חפש מאמרים:
שלום אורח
08.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדור הבא של הטמעת אובייקטים בתמונות קיימות - שיווק אונליין

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/2011678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילופוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…)את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף.אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופרעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגייתעיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות,

אז עכשיו נחשו, מה אמיתי ומה לא?

קווין קארץ', סטודנט למדעי המחשב מאוניברסיטת אילינוי יצר תוכנה בסגנוןפוטו-שופ, אבל אחת כזאת שמאפשרת בצורה יעילה הרבה יותר לשלב אובייקטיםחדשים (תלת-מימדיים ואפילו אנימציה) בתוך תמונות קיימות, תוך שימושבפונקציות לשינוי תאורה והצללה בהתאם לסביבה המותארת בצילום. בניגודלתוכנות עיבוד תמונה אחרת, התוכנה של קארץ' יכולה לטענתו לעבד את התמונותבצורה אוטומטית, לאחר הזנת הנתונים באופן מדויק.

את התוכנה הוא יצר במסגרת מחקר לימודי, אך לטענתו היא כבר משווקת (באופןפרטי ולא מסחרי) לחברות בתעשיית הקולנוע, משחקי המחשב ועיצוב הבית. בסרטוןהמתואר אפשר לקבל מושג טריוויאלי איך התוכנה עובדת. על פניו זה נראה דיפשוט (בטח לכל מומחי הפוטו-שופ למיניהם), אבלכמובן שנצטרך להשתמש בה כדילדעת אם זו באמת המציאות…

כמובן שנושא זה מעניין אותנו מהסיבה הפשוטה שעם יכולות התוכנה המוצגותאנחנו מעריכים שבעתיד ניתן יהיה לעשות בה שימוש לצרכים שיווקיים, ובפרטבתחום הפוטומרקטינג.תוכןשיווקי שמושתל בתוך התמונות שהחברים משתפים בפייסבוק לא נשמע כמו משהושמפרסמים לא יהיו מוכנים לשלם עליו. כל שנותר עכשיו הוא להוציא את הרעיוןלפועל..(שיווק אונליין)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/11762 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111039 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/11815 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111074 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/11921 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/11909 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט31/05/11655 צפיות
הגרלות זה תמיד כיף. אבל כאשר ההגרלה אינטראקטיבית, מאפשרת בחירה בין כמה דגמים וצבעים של המוצר, מותירה לך מזכרת עם תמונה ססגונית שלך ושל המותג, שגם מתנוססת בשדרות מפורסמות בברלין ופתוחה להשתתפותו של כל המעוניין ברחבי העולם; זוהי לא רק הגרלה שכיף לזכות בה, אלא גם כזו שכיף להשתתף בה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/182581 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/171594 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/161255 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/162138 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/151873 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/152317 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

מאת: רוי ורלשיווק באינטרנט09/04/151476 צפיות
Credit cards are a handy way to purchase things without making instant payment. Continue reading this guide in order to get good credit card tips. This gives the credit card issuer the most opportunity to find the person responsible. This will also the best way to make sure that you are not held responsible for too many unauthorized charges. You can usually report fraudulent activity through a simple email or phone call to the credit card company.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica