חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החידושים האחרונים בעולמם של וילונות

מאת: אבי לברןעיצוב12/09/20091130 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וילונות הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, הם מהווים תוסף יוקרתי שמשדרג באופן משמעותי את המרחב, מעניקים טון עיצובי לחדר, ומהווים אמירה על עיצובו הכללי של הבית כולו. מעבר להיותם בעלי תפקיד עיצובי חשוב, וילונות הם רכיב פונקציונאלי ולא משמשים כדקורציה בלבד, מטרתם לחסום את השמש מפני חדירה אל תוך הבית, תוך יכולת ויסות של כמות האור שנכנס. קרניי ה- UV הן קרניים מסוכנות הן לאדם והן לריהוט שנמצא בחלל הבית, וחסימה של קרניים אלה עוזרת בשימור של פרטי העץ והחפצים שממוקמים בחדר. שכן, קרני השמש פוגעים באופן חמור, במהלך השנים, בפרטי הריהוט, במיוחד באלה העשויים עץ.

סוגי וילונות

התפתחות הטכנולוגיה והתעשייה פרצה את עולמם של וילונות ומלבד וילונות הבד המוכרים כיום ניתן למצוא עוד מגוון רחב של וילונות עשויים חומרים שונים, דוגמת וילונות פלסטיק, וילונות עץ, וילונות אלומיניום, סוגים שונים של בדים וכיוצא בזה.

וילונות כיום מגיעים גם עם אפשרות למנגנונים חשמליים שמאפשרים ויסות של זווית ההצללה הרצויה בלחיצת כפתור ביניהם ישנם וילונות גלילה, וילונות תריסים, וילונות שלבים מאונכים ועוד ועוד.

בין הוילונות הנפוצים תוכלו למצוא וילונות רומיים, וילונות מיקדו, וילונות רינגליים, וילונות ונציים ועוד.

כיצד לבחור וילונות ?

וילונות צריכים להיות מותאמים ספציפית למקום בו הם נמצאים, בהתחשב בגודל החלל, הצבעים הבולטים בחדר, כמות האור שיש בחדר ועוד מגוון פרמטרים שנלקחים בחשבון בעת מלאכת עיצוב הפנים. לפני שרוכשים וילונות כדאי להתייעץ עם מעצב וילונות שיוכל להתאים יחד איתכם את הוילון האידיאלי ביותר עבור החדר בו אתם רוצים להתקינו על מנת לקבל את האפקט המושלם. מעצב הוילונות יכול להציג בפניכם קטלוגים בעלי היצע רחב מאוד של מוצרים בעיצובים שונים ובעזרתו תוכלו לבחור את המוצר המושלם במחיר הנוח לכם וליהנות מחדר מעוצב למשעי.

עלויות של וילונות

עלויות של וילונות הן דבר דינאמי ביותר ונעות על סקלת המחירים שבין כמה מאות שקלים בודדים ויכולות להרקיע להוצאות של אלפי שקלים עבור וילון אחד בודד. מחירם של וילונות הם פונקציה של החומר ממנו עשוי הוילון, במידה ומדובר על וילון בעל מנגנון חשמלי, גם זה פרמטר שמייקר את המוצר, וכמובן שברמת העיצוב שהושקעה בעיצוב ויצור של הוילון. במידה ותחליטו ללכת על וילונות יוקרה שיעוצבו במיוחד עבורכם, תזכו למוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר, אך סביר שיהיה מדובר בהוצאה כספית לא קטנה.

חשוב לזכור שמטרתו של הוילון הוא להעשיר את מראה החדר ולכן זהו מוצר שכדאי להקדיש מחשבה בבחירתו. אין סיבה להגזים ולהוציא סכומי עתק על מנת לקבל תוצאות טובות, אך חשוב לבצע בחירה מושכלת, ולא להגזים בחסכון עלויות, שכן מדובר במוצר בעל תוחלת חיים ארוכה שאמור לשמש אתכם לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי לברן

מאת: אבי לברןריהוט 26/09/091134 צפיות
המהפכה העיצובית הביאה לגישה שונה בהסתכלות על פינות אוכל ושמה בראש השיקולים שלנו את האלמנט האסטטי שלהן. בשיקולים העיצוביים בבחירת פינות אוכל עלינו לשאול את עצמנו לפני הכול את השאלה איזו אווירה אנו רוצים שפינת האוכל שלנו תשדר? התשובה שתתקבל תעזור לנו צמצם בצורה ניכרת את הכמות האדירה של האפשרויות.

מאת: אבי לברןריהוט 22/09/091307 צפיות
מוצרי חשמל הם תחום שתמיד מחדש את עצמו ומצליח להפתיע בשכלוליו הבלתי נגמרים.אם נעצור לרגע ונריץ בראש את סדר היום שלנו נגלה כי כמעט בכל פעולה שאנו עושים מעורב מכשיר חשמלי זה או אחר

מאת: אבי לברןשיפוצים17/09/091296 צפיות
כיורים – אנחנו משתמשים בהם כמה פעמים ביום, רוחצים בהם ידיים, מצחצחים שיניים שוטפים כלים, אבל מתי בפעם האחרונה עצרנו ובדקנו האם מאיזה חומר עשוי הכיור שלנו? האם זה חומר איכותי שישרוד עוד הרבה זמן?

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091812 צפיות
חדרי שינה הם כבר מזמן לא רק המקום שבו ישנים. כחלק מתפיסה עיצובית של המרחב בו אנו גרים, גם לחדרי השינה יש תפקיד ביצירת האווירה של ביתנו. אמנם לא לכולם יש חדר שינה גדול דיו, או אמצעים זמינים להפוך את החדר הזה למקום בעל אופי וייחוד

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091113 צפיות
אם בעבר נהגנו לראות רצפת פרקטים בעיקר במגרשי הכדורסל, כיום רצפת העץ (או הריצוף בחומר סינתטי דמוי עץ) הפכו למראה שגרתי כמעט בכל בית. רצפת פרקט (בצרפתית: Parquet) מעניקה לחלל מראה טבעי ויוקרתי, ובנוסף קלה מאוד לתחזוקה.

מאת: אבי לברןשיפוצים10/06/091062 צפיות
בריכות שחייה בארץ ישראל הן מותרות אותן יכול להרשות לעצמו רק בעל האמצעים להתעלם מהמיתון הכלכלי, וממשבר המים השורר בארץ.

מאת: אבי לברןריהוט 10/06/091278 צפיות
ריהוט גן, בדיוק כמו הריהוט הביתי שלנו אמור לשרת אותנו הן מבחינת נוחות ופונקציונאליות והן ברמה העיצובית. המראה של חצר הבית שלנו הוא המשך ישיר של עיצוב הבית כולו ולכן משפיע גם על מראה הבית עצמו, אם הקפדתם להשקיע בעיצוב הבית, כדאי להשקיע גם בעיצוב הגינה לרבות ריהוט גן שנמצא בה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica