קוסקימחשבים נייחים25/07/128196 צפיות
כל אחד מאתנו יודע שיש לו את המכשיר אליו הוא מחובר כמעט עשרים וארבע שעות ביממה, וכאשר אנו נמצאים בו רצוי לא להתקרב אלינו.

מאת: BA BAמחשבים נייחים21/12/1110112 צפיות
המדריך הסאטירי הבא נכתב כתוצאה מריבוי פניות אלי במטרה שאתקן לאנשים את המחשב וזאת למרות שאינני כבר מתעסק בתחום טכנאי PC אלא יותר אפשר לומר מתנדב בתמיכה טכנית באתר המצוין וואלה פורום תמיכה מחשבים

מאת: שי יחזקאלמחשבים נייחים23/10/118589 צפיות
תחזוקת המחשב הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשתמשים נוטים להתעלם ממנו. שמירה על ניקיון המחשב והגנה מפני תוכנות לא רצויות, וירוסים ורוגלות, וניקיון יסודי מאבק,עשוי ולמנוע תקלות חומרה ותוכנה ואף להאריך את אורך חיי המחשב. התעלמות מהנושא עלולה לגרום לכך שהבעיות יתגברו עד לקריסת המערכת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica