חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זיהוי פנים - השלב הבא בפרסום הפיסיטלי

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/20111119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשרעל הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה אתהפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

הודות לטכנולוגיית זיהוי הפנים, הפרסום בעולם האמיתי עשוי להפוך לדומהיותר לזה שבעולם הרשת. ההבדל הוא שבמקום שיבחרו עבורך פרסומות לפי קבציה-Cookies שלך, המגלים את גילך, מינך, ההכנסה המשוערת שלך והתכנים המועדפיםעלייך, שלטי חוצות בעלי חיישני זיהוי פנים – יתאימו לך פרסומות בהתאם למהשהפנים שלך אומרות עליך.

ה-L.A. Times, כבר כתב על מלון בלאס וגאס, אשר משתמש בזיהוי פניםלהכוונת המלצות על מקומות הבילוי הנכונים. בתי קזינו כמובן, משתמשים בזיהויפנים כמובן גם למטרות אבטחה. בקנדה, משתמשים בזיהוי פנים למציאת וסילוקמהמרים מכורים.

נראה שטכנולוגיית זיהוי הפנים נכנסה אל תקופת הפריחה שלה, כאשר צוותחוקרים מ-CMU, הצליחו לאתר פרטים אישיים של אנשים בעזרת טכנולוגיות זיהויפנים פשוטות בזמן קצר ביותר.

כאשר אנו מדברים על טכנולוגיית זיהוי פנים, אנו מתייחסים לשני סוגים עיקריים:
הראשון, אשר נעשה בו שימוש בידי כוחות הבטחון, פייסבוק ומשרד הרישוי,המתאים מידע לפנים אשר זוהו. הסוג השני, סורק את פנינו ומנסה למצואמאפיינים כמו גיל ומין. רוב המפרסמים משתמשים בסוג השני, בכדי להפחית אתהטענות בנוגע להפרת פרטיות.

אחד השימושים הידועים יותר בטכנולוגיה, (אסטרטגיה שיווקית באינטרנט)
מתוכנן על ידי אדידס ורשת המזון "Kraft", אשר הכריזו כי הם מעונייניםלהפנות מידע פרסומי ישירות לרצים או לאכלנים, לפי מין וגיל, לדוגמה: לאישהמבוגרת, אדידס תציג נעליים המתאימות לגילה, במקום נעליים לצעירות:
"אדידס עובדת עם אינטל, בכדי להטמיע ולבחון קירות דיגיטאליים עם זיהוי פנים,  (קידום עסק באינטרנט)במבחר חנויות בארה"ב ובריטניה. אם אישה בת 50 תעצור מול הקיר, 60%מהנעליים שיוצגו לה – יהיו מותאמות לגילה, כאשר 40% הנותרים יהיו דגמיםרנדומאליים ואביזרים."

בינתיים, בקראפט יודעים איזה סוג מקרוני יש להכין: "החברה במגעים עם רשתסופרמרקטים, להתקנת מתקני זיהוי פנים. במידה ויזוהה כי את אישה בגיל25-29, התוכנה תניח כי יש לך ילדים קטנים בבית ולכן תמליץ לך על מתכוניםלהעשרת המקרוני-גבינה של החברה" אומר דונלד קינג, סמנכ"ל חוויית קניה שלקראפט.

החוששים לפרטיות מודאגים מהאפשרות שהמצלמות יתממשקו לזיהוי הפניםשבפייסבוק, ואז התוכנה לא תצטרך לשער מי אנחנו, אלא פשוט תסרוק את הנתוניםהאישיים שלנו. הרעיון אמנם נשמע רחוק אך הוא אפשרי אם פייסבוק תחליט להכנסלענייני הפרסום בזיהוי פנים.

פייסבוק כבר הואשמה לא מעט פעמים בהפרת הפרטיות של הגולשים באתר, תוךהכוונת פרסומות יעודיות לגולשים. אפשרויות אלו, יכולות בקלות לקחת צעד ענקקדימה את עולם הפרסום הממוקד, במידה ופייסבוק אכן תחבור לפרסום במוקדיםחיצוניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111009 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111321 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111417 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111412 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111265 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111255 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט31/05/11984 צפיות
הגרלות זה תמיד כיף. אבל כאשר ההגרלה אינטראקטיבית, מאפשרת בחירה בין כמה דגמים וצבעים של המוצר, מותירה לך מזכרת עם תמונה ססגונית שלך ושל המותג, שגם מתנוססת בשדרות מפורסמות בברלין ופתוחה להשתתפותו של כל המעוניין ברחבי העולם; זוהי לא רק הגרלה שכיף לזכות בה, אלא גם כזו שכיף להשתתף בה.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213475 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica