חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא בריבית קבועה או משתנה

מאת: קרן פלידמןמשכנתא15/12/20101772 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגשימים חלום? קונים בית? זקוקים למשכנתא ולא יודעים עם לקחת משכנתא בריבית קבועה או משתנה? אין ספק שזאת שאלה קריטית מאוד, אתם נמצאים לקראת לקיחת משכנתא שזוהי ההלוואה הגדולה והחשובה ביותר בחיי כמעט כל אחד מאיתנו. עצרו לרגע וחישבו היטב איזה מסלול מתאים לכם יותר.

למשכנתא ישנם מספר מסלולים המותאמים לכל אחד באופן אישי. ישנם שני מסלולים הנפוצים ביותר: משכנתא בריבית קבועה ומשכנתא בריבית משתנה.

משכנתא בריבית קבועה
מעניקה שקט וודאות לאורך כל תקופת המשכנתא. הסכום לא משתנה ונשאר קבוע.החיסרון הגדול הוא שבדרך כלל היא גבוהה יותר בשלב הראשוני של ההלוואה ובנוסף גובה הקנס גדול, במידה ויש אפשרות או רצון לפרוע את ההלוואה מוקדם יותר כאשר הריביות יורדות גובה הקנס עולה.

במשכנתא בריבית משתנה, הריבית נקבעת לתקופה קצרה והיא נמוכה ביותר, ישנו סיכון במסלול זה מכיוון שהריבית יכולה לעלות ולא ניתן לדעת זאת מראש. מועדי חידוש ההלוואה נקבעים במועד לקיחת המשכנתא בנוסף נקבעת הריבית הראשונה וריבית העוגן.

כאשר נמצאים בתקופה בה הריבית גבוהה יש יתרון בלקיחת משכנתא בריבית משתנה בציפייה שהריבית תרד. כאשר ישנה תקופה של ריבית נמוכה כדאי להשתמש במשכנתא עם ריבית קבועה אשר נשמרת לאורך כל תקופת ההלוואה. בזמנים של ריבית שמשתנה כל שנה ישנו סיכון גבוה. כשהריבית משתנה לעיתים רחוקות יותר הסיכון פוחת.

צריך לקחת בחשבון שעם השנים יש מצבים בהם ניתן לפרוע חלק גדול מסכום המשכנתא משחרור קרן השתלמות, חסכון סגור, או ירושה וכאשר ישנה משכנתא בריבית קבועה הקנס הוא עצום לעמת משכנתא בריבית משתנה המאפשרת פירעון מוקדם של המשכנתא ללא קנס כלל. 

מכיוון שקיימת תחרות גדולה בין הבנקים ניתן לערוך השוואה ולנסות ללחוץ לריבית טובה יותר. זוהי תחרות חופשית, ובהלוואה ארוכת טווח כל כך חשוב שהמשכנתא תצא כלכלית ונוחה ללוקח אותה.

ניתן לקבל הצעה למשכנתא מהבנקים השונים ומחברות שונות דרך אתרי האינטרנט.
הדרך הטובה ביותר היא לקבוע פגישה עם יועץ למשכנתאות ולהיפגש איתו בבנק, הוא יבדוק את כל הקריטריונים והנתונים וידאג לבנות עבורכם את המסלול המתאים לכם ביותר בהתאם להכנסות החודשיות ורמת החיים.

 



תגיות המאמר: משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן פלידמן

מאת: קרן פלידמןהשקעות09/01/111822 צפיות
קופות גמל היא השקט הנפשי והביטחון הכלכלי שלנו בעתיד. מדובר בתכניות חיסכון הן לטווח הבינוני והן לטווח הארוך, אשר אמורות להיפדות במועדיהן, ולאפשר את המשך החיים גם בגמלאות ברמה שהמשקיעים בתכנית היו מורגלים אליה בשנות עבודתם. יש סוגים שונים של קופות גמל לסוגים שונים של תגמולים כגון: השתלמות, מחלה, פיצויים ועוד.

מאת: קרן פלידמןהשקעות06/01/111857 צפיות
תעודות סל הן אמצעי פיננסי סולידי-ביחס, אשר מעמדו דומה, בקירוב, למעמדן של איגרות חוב. תעודות סל הן תעודות סחירות. מי שמשקיע בהן יכול לעקוב אחרי מדדיהן של סוגים שונים של מה שמכונים – נכסי בסיס: אגרות ומניות, שערים מטבע וסחורות.

מאת: קרן פלידמןרכב05/01/111595 צפיות
השכרת רכב היא הפתרון המושלם לאירועים מיוחדים, רגעים שאתה פשוט חייב רכב, לעיתים הרכב שלך במוסך, זוג שמתחתן ורוצה רכב מיוחד, טיול משפחתי, השכרת רכב לתייר שהגיע לביקור מחו"ל, השכרת רכב למטרות עבודה ועסקים ועוד. זה יכול להיות למספר שעות, ימים ואף שבועות וחודשים. השכרת רכב היא פיתרון לאנשים פרטיים ולחברות גדולות וקטנות. שימוש ברכב ללא דאגה של טיפולים, ביטוח, חידוש רישיון רכב ועוד.

מאת: קרן פלידמןלימודים אקדמאיים03/01/111678 צפיות
מאז הופעת המחשב הביתי שסחף את כולנו לעולם וירטואלי אחר, הפכו לימודי מדעי המחשב לאחד מתחומי הלימוד הנדרשים ביותר. אלפים ממלאים בכל שנה את מוסדות הלימוד בתקווה להפוך לגאוני המחשבים הבאים. בשל הביקוש הרב החלו לקום עוד ועוד מוסדות המאפשרים לימודי מדעי המחשב לכולם, ולמעשה ניתן למצוא את המסלול המבוקש בכל האוניברסיטאות המובילות ובמכללות רבות בכל הארץ.

מאת: קרן פלידמןנדל"ן16/12/101289 צפיות
מחפשים דירות למכירה בנתניה? רוצים לגור ליד הים במקום מרכזי בארץ, בעיר תוססת מטופחת מתקדמת ומתפתחת ללא הרף. תנו לי להציע בעבורכם את המקום האידיאלי מכל הבחינות - נתניה.

מאת: קרן פלידמןמשכנתא15/12/102034 צפיות
כיום כמעט כל הבנקים הגדולים מציעים משכנתא, לחלקם יש סניף הפועל בנפרד בנושא המשכנתאות ויש הפועלים מתוך הבנק עצמו. לכל בנק מספר סניפים הפזורים ברחבי הארץ.

מאת: קרן פלידמןהשקעות12/12/102075 צפיות
בית השקעות פסגות מנהל השקעות בעבור לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים, בית ההשקעות מתאים את סוג ההשקעה לצרכים הספציפיים של הלקוח והוא נהנה היום ממעמד מוביל בין בתי ההשקעות בארץ וממוניטין ללא רבב. האנשים שעובדים בבית ההשקעות פסגות הינם אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחום שוק ההון.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222599 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222595 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222569 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222586 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222874 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222911 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222917 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica