חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרים לאייפון 4, איך הם יכולים לשנות את חוויית האייפון?

מאת: bizzzטלפונים סלולריים09/01/20111812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו שאביזרים לרכב משנים לחלוטין את חוויית הנסיעה, כמו שאביזרים למחשב משנים לחלוטין את תחושת העבודה, כמו שאביזרים למשרד יוצרים סביבת עבודה נעימה יותר - כך גם אביזרים לאייפון. כבר מהדור הקודם של האייפון, אביזרי אייפון נחשבו לערך מוסף, אבל היום, אביזרים לאייפון הם צורך בסיסי. אלו אביזרים לאייפון אתם חייבים להוסיף לאייפון שלכם?

1.      מטען לכל מקום:

נתחיל באביזרי החובה. קודם כל חשוב שתהיה לכם סוללה. כשהסוללה נגמרת בתוך מספר שעות ונטענת בשלושים שניות, יש אביזר אייפון אחד שתרצו לקחת אתכם לכל מקום. לא משנה אם אתם בבית, ברכב או במשרד. מצמידים אותו לקיר או ביו אס בי למחשב הנייד. מטען לאייפון הוא פריט חובה כשמדברים על אביזרים לאייפון.

2.      כיסוי שהוא גם מגן:

אם כבר בפרטי חובה עסקינן, פריט אביזר אייפון נוסף הנחשב לאביזר חובה  הוא כיסוי. הכיסוי לא רק מגן על המכשיר שלכם מפני נפילות. כיסוי לאייפון הוא החותמת האישית שלכם, באמצעותו אתם יכולים לעצב את האייפון שלכם בהתאם לטעם ולמה שאתם רוצים לשדר. אספנים של אביזרים לאייפון יחזיקו לפחות שבעה כיסויים, אחד לכל יום בשבוע.

3.      מיקרופון זעיר שהוא גם מקליט:

אחת הבעיות הנפוצות של האייפון היא העובדה, שמיקרופון הספיקר לא מספיק חזק. לכן, אחת ההמלצות כשמדברים על אביזרים לאייפון היא מקרופון חיצוני. מעבר להיותו של המיקרופון מכשיר דיבורית, הוא משמש גם להקלטות שמע. זאת דוגמא מצוינת לכך שתוספת אביזרים לאייפון יכולה לשנות באופן משמעותי את תכליתיות המכשיר והשימוש בו.

4.      תושבת דיבורית לרכב:

כשיש לכם מכשיר רב תכליתי שיכול להיות טלפון, מחשב וג'י פי אס, אתם לא צריכים דבר. כשמדברים על אביזרים לאייפון, אחד הפריטים שישנו לכם את חוויית הנהיגה הוא מעמד רכב לאייפון . מדובר מסוג האביזרים לאייפון, שיאפשר לכם ליהנות גם ממכשיר סלולארי עם דיבורית וגם ממכשיר ג'י פי אס מתקדם הממוקם במקום נוח בכל רכב שתבחרו.

אביזרים לאייפון - הזהרו מגימיקים

אביזרים לאייפון הם עולם ומלואו. אין ספק, כי כשמדברים על אביזרים לאייפון, חלק מהאביזרים הכרחיים. אך קיימים לא מעט אביזרים לאייפון, שהם לא יותר מגימיק חד פעמי. כשאתם רוכשים אביזרים לאייפון, בדקו עד כמה אביזר האייפון יוכל באמת לשדרג את האייפון שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר פורסם בחסות אינדקס בעלי מקצוע ביזזז המעניק פרסום חינם לעסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bizzz

מאת: bizzzבידור ופנאי - כללי30/03/111420 צפיות
מועדונים בתל אביב הם מרכיב משמעותי ועשיר במיוחד בחיי התרבות והבילוי בעיר המגוונת הזו, חלק בלתי נפרד ממהותה של העיר תל אביב הוא חיי הלילה שלה. מועדונים בתל אביב הם תחום שנמצא בתנועה מתמדת עם פתיחתם של מועדונים חדשים, סגירתם של אחרים והמצאת נישות או סגנונות בילוי חדשים.

מאת: bizzzטלפונים סלולריים18/01/111281 צפיות
המאמר הזה לא נועד גם למי שאין לו כסף לבזבוזים. בעצם למי מאיתנו יש כסף לבזבוזים, הרי זאת הוצאה נפרדת. כמו כל דבר טוב ובעצם כמו אייפון 4 בעצמו, גם אביזרי אייפון הם מותרות. ובכל זאת, יש משהו קסום בעובדה, שבעזרת אביזרים לאייפון אפשר לשנות את המכשיר מקצה לקצה. אז מה חדש בתחום ה-אביזרים לאייפון?

מאת: bizzzטלפונים סלולריים09/01/111139 צפיות
הרבה אנשים מעידים על כיסויים לאייפון, כי מדובר ביתרון הגדול ביותר של המכשיר הזה על פני האחרים. בניגוד לכיסויים למכשירים אחרים, דואגת חברת אפל לייצר כיסויים לאייפון, אשר מסונכרנים היטב עם הבחירות האסתטיות של החברה. ניתן לראות זאת לא רק במכשירי האייפון עצמם, אלא גם בשאר המוצרים הנלווים. היתרון הגדול של אפל הוא היכולת לבדל את המכשירים שלה מהמתחרים, כאשר כיסויים לאייפון הם רק חלק מהכלים שברשותם. לצד האינטרס הכלכלי של החברה, בכל הקשור אל כיסויים לאייפון ישנם גם יתרונות ללקוחות.

מאת: bizzzפרסום18/09/101167 צפיות
בניתם אתר לתפארת, הן מבחינת התוכן והן מבחינת העיצוב. עכשיו אתם צריכים לפרסם אותו, על מנת שייחשפו אליו כמה שיותר גולשים. לא נשאר לכם תקציב לפרסום האתר? אל דאגה. כיום ישנן מגוון אפשרויות פרסום חינם, אשר יאפשרו פרסום חינם של אתרכם ברחבי האינטרנט, ללא השקעה כספית מצדכם

מאת: bizzzפרסום מקוון18/09/101201 צפיות
אחד מאמצעי פרסום חינם באינטרנט הנפוצים ביותר, בו משתמשים הן בעלי חברות גדולות ומפורסמות והן בעלי עסקים קטנים, הוא פרסום חינם של מאמרים, באתרי המאמרים השונים באינטרנט

מאת: bizzzפרסום מקוון18/09/101483 צפיות
בעלי אתרים רבים משתמשים בדרכים השונות המוצעות על ידי רשת האינטרנט ומאפשרות פרסום חינם. אחד מבין אמצעי פרסום חינם היעילים ביותר הוא כתיבת בלו

מאת: bizzzפרסום מקוון18/09/101156 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר, בה משתמשים בעלי אתרים רבים, היא פרסום מאמרים ותכנים באתרים שונים. פרסום מאמרים הוא כלי אשר מאפשר שיווק עסקים, בעלי מקצוע, מספקי שירותים שונים, נושאים ותחומים ומגוונים, ללא עלות וביעילות מקסימלית. קיימים ברחבי הרשת אתרי מאמרים רבים, המאפשרים פרסום מאמרים בחינם תחת קטגוריות שונות

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205415 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196550 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187907 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181522 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162437 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163879 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica