חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להגיע לאני הפנימי על ידי דמיון מודרך

מאת: homeonetרפואה משלימה03/01/20111213 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם התזזיתי של היום האנשים מלהטטות בין הקריירה לבית והילדים ובעבודה הם מתמודדים עם לחצים ויעדים. המתח הנפשי התמידי בליווי תזונה לא בריאה וחסרת ויטמינים וחוסר עיסוק בספורט, מובלים להתפרצות של  מחלות כמו:  בעיות בעיכול, אנמיה ועוד. כדי להירגע מהלחץ המטורף חייבים לקחת פסק זמן ולעסוק בעניינים הקשורים בנפש כמו: שיאצו, טאי צ'י וכמובן דמיון מודרך. שיטות אלו מובילות את העוסק בהן להקשיב לקולו הפנימי ולשפר את מצבו הבריאותי והנפשי.

 

מהו דמיון מודרך?

הדמיון המודרך הוא שיטת טיפול הכוללת הפעלה של הדמיון על מנת לחדור אל התודעה. הדמיון המודרך מאפשר למטופל להגיע אל חלקים במוחו ששולטים באזורים שונים בגוף, למטרת חיזוקם ופיתוח המודעות. מטרת הדמיון המודרך היא להבריא את הגוף  ואת הנפש, לבחון אירועים שקרו לנו, להגיע לרוגע ושלווה, להגיע לשינה טובה יותר, לשנות דפוסי חשיבה מקובעים, לחזק את הביטחון העצמי וכו'. המטפל מכוון את המטופל לאזורים אליהם הוא צריך להגיע. לאחר שהמטופל מחוזק הוא מתחיל לחזור לעבר כדי   למצוא מקור לבעיות או לשחזר אירועים שמשפיעים על חייו בצורה שלילית. לאחר השינויים שהמטופל מבצע בחייו, הדמיון המודרך מסייע למטופל להמשיך בהם על מנת לשפר את העתיד.

לדמיון מודרך ברמה גבוהה חייבים לבחור מטפל עם ניסיון שיודע להדריך את המטופל בצורה נכונה ויעילה. המטופל צריך לחוש שהוא בידיים טובות כדי שהדמיון המודרך יצליח.

מה הם השיטות בהם משתמשים בדמיון מודרך?

הטכניקות מתבססות על נשימות עמוקות, רגיעה ושחרור. על ידי הכוונה של המטפל, המטופל מפעיל את הדמיון. בעת ההרפיה המטופל נמצא במצב ביניים בין ערות לשינה וזהו השלב בו אפשר לתקשר עם  הרובד הפנימי. באמצעות התהליך המטופל מחזק את כוחותיו הנפשיים וחושב באופן חיובי שמסייע לו להגשים את המטרות שלו כמו הפסקת עישון, הרזייה, לימודים, תקשורת עם בן או בת הזוג ועוד.

כיצד מתבצע הדמיון המודרך?

המטופל שוכב על מזרן או יושב בעיניים עצומות,  כשברקע יש מוסיקה מרגיעה והמטפל מדריך אותו בעזרת דימויים ויזואליים ותרגילי נשימה. הטיפול מבוסס על נשימות ונשיפות קבועות, המובילות לרגיעה ומאפשרות להשיג  הרפיה ללא שליטה של החשיבה ההגיונית שחוסמת את השימוש בדמיון. המטופל נמצא כל הזמן בשליטה מלאה ויכול להפסיק את התהליך בכל עת. המטפל מעורר תהליכים שמובילים לשינוי דפוסים קבועים ולהבראה ממכאובים. הדמיון מהווה גשר שמחבר בין התודעה למודע  והמטופל לומד כיצד להשתמש בדמיון כדי להגיע לעושר של התת-מודע שלו. המטופל  לראות במהלך הדמיון המודרך תמונות מדמיונו.

מדוע חשוב הטיפול של דמיון מודרך?

לרובנו אין מודעות ופנאי להגיע אל עולמנו הפנימי. בעזרת  הדמיון המודרך,  האדם יכול להתחבר אל הרובד הפנימי שלו שאינו מופעל על ידי החשיבה הלוגית והמודעת המונעת ממנו לעשות שינויים. מרבית האנשים מפחדים משינוי ומאיבוד שליטה, באמצעות הטיפול בדמיון מודרך ניתן להתגבר על הפחד ולצאת לדרך החדשה בה רוצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הומאופתיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת homeonet

מאת: homeonetרפואה משלימה08/02/11849 צפיות
המונח אורתו מולקולארי משמעו: אורתו- איזון ומולקולארי מהמילה מולקולה, כלומר, תיקון המולקולות בגוף. השיטה גורסת כי הגוף צריך תזונה המכילה ויטמינים מינרלים, חומצות שומן ואמינו. המאזנים את גופנו ומסייעים במניעה וריפוי של מחלות.

מאת: homeonetרפואה משלימה09/12/10845 צפיות
מקור השם אוסטיאופורוזיס הוא מיוונית והתרגום שלו הוא: "עצם מחוררת". שם זה מתאר את היעדר הצפיפות של העצם. המחלה מתחילה בצפיפות פחותה של העצמות הגורמת להן להיות שבירות בהמשך. במצבה התקדם המחלה יכולה להוביל למצב סיעודי ואף למוות. ניתן למנוע את המחלה באמצעות תזונה נכונה ומאוזנת והשלמתה עם תוספי תזונה.

מאת: homeonetרפואה משלימה25/11/10850 צפיות
התזונה המערבית חסרה את כמות המינרלים והוויטמינים לה אנו זקוקים. על מנת להגביר את ספיגת הוויטמינים בגוף, מומלץ ליטול תוספי מזון. תוספי מזון פועלים בשלל תחומים כמו: מערכת העיכול, שינה איכותית, כאבים, ספורט, לחץ דם ועוד.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213854 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201530 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201444 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201333 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191621 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181630 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica