חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקפוץ לבריכה, ושכולם יקפצו

מאת: אבי לברןשיפוצים10/06/20091060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בריכות, למרות המצב

בריכות שחייה בארץ ישראל הן מותרות אותן יכול להרשות לעצמו רק בעל האמצעים להתעלם מהמיתון הכלכלי, וממשבר המים השורר בארץ.

גם בשנים האחרונות, רק ממשיכה וגוברת האופנה של התקנת בריכות פרטיות לשם פינוק, הנאה, ספורט, וכן כדי להרשים בסגנון החיים העשיר מהאחרים, שאין להם את האמצעים להרשות לעצמם מותרות, ומסתפקים בנסיעה עד בריכות הנמצאות בסביבתם ולא בביתם.

הגידול ברכישת בריכות

מידי שנה נבנות כ-600 בריכות חדשות לערך.

הסיבות העיקריות לתופעה הן, ככל הנראה, העלייה בבניית מגדלי פאר, והתפתחות ענף הצימרים בארץ, המצויידים רובם ככולם במבחר בריכות שחייה וג'קוזי מרשימים.

הגידול ברכישת בריכות נובע גם מהתפתחות התחום עצמו בארץ, שהביא למגוון אפשרויות גדול יותר לבחירה מבחינת סגנון ועיצוב, וכן מבחינת טווח המחירים הרחב. כיום הקמת הבריכה עצמה יכול לנוע בין 20 ל100 אלף ש"ח, ללא חישוב העובדה שהקמת בריכות שכאלו מצריך שטח גדול שרבות ייועד מראש לשם מטרה זו, ומן הסתם גם ייקר את רכישת הבית, אך לבסוף גם ישתלם משום שהקמת הבריכה מעלה את ערך הנכס משמעותית.

סוגי בריכות

סוחרי ומקימי בריכות מציעים כיום מגוון המאפשר למתעניין הקמת בריכה לפי טעמו וצרכיו.

נפוץ ביותר סגנון בריכות הספא או ה"ג'קוזי" למיניהן, המשמשות בדרך כלל למרגוע באוירה בריאותית שמאוד מקובלת כיום. בריכות שחייה מוקמותבחצרות הבתים ומשמשות רבים כאימון גופני מלבד ההנאה האישית והמשפחתית. ישנן גם בריכות הנקראות "בריכות זרמים", אותן מתקינים באיזורים בהן לא ניתן להתקין בריכות שחייה סטנדרטיות, וכן בריכות עיליות, הממוקמות מעל לפני האדמה, ומתאימיות בייחוד לאיזורים ללא אישור בנייה,

.

עיצובי בריכות

בריכות כיום מושקעות מאוד בעיצובן ומגיעות בשלל צורות, צבעים ועשויות מחומרים שונים:

יצוקות בטון, שהן היוקרתיות ביותר אך גם אינן מגבילות בצורתן גודלן והתאמתן לשטח, בריכות פיברגלס בציפוי אקרילי, אותן יש לחדש לאחר כל 10 שנות שימוש, וכן קיימים תוספות אריחי פסיפס, גרניט פורצלן, קרמיקה ועוד.

תוכלו למצוא בריכות מעוטרות ודקורטיביות, חלקן מקורות, וברבות איבזורים אלקטרוניים מודרניים, כגון מערכות שמע מתקדמות ,מסכי טלויזיה ותאורות לילה ייחודיות.

תכנון בריכות

אם תחליטו יום אחד שגם אתם חושקים בבריכה, כדאי שתשימו לב כי ישנו מספר רב של פקטורים כאשר מדובר על התכנון שמסביב להקמת בריכות פרטיות.

תחילה בוחרים מיקום, חיצוני או פנימי, ומתכננים את המרחק מהבית, יש לשקול הקמת גדר וצמחייה בסביבת הבריכה, ויש לבדוק את החוק העירוני הנוגע למיקום הבריכה בשטח שלכם.

במסרת תכנון בריכות שחייה נהוג לבדוק את זווית וסוג האדמה טרם תחילת החפירה.

בנוסף חשוב לבדוק מגבלות גז, ביוב, מים וחיווט חשמלי במיקום המיועד, וכן לתאם את כיוון השמש בשעות הרחצה המיועדות, בכדי שהבריכה לא תהיה מוצלת.
קפיצה מהנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי לברן

מאת: אבי לברןריהוט 26/09/091134 צפיות
המהפכה העיצובית הביאה לגישה שונה בהסתכלות על פינות אוכל ושמה בראש השיקולים שלנו את האלמנט האסטטי שלהן. בשיקולים העיצוביים בבחירת פינות אוכל עלינו לשאול את עצמנו לפני הכול את השאלה איזו אווירה אנו רוצים שפינת האוכל שלנו תשדר? התשובה שתתקבל תעזור לנו צמצם בצורה ניכרת את הכמות האדירה של האפשרויות.

מאת: אבי לברןריהוט 22/09/091306 צפיות
מוצרי חשמל הם תחום שתמיד מחדש את עצמו ומצליח להפתיע בשכלוליו הבלתי נגמרים.אם נעצור לרגע ונריץ בראש את סדר היום שלנו נגלה כי כמעט בכל פעולה שאנו עושים מעורב מכשיר חשמלי זה או אחר

מאת: אבי לברןשיפוצים17/09/091296 צפיות
כיורים – אנחנו משתמשים בהם כמה פעמים ביום, רוחצים בהם ידיים, מצחצחים שיניים שוטפים כלים, אבל מתי בפעם האחרונה עצרנו ובדקנו האם מאיזה חומר עשוי הכיור שלנו? האם זה חומר איכותי שישרוד עוד הרבה זמן?

מאת: אבי לברןעיצוב12/09/091130 צפיות
וילונות הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, הם מהווים תוסף יוקרתי שמשדרג באופן משמעותי את המרחב, מעניקים טון עיצובי לחדר, ומהווים אמירה על עיצובו הכללי של הבית כולו. מעבר להיותם בעלי תפקיד עיצובי חשוב, וילונות הם רכיב פונקציונאלי ולא משמשים כדקורציה בלבד, מטרתם לחסום את השמש מפני חדירה אל תוך הבית, תוך יכולת ויסות של כמות האור שנכנס.

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091810 צפיות
חדרי שינה הם כבר מזמן לא רק המקום שבו ישנים. כחלק מתפיסה עיצובית של המרחב בו אנו גרים, גם לחדרי השינה יש תפקיד ביצירת האווירה של ביתנו. אמנם לא לכולם יש חדר שינה גדול דיו, או אמצעים זמינים להפוך את החדר הזה למקום בעל אופי וייחוד

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091113 צפיות
אם בעבר נהגנו לראות רצפת פרקטים בעיקר במגרשי הכדורסל, כיום רצפת העץ (או הריצוף בחומר סינתטי דמוי עץ) הפכו למראה שגרתי כמעט בכל בית. רצפת פרקט (בצרפתית: Parquet) מעניקה לחלל מראה טבעי ויוקרתי, ובנוסף קלה מאוד לתחזוקה.

מאת: אבי לברןריהוט 10/06/091278 צפיות
ריהוט גן, בדיוק כמו הריהוט הביתי שלנו אמור לשרת אותנו הן מבחינת נוחות ופונקציונאליות והן ברמה העיצובית. המראה של חצר הבית שלנו הוא המשך ישיר של עיצוב הבית כולו ולכן משפיע גם על מראה הבית עצמו, אם הקפדתם להשקיע בעיצוב הבית, כדאי להשקיע גם בעיצוב הגינה לרבות ריהוט גן שנמצא בה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232593 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223267 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212866 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211340 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211219 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201394 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201125 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica