חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרוסליין: 5 טרנדים ששווים התייחסות לקראת 2011

מאת: דני ענבריזמות עסקית11/01/20111007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז ובכן , זה רק הולך ומתפתח. לפניכם חמישה טרנדים של קרוסליין שצפויים לככב ב 2011.

אתר האינטרנט MASHABLE, כמיטב מסורת הסקירות, בחר 5 שווקי סטארט-אפ, שיקבלו דחיפה בשנת 2011. אפשר רק לדמיין מה יוליד העתיד הרחוק יותר, אבל האפשרויות נראות כמעט בלתי מוגבלות.


1. תיוג אובייקטים
אם מישהו תייג תמונה שלכם בפייסבוק (וזה לבטח גם קרה), אז גם אתם חלק מטרנד התיוג. ב- 2011, נעלה שלב ונתחיל לתייג עצמים במרחב. נשמע עתידני? אולי. אבל אם נבחן טכנולוגיות כמו QR CODE , המאפשרות לעשות סריקה של עצמים במרחב על ידי מכשיר סלולר, נבין שהשמיים הם הגבול. הקשר בין הפיסיקל לדיגיטל – הוא זה שיקבע את הטרנדים הטכנולוגיים של 2011.
2. שירותי בידור-CheckIn
זה עוד לא כל כך תפס אצלנו, אבל 2010 הייתה השנה של ה CheckIn. מה שהתחילה כאפשרות טכנולוגית נחמדה לומר "הנני כאן", הפכה, הרבה בזכות FOURSQUARE, לאפשרות שיווק אונליין.
רק אסביר בקצרה כי CheckIn היא פעולה הנעשית בדרך כלל על ידי הטלפון הנייד ומחברת בין המרחב הפיסי של המשתמש למרחב הוירטואלי.
שירותי בידור-CheckIn מאפשרים למשתמש לשתף ולהמליץ לגבי ספר שקרא, סרט שראה, מופע בו צפה ואפילו יין ששתה – בלחיצת כפתור ובזמן אמת. חברות מסחריות יודעות לנצל זאת ונותנות קופונים/מדבקות לממליצים עליהם. איך זה בדיוק קורה? כנסו ל- GetGlue ותבינו הרבה יותר.

3. קהילות-אתרים
מה זה קהילות-אתרים? טוב, זה באמת מושג אינטרנטי שעדיין לא חדר מספיק, אבל ב- 2011 זה יקרה. בפשטות, מדובר בכלי המותקן על אתר אינטרנט ומאפשר אינטראקציה בין הגולשים הנמצאים בו באותו זמן. כלים אלו פותחים אינסוף אפשרויות מבחינת בעלי האתרים, שבעזרתם יוכלו לדעת מי הם בדיוק הגולשים שלהם ואפילו לשוחח אתם בזמן שהייתם באתר. אפליקציות מסוג זה משדרגות את חווית הגלישה מול המחשב – וגם בסלולר. רוצים דוגמא? נסו את MEEBO
4. שירותים מבוססי-מיקום לצרכים אישיים
שירותים מבוססי-מיקום לא נועדו רק לייצר חוויה חברתית. יש בהם גם צורך עבור צרכים אישיים, כמו הגנה, בקרה וביטחון. מעניין אתכם מה קורה עם הילד בגן? ב- 2011 יצוצו אפליקציות מבוססות מקום, שיוכלו לתת לכם גישה ויזואלית לעצמים במרחב הפיסי – היישר לניייד שלכם. הסבר על אפליקציה מסוג זה אפשר למצוא בוידאו של NEER.
5. שיתוף תמונות סלולר
זה אולי הטרנד שהכי קרוב לעולמם האונליין אופליין סביר להניח כי כל מי שמסתובב עם סמארט-פון התנסה לא פעם בצילום והעלאת תמונות לפייסבוק. הצורך הזה – לשתף בזמן אמת בחוויות מצולמות, נטוע בקרב כל אחד מאיתנו. ב- 2011 יתפתחו שירותים מיוחדים המבוססים על מענה לצורך זה ודוגמא טובה לכך היא האפליקציה INSTAGRAM, שבתוך חודשים ספורים רשמה מעל למיליון הורדות. האפליקציה מאפשרת לבעלי אייפון להוסיף בצורה מהירה ואינטואיטיבית אפקט על התמונה שצולמה זה עתה – וכמובן, לשתף בה את העולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111009 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111319 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111416 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111119 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111412 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111262 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111254 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232279 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232304 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231539 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232406 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222783 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica