חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבי תערוכות מקצועיים

מאת: Efratעיצוב גרפי04/01/20111018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גרפי הינו תחום רחב אשר נותן מענה לעסקים לצרכים שונים ומגוונים, כגון: עיצוב לוגו, עיצוב כרטיס ביקור, עיצוב מודעות, עיצוב ברושורים, עיצוב מצגות, עיצוב אתרים וכמובן עיצוב לתערוכות. בהתאמה, מעצבי תערוכות מקצועיים ידעו כיצד לנהוג בלקוח שמגיע עם תדמית חברה קיימת וכיצד לכבד את הלוגו של החברה. אותו מעצב ידע לתת ללקוח פתרון ויזואלי מושך עין שיגרום לביתן שלו לבלוט בין ביתנים אחרים בתערוכה.

מדוע לשכור מעצב תערוכות?

אחד הכלים השיווקיים החזקים בעולם העסקי הוא תערוכות. קיימים סוגים שונים של תערוכות: תערוכות להשקת מוצר, תערוכות פרטיות, תערוכות של מספר גורמים מתחרים באותו תחום וכו’. בישראל מתקיימות תערוכות מקצועיות רבות בתחומים שונים. בתערוכות מציגה כל חברה את השירותים והמוצרים שהיא מעניקה וזו גם ההזדמנות להסביר ולהוכיח כיצד שירותים ומוצרים אלו מובילים על המתחרים. אחד הדברים שימשוך את עינו של לקוח פוטנציאלי מרחוק, עוד לפני שהוא מכיר את החברה והמוצר, הוא העיצוב של הביתן. עיצוב מושכל ומקצועי של ביתן בתערוכה, יבדל בין ביתן אחד למשנהו וייצור את הייחודיות שכה חשובה בתחרות מול החברות האחרות. מסיבה זו חשוב מאוד לשכור מעצב תערוכות מקצועי ומנוסה, שידע כיצד לגרום לביתן להתבלט.

מי הם מעצבי תערוכות מקצועיים?

לא כל מעצב יכול לעצב ביתן לתערוכה ולקחת בחשבון את כל האספקטים. מעצבי תערוכות מקצועיים, בעלי ניסיון בתחום, ידעו בדיוק היכן יש לשים את הדגש, כיצד לעצב את הביתן באופן שימשוך אליו קהל רב, באופן שיהיה בולט ובנוסף, באופן שיתמוך בתדמית הקיימת של החברה ויכבד את הלוגו שלה. טרם התערוכה מעצב התערוכות יפגש עם הלקוח ויברר מה עיסוקה של החברה, מה היא מציגה בביתן ומי הם המתחרים שלה, בעזרת נתונים אלו המעצב יחליט כיצד לעצב את הביתן באופן שיגבר על המתחרים וימשוך את תשומת ליבו של קהל היעד. מעצב תערוכות מקצועי ייתן מענה מהיר ויעיל לצרכים של לקוחותיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137891 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137957 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138039 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137970 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137882 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137513 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137217 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213638 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162007 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162394 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161964 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica