חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח אפליקציות – להישאר בחזית הקדמה הטכנולוגית

פיתוח אפליקציות היא שירות הכרחי במציאות בה הטכנולוגיה המודרנית משנה את העולם ללא הרף, הופכת אותו על פניו ואז הופכת אותו שוב. עד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם של אנשי עסקים בלבד. באמצע שנות התשעים אינטרנט הייתה רשת אקסקלוסיבית למביני דבר בלבד. בשנת אלפיים פרחו האינדקסים של הפורטלים המקומיים, ומי בכלל שמע על גוגל, שנכנס לשוק רק ב-2001. ב-2006 נכנסה רשת הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, לא רק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה חברת אפל עם מכשיר האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק מדברים איתו הוא פשוט לא מספיק טוב. וההמצאה הבאה? היא נמצאת ממש מעבר לפינה.

בעולם כזה, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים חייבים להישאר עם יד על הדופק כל הזמן. מסיבה זאת, שירות בניית אפליקציות טוב הוא שירות שערכו לא יסולא בפז: זה השירות שיסייע לך להתאים את עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לפנות אל קהל היעד שלך מכל פלטפורמה,  ולהישאר תמיד הכי מעודכן, צעד אחד לפני המתחרים.

מה זה בכלל פיתוח אפליקציות?

בגדול, פיתוח אפליקציות הוא התהליך בו קורם עור וגידים רעיון מופשט כמו "אני רוצה שלקהל היעד שלי תהיה גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יכול לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים, הטבות מבוססות מיקום - ומתאים ליישום על כל כלי טכנולוגי, החל מטלפונים סלולריים מסוגים שונים, עובר במחשבים ניידים וכלה באתרי אינטרנט ספציפיים, כמו פייסבוק למשל.

בשוק קיימות עשרות חברות טכנולוגיות, המציעות שרותים של בניית אפליקציות, על בסיס מודולים קיימים, או על בסיס אפיון פרטני. האלמנטים אותם כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הוא מותאם משתנה כמובן בין נותני השירות השונים.

פיתוח אפליקציה – שלב אחר שלב

בגדול, התהליך המורכב של פיתוח אפליקציות מתחיל בשלב התכנון, בו יושבים נותני השירות עם הלקוח, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי היא תתאים (סמארטפונים מסוגים שונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יהיה הקטליזטור שימשוך את הלקוחות להוריד את האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, ובו היא תוגדר מאלך ועד תו: כמה מסכים היא תכיל, איך יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, איך מנווטים בתוכה ועוד.

השלב הבא של פיתוח אפליקציה הוא שלב העיצוב, שבדרך כלל יותאם לצבעי החברה, ללוגו שלה או ל- look & feel שלהף כלומר למסר שהיא רוצה לשדר לקהל לקוחותיה. לאחר שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים אשר יכתבו את קוד האפליקציה, יבצעו עליו בדיקות ויוודאו שהוא עובד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

איך בוחרים נותני שירות בתחום בניית אפליקציות?

היות ושירות של בניית אפליקציות הוא שירות מורכב – רצוי מאוד לבחור בחברה אחת אשר תציע את כל השלבים של פיתוח אלפיקציה תחת קורת גג אחת. פיזור המשימה בין משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים עלולה ליצור מצב בו האפליקציה שלך נופלת בין הכסאות. כמובן, כדאי מאוד לראות דוגמאות ותיק עבודות של החברה, כדי לוודא שאתם מבינים זה את זה ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי העיצוב והפיתוח.

בנוסף, כדאי מאוד לקחת חברה שבנוסף לשרותי פיתוח – יכולה להציע לכם גם שירות קידום ושיווק של האפליקציה. אין להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, היות והוא שזה שבו נמדדת ההצלחה, הלכה למעשה. אחרי הכל, מה תועיל לכן אפליקציה בעלת עיצוב מרשים או ניווט נוח – אם לא תגיע אל אחוזים רבים של אנשים מתוך קהל היעד שלכם, שיורידו אותה ויעשו בה שימוש, בדרכם להפוך ללקוחות. פיתוח אפליקציה מושלם, אם כן, הוא זה שמציע לכם מטריה שלמה של שרותים, החל בשלב התנכון, דרך שלב הבנייה ועד שלב השיווק של האפליקציה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157025 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152126 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156117 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153457 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142706 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141932 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141785 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195934 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189142 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183064 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181971 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171673 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171775 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171786 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica