חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסכי DELL

מאת: גילמחשבים נייחים26/05/20144508 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צעד אחד קדימה

מסכיDELLלקחו את העניין ברצינות. מלבד לספק מסך מחשב טוב ואיכותי, הם הוסיפו פונקציות מובנת למסכים שלכם, כמו נוחות של מסך מגע ועוד.

חברת DELL ידועה בגלל המחירים הנוחים שלה בעצם, המחירים שלה כל כך נוחים שהם לא פעם גורמים לתחרות בקרב שוק יצרני המחשוב בעולם. המחיר הנוח אינו בא על איכות, וDELL מספקת איכות יוצאת מן הכלל לצד חדשנות תמידית.

איך לבחור מסך מחשב?

כאשר אתם באים לבחור מסך מחשב חשבו על השימושים שלכם. האם אתם מאילו שרק חיכיתם שמסך המגע יגיע לעולם, או שאתם מתגעגעים למקלדת המקשים בסלולר שלכם?

איזו איכות גראפיקה חשובה לכם ורמת רזולוציה, או שדווקא תעדיפו נוחות שמספקים חיבורים המובנים בתוך המסך עצמו?

כניסה לעולם העסקים

DELL מבצעת צעד ענק קדימה ומשיקה מסך מחשב מקצועי לחלוטין.עד עכשיו DELL הייתה חברת העם, איכות לצד מחירים נוחים. DELL לרגע לא מוותרת על שני אילו, ומקדמת את עצמה לעולם של המסכים המקצועיים ומשיקה את מסכי ULTRASHARP

מסכי ULTRASHARP אלו מסכים עם רזולוציה גבוהה והפרדה טובה בין כל הצבעים. מדובר בליין מקצועי שמיועד לצלמים ולגרפיקאים שייהנו מעריכת תמונות בקלות.

ואם אני לא גרפיקאי?

אם רזולוציה והפרדה גבוהה בין הצבעים פחות מעניינת אתכם, תוכלו לבחור מסכי DELL אחרים.

DELLמציעה מסך מחשב עם מסך מגע. מסך מחשב זה מתאים מאוד באולמות קבלה המיועדים ללקוחות ,שיכולו לתפעל את המסך בעצמם ולראות מצגות על העסק, עבור ילדים ומבוגרים שהטכנולוגיה פחות מוכרת להם וגם עבור כל מי שנוחות המסך מגע קורצת לו.

פחות מגע, יותר תוכן

יתכן שגם מסך מגע פחות מדבר אליכם. DELLייצרה במיוחד בשבילכם מסכים עם רזולוציה גבוהה באיכות HD וחדות צבעים אמיתיים, כדי ליצור עבורכם את החוויה המושלמת ביותר בעת הצפייה בסרט או בעת המשחק.

מסכי DELL ידועים במחירים הנמוכים שלהם ובכך שהם האחראים ליצירת התחרות בשוק.DELLכמובן מתהדרת ביותר משלושה סוגים של מסכים למחשב, ותוכלו למצוא גם מסך משחב כניסת כרטיס זיכרון למשל ועוד.

כשאתם באים לבחור מסך מחשב שימו לב שכל מסך מגיע עם תוכנות עיקריות המאפיינות אותו, ובחרו מסך מחשב על פי השימושים הנהוגים בבית.

קרא עוד אודות מסכיDELL


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילדיני עבודה27/07/154882 צפיות
מדוע בית משפט לדיני עבודה הנו ייחודי? במה הוא שונה מבתי משפט אחרים? למה חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בדיני עבודה במקרה של מחלוקת או סכסוך ביחסי עובדים -מעסיקים?

מאת: גילעסקים - כללי23/06/14992 צפיות
בכל נושא פרטי בו חסר לכם מידע מקובל לפנות לחוקר פרטי. אם אתם חושדים כי עוקבים אחריכם, מקבלים שיחות טלפוניות מטרידות, או ביצעתם עסקה שהתבררה כעסקת עוקץ - חוקר פרטי יוכל לבדוק את העניין בצורה מקצועית. בכל חשד של בגידה, הן מצד בן/ בת הזוג והן מצד השותפים העסקיים חוקר פרטי מגיע עם ניסיון וידע להעניק לכם תשובות ולספק מידע שיעזור לכם לבחור את צעדיכם בהמשך הדרך.

מאת: גילבניית אתרים19/03/141079 צפיות
הקמת אתרים אם אתם כאן כנראה שהמושג הקמת אתרים לא זר לכם, יכול להיות אפשרות שהקמתם אתר בעבר אבל הוא נחל כישלון או שזו תחילתו של יוזמה חדשה שאתם מנסים לקדם, אז איך בכל זאת ניתן להקים אתר להצליח איתו ואם אפשר לא לרוקן את הכיס? אנו נעמוד על כמה היבטים בנושא

מאת: גילריהוט 11/03/14890 צפיות
המראה של הסלון: בבתים שונים הסלון מקבל תפקיד שונה בפונקציה שהוא ממלא עבור בני הבית. השימוש בסלון הוא גמיש. אם ברור שבמטבח מבשלים, באמבטיה מתקלחים ובחדר השינה ישנים, לא בדיוק ברור האם בסלון ניתן לאכול גם, האם בסלון ניתן לעבוד גם והאם מותר לשבת לשחק שם עם הילדים. בכל מקרה, על כמעט על כולם מקובל שהסלון הוא המקום המתאים לאירוח של אנשים מהחוץ

מאת: גילריהוט 11/03/14865 צפיות
ריצוף למשרדים כאשר אתם בונים או משפצים לעצמכם משד חדש, אתם בוודאי מעוניינים להשקיע בו ובמראה שלו, על מנת שיתאים לצרכים שלכם. משרד אשר מקבל לקוחות צריך להיות בעל מראה מכובד ואף יוקרתי, על מנת להעניק ללקוחות הרגשה שהם מגיעים למקום אמין ומקצועי, אשר מכבד אותם כלקוחות. הדרך לעשות זאת, מעבר ליחס האישי והמקצועי אותו אתם מעניקים ללקוחותיכם, היא על ידי השקעה נכונה בפרטי העיצוב השונים של המשרד

מאת: גילמיתוג אישי 06/03/148213 צפיות
בעל עסק- לא מספיק להיות טוב, צריך גם להיראות טוב - מיתוג עסקי הוא הדרך

מאת: גילשיווק באינטרנט04/02/14986 צפיות
כיום ויותר מתמיד, הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם, היא באמצעות מיתוג באינטרנט, ואנו עושים זאת בהצלחה יתרה. רק באמצעות המיתוג ברשת תוכלו באמת להצליח ולשגשג כלכלית. כיום יותר ויותר לקוחות יחפשו אתכם או את המוצרים שלכם באינטרנט, יצירת מיתוג אחיד באתר האינטרנט שלכם ובכל פרסום או רשת חברתית שתופיעו ימתג אתכם ויבליט אתכם מעל למתחרים.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים נייחים

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185302 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: אשר אלבזמחשבים נייחים07/02/152339 צפיות
ישנם סוגים רבים של כרטיסי זיכרון , יש כאלה בעלי נפח אחסון רב ויש כאלה המכילי פחות מקום , כרטיסים אלו מאחסנים לרוב תמונות מסמכים ואו כל דבר אחר החשוב ללבנו , תקלה בכרטיס הזיכרון תגרום למידע החשוב

מאת: Y4PCמחשבים נייחים10/11/138093 צפיות
התקלה הנפוצה ביותר במחשב נגרמת על ידי אבק שנדבק לחלקי המחשב ויוצר קורוזיה או אבק שנתקע במאווררים של המחשב וגורם לעבודה לא תקינה של המאווררים ובכך הם אינם מוציאים את האוויר החם מחלקי המחשב. כתוצאה מכך חלקי המחשב מתחממים והבלאי שלהם עולה.

מאת: ספיר קוסקימחשבים נייחים25/07/128196 צפיות
כל אחד מאתנו יודע שיש לו את המכשיר אליו הוא מחובר כמעט עשרים וארבע שעות ביממה, וכאשר אנו נמצאים בו רצוי לא להתקרב אלינו.

מאת: BA BAמחשבים נייחים21/12/1110112 צפיות
המדריך הסאטירי הבא נכתב כתוצאה מריבוי פניות אלי במטרה שאתקן לאנשים את המחשב וזאת למרות שאינני כבר מתעסק בתחום טכנאי PC אלא יותר אפשר לומר מתנדב בתמיכה טכנית באתר המצוין וואלה פורום תמיכה מחשבים

מאת: שי יחזקאלמחשבים נייחים23/10/118589 צפיות
תחזוקת המחשב הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשתמשים נוטים להתעלם ממנו. שמירה על ניקיון המחשב והגנה מפני תוכנות לא רצויות, וירוסים ורוגלות, וניקיון יסודי מאבק,עשוי ולמנוע תקלות חומרה ותוכנה ואף להאריך את אורך חיי המחשב. התעלמות מהנושא עלולה לגרום לכך שהבעיות יתגברו עד לקריסת המערכת.

מאת: ארון לאמב הול תאדמחשבים נייחים20/09/118611 צפיות
מאז המצאת האינטרנט, יותר ויותר מערכות ותוכנות הופכות את התקנתן על המחשב למיותרת. כמעט כל תוכנה ניתן למצוא באינטרנט תוך שימוש בה ללא התקנתה הישירה על המחשב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica