חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטיחות בעבודה

מאת: penglייעוץ עסקי03/01/2011966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטיחות בעבודה

בטיחות בעבודה נחשבת לחובה בארגונים שיש להם מעל ל 50 עובדים. לצערינו תאונות עבודה מתרחשות כל יום ולכן במיוחד במקום העבודה חשובה בטיחות בעבודה ויש צורך לנקוט באמצעי זהירות על מנת להבטיח את שלומם של העובדים. בעקבות האסון שהתרחש בכרמל שמודגש על הדרכות כיבוי אש במקומות עבודה ובמוסדות חינוך.

שריפות

שריפות נחשבות לבעיה בעולם בכלל ובעקבות השריפה שפרצה בצפון הארץ אנשים רבים נוקטים באמצעי הגנה למניעת שריפות. לשירותי הכבאות לא היה מענה מיידי עם פרוץ השריפה ולכן חל עיכוב משמעותי בכיבויה של השריפה. מעבר לכך מערך הכבאים חסר כח אדם דבר שהקשה מאוד על כיבויה שלהאש.

הדרכות בטיחות

הסיוע מחול עזר אך עם זאת חשוב לזכור שהיה בלתי מן הנמנע. הדרכות בטיחות נחשבות לחשובות מאוד לא רק במקומות עבודה אלא בכל מקום אפשרי. ארגון המונה מעל ל50 עובדים מחוייב בהבאתו של ממונה בטיחות המעביר מערך הדרכות בנושאי בטיחות שונים. מטרת הדרכות הבטיחות היא לשמור כמובן על חייהם של העובדים והמעסיקים במקום העבודה ולכן ממונה בטיחות חייב להיות אדם שעבר הסמכה מקצועית.

מציאת כשלים

מעבר לכך מתפקידו של ממונה הבטיחות למצוא כשלים ולדווח על דברים היכולים להוות סכנה בעתיד לעובדים ולמעסיקים. מתפקידו של ממונה הבטיחות גם לייעץ בנושאי בטיחות ולהתריע על כשלים שונים. כיום רוב ממוני הבטיחות מעבירים את הדרכותיהם באמצעות מצגת עם הסברים מפורטים לעובדי הארגון.

כיבוי אש

בדרך כלל במוסדות חינוך מתקיימות הדרכות בנושא של כיבוי אש וכיצד להיערך לקראת האש אך כיום מתקיימים מערכי הדרכות שלמות בנושאים אחרים שיבטיחו את בטחונו של התלמיד. ממונה בטיחות מקצועי מעבר למתן הדרכות והתראות על כשלים מכין גם תוכנית בטיחות מקיפה למעסיקים שמטרתה למנוע כשלים עתידיים ולדאוג לבטחונם של העובדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131182 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131198 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131267 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131424 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131356 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131262 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131348 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222257 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221491 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22905 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211219 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21954 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211038 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201516 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica