חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בישראל מחירים

מאת: קרן פלידמןרכב05/01/20111594 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת רכב היא הפתרון המושלם לאירועים מיוחדים, רגעים שאתה פשוט חייב רכב, לעיתים הרכב שלך במוסך, זוג שמתחתן ורוצה רכב מיוחד, טיול משפחתי, השכרת רכב לתייר שהגיע לביקור מחו"ל, השכרת רכב למטרות עבודה ועסקים ועוד.  זה יכול להיות למספר שעות, ימים ואף שבועות וחודשים. השכרת רכב היא פיתרון לאנשים פרטיים ולחברות גדולות וקטנות. שימוש ברכב ללא דאגה של טיפולים, ביטוח, חידוש רישיון רכב ועוד.

השכרת רכב בישראל קלה זמינה ונוחה מתמיד, ישנה תחרות רבה בין החברות דבר המוזיל את התשלום. השכרת רכב לאירועים שונים אפשרית כיום כמעט מכל מקום בארץ.
ניתן לבדוק מחירים דרך אתרי האינטרנט של החברות שבהם מוצעים כל הרכבים לעיתים ניתן לראות גם תמונה להמחשה, פירוט לגבי סוג הרכב מחירון ועוד.
ישנן בנוסף חברות המספקות אפשרות לערוך השוואה בין חברות ההשכרה השונות לגבי התנאים, סוג הרכב וסכום התשלום. ההשוואות חוסכות כסף וזמן וניתנות ללא תוספת תשלום. ניתן לכתוב את דרישתכם ולקבל הצעה תוך מספר מועט של שעות.

ניתן להתקשר ולקבל הצעה טלפונית. יש לפרט את סוג הרכב ואת זמן ההשכרה. לפרט את סוג השימוש ומספר הנפשות שהולכים לנסוע ברכב על מנת שיוכלו להתאים לכם את הטוב והמתאים ביותר.

כשבאים לשכור רכב יש לבדוק היטב את המכונית לפני ההשכרה, לבדוק פגמים חיצונים כגון: שריטות, מכות, צמיגים, מראות כפתורים למיניהם, מערכת מוסיקה ועוד, בנוסף כדאי לעשות נסיעת מבחן לראות שאכן אתה מתחבר לרכב ושהוא תקין, בעת החתימה יש לוודא שכל פרטי העסקה ברורים לשני הצדדים. צריך לבדוק היכן יש להחזיר את הרכב והאם ניתן להחזיר בסניף אחר בעיר אחרת. לבדוק את סוג הדלק ולתדלק בזמן.

המחירים תלויים במספר גורמים כגון: סוג הרכב,גודל הרכב,זמן ההשכרה ועוד. במועדים מיוחדים יש לרוב מבצעים ומחירים מפתיעים כדאי ורצוי לערוך השוואות ולבדוק את ההצעות לפני.

חשוב לבחור חברת השכרה ידועה, בעלת וותק ומוניטין, חברה שתהיה שם עבורך בכל רגע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן פלידמן

מאת: קרן פלידמןהשקעות09/01/111822 צפיות
קופות גמל היא השקט הנפשי והביטחון הכלכלי שלנו בעתיד. מדובר בתכניות חיסכון הן לטווח הבינוני והן לטווח הארוך, אשר אמורות להיפדות במועדיהן, ולאפשר את המשך החיים גם בגמלאות ברמה שהמשקיעים בתכנית היו מורגלים אליה בשנות עבודתם. יש סוגים שונים של קופות גמל לסוגים שונים של תגמולים כגון: השתלמות, מחלה, פיצויים ועוד.

מאת: קרן פלידמןהשקעות06/01/111857 צפיות
תעודות סל הן אמצעי פיננסי סולידי-ביחס, אשר מעמדו דומה, בקירוב, למעמדן של איגרות חוב. תעודות סל הן תעודות סחירות. מי שמשקיע בהן יכול לעקוב אחרי מדדיהן של סוגים שונים של מה שמכונים – נכסי בסיס: אגרות ומניות, שערים מטבע וסחורות.

מאת: קרן פלידמןלימודים אקדמאיים03/01/111678 צפיות
מאז הופעת המחשב הביתי שסחף את כולנו לעולם וירטואלי אחר, הפכו לימודי מדעי המחשב לאחד מתחומי הלימוד הנדרשים ביותר. אלפים ממלאים בכל שנה את מוסדות הלימוד בתקווה להפוך לגאוני המחשבים הבאים. בשל הביקוש הרב החלו לקום עוד ועוד מוסדות המאפשרים לימודי מדעי המחשב לכולם, ולמעשה ניתן למצוא את המסלול המבוקש בכל האוניברסיטאות המובילות ובמכללות רבות בכל הארץ.

מאת: קרן פלידמןנדל"ן16/12/101289 צפיות
מחפשים דירות למכירה בנתניה? רוצים לגור ליד הים במקום מרכזי בארץ, בעיר תוססת מטופחת מתקדמת ומתפתחת ללא הרף. תנו לי להציע בעבורכם את המקום האידיאלי מכל הבחינות - נתניה.

מאת: קרן פלידמןמשכנתא15/12/102034 צפיות
כיום כמעט כל הבנקים הגדולים מציעים משכנתא, לחלקם יש סניף הפועל בנפרד בנושא המשכנתאות ויש הפועלים מתוך הבנק עצמו. לכל בנק מספר סניפים הפזורים ברחבי הארץ.

מאת: קרן פלידמןמשכנתא15/12/101772 צפיות
מגשימים חלום? קונים בית? זקוקים למשכנתא ולא יודעים עם לקחת משכנתא בריבית קבועה או משתנה? אין ספק שזאת שאלה קריטית מאוד, אתם נמצאים לקראת לקיחת משכנתא שזוהי ההלוואה הגדולה והחשובה ביותר בחיי כמעט כל אחד מאיתנו. עצרו לרגע וחישבו היטב איזה מסלול מתאים לכם יותר.

מאת: קרן פלידמןהשקעות12/12/102075 צפיות
בית השקעות פסגות מנהל השקעות בעבור לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים, בית ההשקעות מתאים את סוג ההשקעה לצרכים הספציפיים של הלקוח והוא נהנה היום ממעמד מוביל בין בתי ההשקעות בארץ וממוניטין ללא רבב. האנשים שעובדים בבית ההשקעות פסגות הינם אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחום שוק ההון.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213847 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213976 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214157 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204625 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195590 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196284 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193512 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica