חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקלות הבלתי נסבלת של הפריצה

מאת: איתן כהןבית חכם10/01/20111215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניתם בית,צברתם רכוש,סידרתם לפי הטעם שלכם.בכל פעם שאתם הולכים לישון אתם נועלים היטב את הדלת, אם זוכרים-גם אם המנעול העליון,אולי עם עוד צילינדרים,הכל כדי להגן על המקום הכי פרטי שלכם בבית. אז יש לנו חדשות רעות : על פי נתוני המשטרה מידי יום נפרצות עשרות דירות . מסבר שלא כל דלת פלדלת יכולה למנוע מפורצים להכנס אליכם למרחב הפרטי, ויש חשיבות יתרה לצילינדר. ויש להפריד : צילינדר הוא הרכיב שמותקן בתוך המנעול,כך שבזמן שמסובבים את המפתח הצילינדר גורם למנעול להפעיל את הבריחים. המנעול הוא החלק החבוי בתוך הדלת ממנו יוצאים הבריחים, שלא יכול לפעול ללא חיבור לצילינדר. בדקנו את רוב סוגי הצילינדרים הפופולריים שנמצאים כיום בשוק - כולל את החדשים ביותר. מהבדיקה שלנו עולה שמשך הזמן של פריצת צילינדר נע בין דקה ועד למעלה משלושים דקות.

לא רק אמצעי הגנה

כשמדברים על צילינדרים יש כמה פרמטרים שכדאי להתיחס אליהם : בטחון (מפני פריצת הגנב), אורך חיי הצילינדר (איכותו ), קלות הפעלת הצילינדר (שגם תהייה מתאימה לתפעול ילדים\מבוגרים), וגם בהיבט הבטיחותי (יצאת חירום מהבית בעת דליקה למשל). על מנת שלא לפספס את ההיבט הבטיחותי,כדי לדעת שאם יש צילינדר שמופעל מתוך הבית,אנו עלולים לבזבז זמן יקר במקרה חירום. הפתרונות מצויים בכפתור פנימי במקום נעילת מפתח, הניתן לשילוב עם מנגנון בהלה - פה מורידים ידית,הבריחים בדלת הנעולה נפתחים. החיסרון  : הקלות הבלתי נסבלת של הפתיחה עלולה גם לסייע לילדים קטנים או בעליי חיים לצאת מהבית מבלי שנרגיש. לצורך הבדיקה אספנו מספר צילינדרים ברמות מיגון שונות,איכות ומחירים שונים,חלקם תוצרת כחול לבן וחלקם מיובאים מחול. בכל צילינדר בוצע סימולציה של פריצה ומדדנו את הזמן שעבר עד שהפורץ הצליח לפצח את הצילינדר. כמו כן בחנו את איכות הצילינדר מבחינת מבנה וקלות הפעלה בהתיחס למחיר. יש לציין,כאשר מדובר בגנב שמבצע את הפריצה,יש פרמטרים נוספים שישפיעו עלזמן פריצת הדלת כמו : מיגון הדלת עצמה,תאורה,איכות הכלים וכמות המקדחים שברשותו. יש להדגיש שבפריצה אלימה (על ידי לום או ג'ק הידראולי או פלייר פטנט) ניתן לפרוץ כל דלת ללא שום קשר לאיכות הצילינדר. ההנחה היא שאין צילנדר שלא ניתן לפרוץ. השאלה כמה זמן יש להשקיע בפתיחתו. מהבדיקה שלנו עולה כי לעתים אנו משלמים מחיר יקר עבור צילינדר שמתיימר להיות איכותי מאד,ובפועל ניתן לפריצה. יחד עם זאת,הופתענו לגלות שלקח לנו למעלה משבע דקות לפרוץ צילינדר במחיר זול של 180 שקל. לא תמיד צריך לשלם הרבה כדי לקבל מיגון גבוה,אבל מצאנו גם שיש צילינדרים שמצדיקים את המחיר הגבוה,שכן התמורה בהתאם.עוד כדי להבין שיש חשיבות גדולה לרמת מיגון הצילינדר. זאת מכיוון שגם בדלתות פלדה בעלות נעילת בריחים גיאומטרית (הקפית,כמו פלדלת), ברגע שפורצים את הצילינדר,כל מערכת הבריחים נפתחת (ללא קשר למספר הבריחים המצויים בדלת).

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן כהן

מאת: איתן כהןתעשייה20/01/111445 צפיות
זוית מדעית ושימושים בנירוסטה

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181698 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181561 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica