חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופות גמל

מאת: קרן פלידמןהשקעות09/01/20111821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קופות גמל היא השקט הנפשי והביטחון הכלכלי שלנו בעתיד. מדובר בתכניות חיסכון הן לטווח הבינוני והן לטווח הארוך, אשר אמורות  להיפדות במועדיהן, ולאפשר את המשך החיים גם בגמלאות ברמה שהמשקיעים בתכנית היו מורגלים אליה בשנות עבודתם. יש סוגים שונים של קופות גמל  לסוגים שונים של תגמולים כגון: השתלמות, מחלה, פיצויים ועוד. שיעור ההפקדות של המעביד לקופות הגמל לא יעלה על שבעה אחוזים וחצי ממשכורתו של העמית, אשר לקופתו משלם המעביד, בעוד העובד לא ישלם יותר מאשר שבעה אחוזים מהמשכורת. קופות גמל נחשבות לאפיק כדאי ומשתלם המזכה את החוסכים בהן בהטבות מס רבות.


מסלולי חיסכון שונים
קופת גמל מאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו להיות במעמד "עמית": הן למי שחוסך בה באופן עצמאי, ללא קשר וללא תלות במעבידיו, והם על ידי המעבידים במקום העבודה. עד שנת 2006 אפשרו קופות גמל לעמיתיהן לשמור את הכספים שנחסכו בהן רק לאחר 15 שנה מיום פתיחתן או עם צאתם לגמלאות – המוקדם מהשניים. בשנת 2006  הוקדם גיל הזכאות להנאה מכספי קופות הגמל אבל רק בינואר 2008 התקבל תיקון לחוק הפיקוח על קופות גמל אשר נועד לאפשר לעמיתים ליהנות מהכספים הצבורים בהן כקצבה חודשית בהגיעם לגיל הפרישה מהעבודה. לא לכולנו מתאימים אותם מסלולים. יש לנו צרכים ורצונות שונים. קביעת המסלול המועדף נגזרת משיקולים שונים. ככל שעשויה להיחשב דעתם של מומחים – אתם, בהכירם את עצמכם, יודעים טוב יותר מכל אחד אחר כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם בעתיד. לשם כך יש להיערך מבעוד מועד.


ניידות בין קופות גמל שונות
ניתן כיום לעבור מקופת גמל אחת לשנייה מבלי לאבד את הזכאויות וההטבות השונות הכלולות בה ומבלי למשוך כספים שלא במועד הקצוב למשיכתם. לפני ההחלטה על בחירה באחת או באחדות מקופות הגמל חשוב להתייעץ עם מומחים לשוק הפנסיוני. יכולת הניידות מאפשרת לכם גמישות: אינכם כבולים אף לא לאחת מהקופות ואתם יכולים לעבור בניהן לפי שיקול דעתכם. קבלת ייעוץ חשובה לצורך החלטה מושכלת. מומחים בתחום קופות גמל יוכלו לערוך לכם פרופיל וצפי אישיים של המקורות והשימושים השונים שאמורים לעמוד לרשותכם בטווח הרחוק ובכך להבטיח, ככל שניתן, את עתידכם הכלכלי.

 



תגיות המאמר: קופות גמל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן פלידמן

מאת: קרן פלידמןהשקעות06/01/111857 צפיות
תעודות סל הן אמצעי פיננסי סולידי-ביחס, אשר מעמדו דומה, בקירוב, למעמדן של איגרות חוב. תעודות סל הן תעודות סחירות. מי שמשקיע בהן יכול לעקוב אחרי מדדיהן של סוגים שונים של מה שמכונים – נכסי בסיס: אגרות ומניות, שערים מטבע וסחורות.

מאת: קרן פלידמןרכב05/01/111594 צפיות
השכרת רכב היא הפתרון המושלם לאירועים מיוחדים, רגעים שאתה פשוט חייב רכב, לעיתים הרכב שלך במוסך, זוג שמתחתן ורוצה רכב מיוחד, טיול משפחתי, השכרת רכב לתייר שהגיע לביקור מחו"ל, השכרת רכב למטרות עבודה ועסקים ועוד. זה יכול להיות למספר שעות, ימים ואף שבועות וחודשים. השכרת רכב היא פיתרון לאנשים פרטיים ולחברות גדולות וקטנות. שימוש ברכב ללא דאגה של טיפולים, ביטוח, חידוש רישיון רכב ועוד.

מאת: קרן פלידמןלימודים אקדמאיים03/01/111678 צפיות
מאז הופעת המחשב הביתי שסחף את כולנו לעולם וירטואלי אחר, הפכו לימודי מדעי המחשב לאחד מתחומי הלימוד הנדרשים ביותר. אלפים ממלאים בכל שנה את מוסדות הלימוד בתקווה להפוך לגאוני המחשבים הבאים. בשל הביקוש הרב החלו לקום עוד ועוד מוסדות המאפשרים לימודי מדעי המחשב לכולם, ולמעשה ניתן למצוא את המסלול המבוקש בכל האוניברסיטאות המובילות ובמכללות רבות בכל הארץ.

מאת: קרן פלידמןנדל"ן16/12/101289 צפיות
מחפשים דירות למכירה בנתניה? רוצים לגור ליד הים במקום מרכזי בארץ, בעיר תוססת מטופחת מתקדמת ומתפתחת ללא הרף. תנו לי להציע בעבורכם את המקום האידיאלי מכל הבחינות - נתניה.

מאת: קרן פלידמןמשכנתא15/12/102034 צפיות
כיום כמעט כל הבנקים הגדולים מציעים משכנתא, לחלקם יש סניף הפועל בנפרד בנושא המשכנתאות ויש הפועלים מתוך הבנק עצמו. לכל בנק מספר סניפים הפזורים ברחבי הארץ.

מאת: קרן פלידמןמשכנתא15/12/101772 צפיות
מגשימים חלום? קונים בית? זקוקים למשכנתא ולא יודעים עם לקחת משכנתא בריבית קבועה או משתנה? אין ספק שזאת שאלה קריטית מאוד, אתם נמצאים לקראת לקיחת משכנתא שזוהי ההלוואה הגדולה והחשובה ביותר בחיי כמעט כל אחד מאיתנו. עצרו לרגע וחישבו היטב איזה מסלול מתאים לכם יותר.

מאת: קרן פלידמןהשקעות12/12/102075 צפיות
בית השקעות פסגות מנהל השקעות בעבור לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים, בית ההשקעות מתאים את סוג ההשקעה לצרכים הספציפיים של הלקוח והוא נהנה היום ממעמד מוביל בין בתי ההשקעות בארץ וממוניטין ללא רבב. האנשים שעובדים בבית ההשקעות פסגות הינם אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחום שוק ההון.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181572 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173058 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171709 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171773 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161752 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161600 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161470 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica