חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמפיין שיווקי באינטרנט משולב עם המציאות - העתיד כבר כאן

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/20111253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון.
הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאת:דני ענבר, אונליין אופליין, קמפיין שיווקי באינטרנט, קרוסליין

הכול בתחום הזה קורה כל כך מהר, קצב השינויים מסחרר והפעילויותוהחידושים מרובים ומגוונים, שנדמה כי קשה לעקוב אחר הנעשה. הפעילויותהשונות שהן בגדר סטארט-אפ ומשלבות אינטראקטיביות ממוחשבת ומדיה חברתית עםהעולם הפיזי, הן לא רק מרהיבות ביצירתיות שלהן, אלא גם מהוות הצצה מוקדמת,כיצד תראה המדיה וחווית התקשורת שלנו בעתיד הקרוב.

השילוב בין הווירטואלי לממשי, החל מהקודים בשחור לבן (QR), אותם ניתןהיה לסרוק בעזרת מצלמת הסלולר. מותגים עשו בקודים מסוג זה שימוש שיווקי ע"ייצירת קטלוגים מורחבים הבלעדיים למהדורה הדיגיטלית, או יצירת משחקיםפשוטים הקשורים למותג.
בשלב זה של המיזוג בין הווירטואלי לממשי, היה מעט מאד ממשי – הסריקה שלהקוד, היא הפעולה היחידה שבוצעה במרחב הפיזי, וכל השאר התנקז בפעילותווירטואלית. בהחלט משחק ילדים לעומת מגוון האפשרויות הקיימות כעת.

ההתפתחויות המהירות בתחום, מאפשרותבעזרת מצלמת הסמארטפון, להפכולמכשיר קלט מידע, אודות כל המתרחש במרחב הפיזי. בניינים, פסלים, משרדים,אתרים תיירותיים ועוד עצמים רבים, הופכים את הסמארטפון למדריך מפורט ואתהעולם למוזיאון אחד גדול.
כל שיש לעשות, הוא לכוון אתמכשיר הסמארטפון שלכם לעבר העצם המבוקש,ותוכלו לגלות את כל המידע החיוני עליו – שם, ממתי קיים, טלפון אם יש,הכוונה לעמודים אינטרנטיים אודותיו ועוד.
יכולות אלו, מאפשרות לטכנולוגית ה-Augmented Reality, להיות שימושית לצרכיםתיירותיים, כמו למשל, היכולת לתרגם שלטים במטוס משפת המקור לשפת האם אולצרכים עסקיים, דוגמת האפשרות לבדוק בעירכם אלו בניינים פנויים להשכרה

יחד עם זאת, ניתן גם לתהות על קנקנם של שימושים בטכנולוגית AugmentedReality, המאפשרים לראות את הפרופיל החברתי-אינטרנטי של אדם, החולף על פניךסתם כך ברחוב. האם הרצון שלנו להגביר את השימוש שלנו במדיה החברתית, יביאלכך שגם בחיים האישיים לא תהיה כלל הפרדה בין האישי לציבורי, ככלשטכנולוגיה זו תתפוס תאוצה ותתפתח ?
מה שבטוח – אנחנו עדיין דבקים בעמדתנו אותה הצגנו כבר בפוסטים קודמים,שמדובר בטכנולוגיה מרהיבה ביכולותיה, בעלת פוטנציאל שיווקי אדיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111009 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111319 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111415 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111118 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111412 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111262 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט31/05/11983 צפיות
הגרלות זה תמיד כיף. אבל כאשר ההגרלה אינטראקטיבית, מאפשרת בחירה בין כמה דגמים וצבעים של המוצר, מותירה לך מזכרת עם תמונה ססגונית שלך ושל המותג, שגם מתנוססת בשדרות מפורסמות בברלין ופתוחה להשתתפותו של כל המעוניין ברחבי העולם; זוהי לא רק הגרלה שכיף לזכות בה, אלא גם כזו שכיף להשתתף בה.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162019 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161913 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161644 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143390 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142678 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144381 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138347 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica