חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי שינה מודרניים

מאת: אבי לברןריהוט 20/05/20093601 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדרי שינה בעידן המודרני הפכו לחדר החשוב ביותר בבית. דווקא בעידן הזה בו אנחנו עובדים מסביב לשעון, מבלים ונמצאים זמן רב בפעילות חוץ ביתית חשוב שיהיה לנו חדר אחד בבית בו נוכל להסיר מעלינו את תלאות היום, לשאוב קצת שלווה ולטעון את עצמנו מחדש באנרגיות.

חדרי שינה מודרניים כבר אינם משמשים לשינה בלבד אלא הפכו לחדרים בו אנו מבלים זמן גם בקריאה, צפייה בטלוויזיה ופעילויות אחרות. כל הסיבות הללו מחדדת את חשיבותו של עיצוב חדרי שינה בצורה נכונה שתגרום להם לענות גם על הצרכים המעשיים שלנו וגם על הצרכים האסטטיים. השילוב של השניים חשוב מאין כמוהו משום שחדר השינה, אולי יותר מכל חדר אחר בבית, צריך להיות החדר בו נרגיש הכי נוח שאפשר, מכל הבחינות.

חדרי שינה – שומרים על הרמוניה

כשאנו ניגשים לעצב חדרי שינה עלינו לשמור תמיד על הרמוניה נכונה בחדר. ראשית יש לקחת בחשבון שיקולים פרקטיים. עלינו להתאים את הרהיטים שאנו מציבים בחדר לגודלו כך שנשאיר מספיק חלל ריק שימנע הרגשה של צפיפות בחדר. עלינו לוודא שדלתות הארונות לא חוסמות שום מעבר בחדר כאשר הן פתוחות, שגודלה של המיטה מאפשר יציאה ממנה משני הצדדים ושהשידות ישתלבו בצורה נכונה בין כל הרהיטים.

אך יחד עם הפרקטיקה עלינו לשלב גם אלמנטים דקורטיביים וכאן האפשרויות בלתי מוגבלות. ניתן לעצב את החדר בסגנון כפרי ולשלב בו פרקט וצבעים חמים יותר, אפשר לבחור בעיצוב יפני מינימליסטי עם מיטה נמוכה או בסגנון ויקטוריאני עם מיטה גבוהה.

הצבעים והתאורה צריכים גם הם להשתלב בהרמוניה הכללית ובתכנון הגדול ולכן יש לתת להם תשומת לב לא פחות מאשר לכול אלמנט אחר הקשור לעיצוב חדרי שינה.

חדרי שינה על פי הפנג-שווי

גם תורת הפנג-שווי מתייחסת לעיצוב חדרי שינה בצורה הרמונית ונכונה וממליצה לשמור על מספר כללים בעיצוב חדר שינה זוגי בצורה הרמונית: שמירה על מרווחים נוחים מתחת למיטות ובמעברים, צבעים בהירים וניטרליים – כחול המייצג שלווה, ירוק המסמל זוגיות, ונגיעות אדום המסמל תשוקה, תאורה רכה ועמומה, מיטה זוגית בעלת ראש המונעת הישענות או שינה על קיר חשוף, הצבת מראה לא מול המיטה, הצבת סמלים המייצגים ערכים של זוגיות בחדר. בסופו של דבר אוסף הפרטים המרכיב חדרי שינה יוצר את התמונה הגדולה, ולכן אנו חייבים להתאים ולשלב בינהם על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

חדרי שינה – שעות השלווה

אחרי שלקחנו בחשבון את כל השיקולים הפרקטיים הקשורים בעיצוב חדרי שינה, אחרי שבחרנו סגנון עיצוב והתאמנו אליו את כל הפרטים המרכיבים את החדר זה הזמן להתרווח וליהנות מהתוצאות. בחדר שינה המעוצב לפי טעמינו האישי תמיד נרגיש הרגשה של פרטיות אמיתית, שלווה ונינוחות. אלו השעות שלנו ביום לנהל שיחה עם בן או בת הזוג, לקרוא ספר טוב או לצפות בסרט. בעיצוב חדרי שינה מודרניים כל זה אפשרי, הכול תלוי בהשקעה ובבחירות שתעשו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי לברן

מאת: אבי לברןריהוט 26/09/091134 צפיות
המהפכה העיצובית הביאה לגישה שונה בהסתכלות על פינות אוכל ושמה בראש השיקולים שלנו את האלמנט האסטטי שלהן. בשיקולים העיצוביים בבחירת פינות אוכל עלינו לשאול את עצמנו לפני הכול את השאלה איזו אווירה אנו רוצים שפינת האוכל שלנו תשדר? התשובה שתתקבל תעזור לנו צמצם בצורה ניכרת את הכמות האדירה של האפשרויות.

מאת: אבי לברןריהוט 22/09/091307 צפיות
מוצרי חשמל הם תחום שתמיד מחדש את עצמו ומצליח להפתיע בשכלוליו הבלתי נגמרים.אם נעצור לרגע ונריץ בראש את סדר היום שלנו נגלה כי כמעט בכל פעולה שאנו עושים מעורב מכשיר חשמלי זה או אחר

מאת: אבי לברןשיפוצים17/09/091297 צפיות
כיורים – אנחנו משתמשים בהם כמה פעמים ביום, רוחצים בהם ידיים, מצחצחים שיניים שוטפים כלים, אבל מתי בפעם האחרונה עצרנו ובדקנו האם מאיזה חומר עשוי הכיור שלנו? האם זה חומר איכותי שישרוד עוד הרבה זמן?

מאת: אבי לברןעיצוב12/09/091131 צפיות
וילונות הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, הם מהווים תוסף יוקרתי שמשדרג באופן משמעותי את המרחב, מעניקים טון עיצובי לחדר, ומהווים אמירה על עיצובו הכללי של הבית כולו. מעבר להיותם בעלי תפקיד עיצובי חשוב, וילונות הם רכיב פונקציונאלי ולא משמשים כדקורציה בלבד, מטרתם לחסום את השמש מפני חדירה אל תוך הבית, תוך יכולת ויסות של כמות האור שנכנס.

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091813 צפיות
חדרי שינה הם כבר מזמן לא רק המקום שבו ישנים. כחלק מתפיסה עיצובית של המרחב בו אנו גרים, גם לחדרי השינה יש תפקיד ביצירת האווירה של ביתנו. אמנם לא לכולם יש חדר שינה גדול דיו, או אמצעים זמינים להפוך את החדר הזה למקום בעל אופי וייחוד

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091114 צפיות
אם בעבר נהגנו לראות רצפת פרקטים בעיקר במגרשי הכדורסל, כיום רצפת העץ (או הריצוף בחומר סינתטי דמוי עץ) הפכו למראה שגרתי כמעט בכל בית. רצפת פרקט (בצרפתית: Parquet) מעניקה לחלל מראה טבעי ויוקרתי, ובנוסף קלה מאוד לתחזוקה.

מאת: אבי לברןשיפוצים10/06/091063 צפיות
בריכות שחייה בארץ ישראל הן מותרות אותן יכול להרשות לעצמו רק בעל האמצעים להתעלם מהמיתון הכלכלי, וממשבר המים השורר בארץ.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica